Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingborg - OB (28-01-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Helsingborg - OB (28-01-16)

    Jeg opretter lige tråden i god tid, da vi er nogle stykker som tager fra København til Helsingør, og færgen til Helsingborg.

    Det koster 320 kr. Tur/retur med tog og færge, hvis man er bosiddende i København. (Billigere hvis man har periodekort eller wildcard)

    Er der nogen som er interesseret, så er I velkommen til at følges med os. Vi er 3-4 stykker.

    Jeg skal nok tage billeder og skrive noter fra kampen, men de bliver først postet om søndagen, da jeg forventer at få en glimrende brandert på i Helsingborg efterfølgende.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg opretter lige tråden i god tid, da vi er nogle stykker som tager fra København til Helsingør, og færgen til Helsingborg.

    Det koster 320 kr. Tur/retur med tog og færge, hvis man er bosiddende i København. (Billigere hvis man har periodekort eller wildcard)

    Er der nogen som er interesseret, så er I velkommen til at følges med os. Vi er 3-4 stykker.

    Jeg skal nok tage billeder og skrive noter fra kampen, men de bliver først postet om søndagen, da jeg forventer at få en glimrende brandert på i Helsingborg efterfølgende.
    Glæder mig allerede til at se de billeder

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Glæder mig allerede til at se de billeder
      Bemærk ordet "Efterfølgende". Jeg forventer ikke at have den helt store promille på kl. 13. - Men når det er sagt, så er jeg ikke nogen fotograf. Jeg gør mit bedste, så ingen brok når billederne kommer op. :-D

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Bemærk ordet "Efterfølgende". Jeg forventer ikke at have den helt store promille på kl. 13. - Men når det er sagt, så er jeg ikke nogen fotograf. Jeg gør mit bedste, så ingen brok når billederne kommer op. :-D
        Deal

        Comment


          #5
          http://www.fotbollskanalen.se/allsve...et-alternativ/

          Jönsson vil kun hjem til Helsingborg, hvis han skal til Sverige. Og de er lige røget ned i Superettan. Så sætter han lige et par alvorlige points på kontoen hos Helsingborg-fans med følgende ord: "- Även om det skulle vara superettan så är det HIF som gäller. Ska man hem så ska man hem, annars blir jag hellre kvar utomlands."

          Comment


            #6
            Truppen til kampen: http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-helsingborg.aspx

            Vi har en del skader lige umiddelbart, men jeg tror på følgende start-11:

            Grytebust
            Lund KEP Tverskov JBL
            Greve Welbeck Casper Nielsen Edmundsson
            Yao Jönsson

            Comment


              #7
              "4 u-hold tager til Hamburg for at møde Skt. Pauli og ligaholdet tager til Viken i Sverige for at møde Helsingborg.

              Prøvespilleren Valmir Berisha er med i ligaholdets kamptrup mens Mathias Würtz erstatter Michael Falkesgaard som reservekeeper.

              Startopstilling: Grytebust - Buus, Kep, Tverskov, Barrett - Greve, Nana, Thrane, C. Nielsen - Jönsson, Berisha."

              Bliver spændende at se hvad Berisha har at bringe.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                "4 u-hold tager til Hamburg for at møde Skt. Pauli og ligaholdet tager til Viken i Sverige for at møde Helsingborg.

                Prøvespilleren Valmir Berisha er med i ligaholdets kamptrup mens Mathias Würtz erstatter Michael Falkesgaard som reservekeeper.

                Startopstilling: Grytebust - Buus, Kep, Tverskov, Barrett - Greve, Nana, Thrane, C. Nielsen - Jönsson, Berisha."

                Bliver spændende at se hvad Berisha har at bringe.
                Vel meget sigende at CN starter på vk selvom Izu,Mo og JJ ikke starter inde...
                Et skræmmende hold at stille med. På den dårlige måde altså. Dette er ikke Start 11 der redder os livet i superligaen

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Vel meget sigende at CN starter på vk selvom Izu,Mo og JJ ikke starter inde...
                  Et skræmmende hold at stille med. På den dårlige måde altså. Dette er ikke Start 11 der redder os livet i superligaen
                  Nu er det jo heller ikke den startopstilling, der skal redde os i superligaen, men derimod startopstillingen til en træningskamp to uger inde i opstarten, hvor man kan prøve ting og spillere af, og også kan tage hensyn og ingen chancer med den enkeltes spillers behov. På træningslejren kan vi formentligt begynde at lægge noget i startopstillingen. Ikke nu.

                  Comment


                    #10
                    Jeg er desværre blevet ramt af en omgang influenza, så I får ingen billeder af mig. Desværre.

                    Mine kammerater tager stadigvæk afsted. Jeg forsøger at få dem til at sende billeder, eller som min. Lidt ord om hvad der sker i kampen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Nu er det jo heller ikke den startopstilling, der skal redde os i superligaen, men derimod startopstillingen til en træningskamp to uger inde i opstarten, hvor man kan prøve ting og spillere af, og også kan tage hensyn og ingen chancer med den enkeltes spillers behov. På træningslejren kan vi formentligt begynde at lægge noget i startopstillingen. Ikke nu.
                      3 Uger inde i opstarten. Og mener Kent har udtalt at det var fra denne kamp man skulle begynde at se Start 11 forme sig. Eller noget i den stil...
                      Når det er sagt er jeg jo godt klar over at dette ikke bliver vores start 11

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg er desværre blevet ramt af en omgang influenza, så I får ingen billeder af mig. Desværre.

                        Mine kammerater tager stadigvæk afsted. Jeg forsøger at få dem til at sende billeder, eller som min. Lidt ord om hvad der sker i kampen.
                        Er også lige blevet ramt og skal afsted om lidt på en heldags tur i kbh der gerne skulle ende i ballerup superarena.. ikke fedt når man går og glæder sig til noget..
                        Tager nu afsted alliwl

                        God bedring

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          3 Uger inde i opstarten. Og mener Kent har udtalt at det var fra denne kamp man skulle begynde at se Start 11 forme sig. Eller noget i den stil...
                          Når det er sagt er jeg jo godt klar over at dette ikke bliver vores start 11
                          Var det ikke først med kampene i Spanien?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Er også lige blevet ramt og skal afsted om lidt til en heldags tur i kbh der gerne skulle ende i ballerup superarena.. ikke fedt når man går og glæder sig til noget..
                            Tager nu afsted alliwl

                            God bedring
                            Føj. Det lyder sgu hårdt. Så bliver jeg under dynen, og håber du kommer godt til KBH og klarer dig igennem det arrangement i Super Arenaen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Var det ikke først med kampene i Spanien?
                              Er ikke 100%

                              Men syntes da godt at man mod så godt et hold kunne stille med de 11 bedste. Men det lugter af en masse småskavanker i truppen hvor der skal tages en masse hensyn

                              Comment

                              Working...
                              X