Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helsingborg - OB (28-01-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Desværre er der folk som fortsat tror på at vi har en god trup. Hvis målet er top 6 næste år( såfremt vi ikke rykker ud), så skal der køber meget ind. Jeg ser kun Gryte, Tværskov, Makrini og Ryan(håber han holder) som gode nok til top 6. Desler, jjt, Joan, Tingager og Greve og En ikke doven udgave af AK kan måske blive det. De øvrige er i min optik maks reserver. Vi skal minimum have 2 angribere omgående. Den nye Nielsen er uden for bedømmelse, som u21 må der være potientiale. Om han pt kunne gå ind på et top 6 hold er svært at vide.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Desværre er der folk som fortsat tror på at vi har en god trup. Hvis målet er top 6 næste år( såfremt vi ikke rykker ud), så skal der køber meget ind. Jeg ser kun Gryte, Tværskov, Makrini og Ryan(håber han holder) som gode nok til top 6. Desler, jjt, Joan, Tingager og Greve og En ikke doven udgave af AK kan måske blive det. De øvrige er i min optik maks reserver. Vi skal minimum have 2 angribere omgående. Den nye Nielsen er uden for bedømmelse, som u21 må der være potientiale. Om han pt kunne gå ind på et top 6 hold er svært at vide.
      Slet ikke enig!, men sådan er der jo så meget.. Gryte, Joan, Makrini samt Tverskov får thumbs up herfra. Makrini får dog en del karantæner, hvilket efterlader KN med nye udfordringer nærmest fra kamp til kamp. Desler, Tomasen og muligvis Greve med potentialet uden tvivl, men mangler lige et stabilere bundniveau, samt kontinuitet i optrædener. AK og Fester har bevist sig i sidste sæson, og er derved heller ikke afskrevne, men der mangler i den grad en til at ånde dem i nakken. Jønsson og KEP skal bevise sig i foråret, ellers er det ud af vagten igen. Ryan er det vist liiiiiige tidligt nok at sige noget som helst om..

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Slet ikke enig!, men sådan er der jo så meget.. Gryte, Joan, Makrini samt Tverskov får thumbs up herfra. Makrini får dog en del karantæner, hvilket efterlader KN med nye udfordringer nærmest fra kamp til kamp. Desler, Tomasen og muligvis Greve med potentialet uden tvivl, men mangler lige et stabilere bundniveau, samt kontinuitet i optrædener. AK og Fester har bevist sig i sidste sæson, og er derved heller ikke afskrevne, men der mangler i den grad en til at ånde dem i nakken. Jønsson og KEP skal bevise sig i foråret, ellers er det ud af vagten igen. Ryan er det vist liiiiiige tidligt nok at sige noget som helst om..
        Når jeg læser det dér, så tænker jeg lidt, at du nærmest tror, at det eneste, der mangler det er, at man siger ABRACADABRA - og pludselig finder spillerne sig selv, hinanden og et par niveauer, de måske slet ikke har. (Eller nogensinde har haft potentiale til) Poof! TOP-6!

        Imens vil OB rode rundt LAAAAANGT fra Top-6, fordi spillerne, både hver for sig og ikke mindst sammen, simpelthen bare ikke er gode nok. Det er så tæt på en garanti, jeg kan stille. Ikke hvad jeg håber, men hvad jeg tror er tingenes reelle tilstand.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Vedr. Ryan, så har han haft niveauet. Om han finder det igen ved ingen af os. Derfor jeg skriver hvis han holder. Syntes ikke Fester på noget hold har vist at han kan spille for en top 6 klub. Han er en fin Fighter og en udmærket reserve på et top 6 hold. AK er i min verden for slap defensivt. Man skal være bedre end AK hvis man skal retfærdiggøre en "doven" angriber. AK er på ingen måde den første forsvarsspiller. Vores talenter er endnu ikke gode nok til top 6 mm der købes nogle kanoner til de sidste pladser. Jeg tror de kan blive det, men ikke uden at der bliver landet noget guld som kan løfte truppen. Hvis Jyden lukker vinduet uden at Vi skriver med en klasse angriber, så har jeg brugt min sidste mønt på holdet indtil han bliver jagtet ud af klubben med en høtyv

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Slet ikke enig!, men sådan er der jo så meget.. Gryte, Joan, Makrini samt Tverskov får thumbs up herfra. Makrini får dog en del karantæner, hvilket efterlader KN med nye udfordringer nærmest fra kamp til kamp. Desler, Tomasen og muligvis Greve med potentialet uden tvivl, men mangler lige et stabilere bundniveau, samt kontinuitet i optrædener. AK og Fester har bevist sig i sidste sæson, og er derved heller ikke afskrevne, men der mangler i den grad en til at ånde dem i nakken. Jønsson og KEP skal bevise sig i foråret, ellers er det ud af vagten igen. Ryan er det vist liiiiiige tidligt nok at sige noget som helst om..
            Joan E. til top 6?
            Makrini er god defensivt, men om han er god nok til top 6 vil jeg se som meget tvivlsomt.
            Desler har bestemt ikke vist at han er deroppe i denne sæson, Greve slet ikke og Thomasen har muligvis potentialet men heller ikke vist meget der berettiger til top 6.
            Anders K. er aalt for meget skadet, han er ved at ved at være en definitivt skidt signing med den løn han oppebærer.
            Festersen scorede mange lette mål sidste år, men bestemt også nogle gode og i år kunne han ligne en der har rundet toppen.
            Jønsson er defintivt ikke god nok og Kenneth Emil bliver kun ringere.

            Umiddelbart er det kun Tverskov og Grytebust som jeg ser som gode nok til top 6, al den stund at ingen andre har bevist at have niveauet til det ... for nylig.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #66
              Håber ikke du mener for nyligt nyligt, da det uomtvisteligt var Tverskov, og kun Tverskov som kostede en uafgjort i dagens kamp. Hvis for nyligt derimod tager udgangspunkt i forgangne halvsæson, jamen hvor havde vi så været uden Joan i dag? Vi har scoret totalt 16 mål, deraf 14 med Joan på banen. I 2-2 udekampen mod Lyngby kom Joan først på banen ved stillingen 2-2. Altså har han haft mulighed for at påvirke/være impliceret i 12 af dem. Han har været direkte impliceret i 10, enten som målscorer, oplægger eller ved en assist-to-assist.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Håber ikke du mener for nyligt nyligt, da det uomtvisteligt var Tverskov, og kun Tverskov som kostede en uafgjort i dagens kamp. Hvis for nyligt derimod tager udgangspunkt i forgangne halvsæson, jamen hvor havde vi så været uden Joan i dag? Vi har scoret totalt 16 mål, deraf 14 med Joan på banen. I 2-2 udekampen mod Lyngby kom Joan først på banen ved stillingen 2-2. Altså har han haft mulighed for at påvirke/være impliceret i 12 af dem. Han har været direkte impliceret i 10, enten som målscorer, oplægger eller ved en assist-to-assist.
                Nej, træningskampen er komplet ligegyldig for mig ...
                Jeg tænker over tid ...
                Joan har spillet gode kampe men bestemt også mange anonyme ... han har været bedre end mange af de andre, men det siger bestemt heller ikke meget ... at man er en af de bedre på et bundhold, betyder jo ikke at man er god nok til top 6 og der er jeg i tvivl når det kommer til Joan.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #68
                  Lige kommet hjem fra fucking kolde Viken. Der så jeg et replay af nærmest samtlige OBs kampe i efteråret. Vi har bolden en masse, spiller den pænt og forudsigeligt rundt på tværs af banen, lykkes af og til med at komme farlig tæt på modstanderens felt, men så går alle heldigvis i panik og skyder enten bolden 6 meter over mål eller 6 meter ved siden af. Hvis altså ikke man bare mister troen og modstanderen snupper bolden.

                  Det giver ikke mening at snakke om hverken resultat eller hvem var gode i dag. Ikke når det står bøjet i meterhøje neonbogstaver, at vi spiller nøjagtigt lige så fastlåst og forkrampet offensivt, som vi har gjort hele efteråret. Jeg frygter et laangt hårdt forår, hvor målet er at undgå nedrykning. Men det er nok det, det kommer til at handle om.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Lige kommet hjem fra fucking kolde Viken. Der så jeg et replay af nærmest samtlige OBs kampe i efteråret. Vi har bolden en masse, spiller den pænt og forudsigeligt rundt på tværs af banen, lykkes af og til med at komme farlig tæt på modstanderens felt, men så går alle heldigvis i panik og skyder enten bolden 6 meter over mål eller 6 meter ved siden af. Hvis altså ikke man bare mister troen og modstanderen snupper bolden.

                    Det giver ikke mening at snakke om hverken resultat eller hvem var gode i dag. Ikke når det står bøjet i meterhøje neonbogstaver, at vi spiller nøjagtigt lige så fastlåst og forkrampet offensivt, som vi har gjort hele efteråret. Jeg frygter et laangt hårdt forår, hvor målet er at undgå nedrykning. Men det er nok det, det kommer til at handle om.
                    Sad but true.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Lige kommet hjem fra fucking kolde Viken. Der så jeg et replay af nærmest samtlige OBs kampe i efteråret. Vi har bolden en masse, spiller den pænt og forudsigeligt rundt på tværs af banen, lykkes af og til med at komme farlig tæt på modstanderens felt, men så går alle heldigvis i panik og skyder enten bolden 6 meter over mål eller 6 meter ved siden af. Hvis altså ikke man bare mister troen og modstanderen snupper bolden.

                      Det giver ikke mening at snakke om hverken resultat eller hvem var gode i dag. Ikke når det står bøjet i meterhøje neonbogstaver, at vi spiller nøjagtigt lige så fastlåst og forkrampet offensivt, som vi har gjort hele efteråret. Jeg frygter et laangt hårdt forår, hvor målet er at undgå nedrykning. Men det er nok det, det kommer til at handle om.
                      Du har helt ret i at det ikke er opløftende læsning. Hverken her eller i avisen, men vi må hænge os i den smule positivitet der trods alt er at berette fra kampen hvor der ganske som lovet ville være flere der fik fuld tid, bl. a. KEP. Kent var igen igen "forbandet" over den til tider gode boldbesiddelse, men langsomme fremstød uden den kvalitet der skal findes frem til forårets kampe. Positivt var at Casper Nielsen viste gode prøver på hvorfor han er et potentielt godt køb, og han var ikke bleg for at afslutte fra distancen .. det er som FS skriver ikke set siden C Hemmingsen huserede på midtbanen i Ådalen
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Lige kommet hjem fra fucking kolde Viken. Der så jeg et replay af nærmest samtlige OBs kampe i efteråret. Vi har bolden en masse, spiller den pænt og forudsigeligt rundt på tværs af banen, lykkes af og til med at komme farlig tæt på modstanderens felt, men så går alle heldigvis i panik og skyder enten bolden 6 meter over mål eller 6 meter ved siden af. Hvis altså ikke man bare mister troen og modstanderen snupper bolden.

                        Det giver ikke mening at snakke om hverken resultat eller hvem var gode i dag. Ikke når det står bøjet i meterhøje neonbogstaver, at vi spiller nøjagtigt lige så fastlåst og forkrampet offensivt, som vi har gjort hele efteråret. Jeg frygter et laangt hårdt forår, hvor målet er at undgå nedrykning. Men det er nok det, det kommer til at handle om.
                        Nu behøver træningskampe jo heldigvis ikke betyde noget...kun når vi vinder...har jeg hørt ;-)

                        I sommers vandt OB ikke en eneste træningskamp op til sæsonstart, men det var jo bare træningskampe, der handlede om at få nogle km i benene, og uden den store betydning. Her i de her par uger, har OB så vundet 2 kampe mod lavere rangerende hold, og Kent N har været ude at pointere, at der jo altså er superligamandskaber, der her i optaktsfasen har haft problemer mod 1. div. hold, så OB må være godt kørende...eller noget.

                        ...en lille smule ironisk tilgang til beskrivelse af træningskampe kan være benyttet i ovenstående ;-)
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Lige kommet hjem fra fucking kolde Viken. Der så jeg et replay af nærmest samtlige OBs kampe i efteråret. Vi har bolden en masse, spiller den pænt og forudsigeligt rundt på tværs af banen, lykkes af og til med at komme farlig tæt på modstanderens felt, men så går alle heldigvis i panik og skyder enten bolden 6 meter over mål eller 6 meter ved siden af. Hvis altså ikke man bare mister troen og modstanderen snupper bolden.

                          Det giver ikke mening at snakke om hverken resultat eller hvem var gode i dag. Ikke når det står bøjet i meterhøje neonbogstaver, at vi spiller nøjagtigt lige så fastlåst og forkrampet offensivt, som vi har gjort hele efteråret. Jeg frygter et laangt hårdt forår, hvor målet er at undgå nedrykning. Men det er nok det, det kommer til at handle om.
                          Hvor er det bare deprimerende læsning både her og i FS. Vi kommer til at spille nøjagtig den samme omgang elendige fodbold, som vi plejer, med Kents lortesystem. Dog måske nu med giftige RJ på toppen.
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Hvor er det bare deprimerende læsning både her og i FS. Vi kommer til at spille nøjagtig den samme omgang elendige fodbold, som vi plejer, med Kents lortesystem. Dog måske nu med giftige RJ på toppen.
                            Ja der er vel ingen der troede han ville begynde at ændre systemet. Man ved hvad man får med Kent ved roret. Om man kan lide det er op til en selv, men hans måde at spille på ligger fast. Det er som at se maling tørre.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Ja der er vel ingen der troede han ville begynde at ændre systemet. Man ved hvad man får med Kent ved roret. Om man kan lide det er op til en selv, men hans måde at spille på ligger fast. Det er som at se maling tørre.
                              Gad vide om de har glemt, at fodbold hører under oplevelsesøkonomi.. Vores jammerlige spillestil dræber alt underholdning!

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Gad vide om de har glemt, at fodbold hører under oplevelsesøkonomi.. Vores jammerlige spillestil dræber alt underholdning!
                                Det var der mange, der sagde under Lars Olsen også...men her vandt vi da i det mindste en del kampe.

                                Jeg er faktisk ret ligeglad med spillestilen - bare vi vinder!
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X