Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Casper roser klubben.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...antastisk-klub

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg

      Når en ung gut kommer ny ind i klubben og starter på den måde han er startet med 2 gode kampe, mudder op til ørerne og kommer med sådanne udtalelser ja så får jeg sgu et gevaldigt mancrush.. Det kan ikke undgåes. Så bliver man sgu lige 5% homo et øjeblik

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Når en ung gut kommer ny ind i klubben og starter på den måde han er startet med 2 gode kampe, mudder op til ørerne og kommer med sådanne udtalelser ja så får jeg sgu et gevaldigt mancrush.. Det kan ikke undgåes. Så bliver man sgu lige 5% homo et øjeblik
        Jeg labber det også i mig! Sikke en positiv overraskelse.

        Er der nogen, der ved, om han har en favorit position?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Jeg labber det også i mig! Sikke en positiv overraskelse.

          Er der nogen, der ved, om han har en favorit position?
          Gætter på at han ser sig selv som offensiv midt ala JJT men spillede meget VK i Efb til sidst

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Gætter på at han ser sig selv som offensiv midt ala JJT men spillede meget VK i Efb til sidst
            Det tror jeg du har ret i. Heldigvis er det at spille kant i Kents system en meget fri rolle, hvor spillere som Kusk, Thomsen, Falk, Jönsson og Casper, som alle nok er mere arketypiske 10ere som typer, kan søge ind i de positioner hvor de er bedst og bliver mest farlige.

            Grunden til at de spiller med udgangspunkt på kanterne, er jo at der er mere plads, og at det er nemmere at bryde kæderne med afleveringer over kanterne, end hvis de konstant skulle bevæge sig i mellemrummet mellem forsvar og midtbane. Derfor tror jeg også, at OB er et rigtigt godt valg for Casper, fordi at han får en rolle, hvor hans kvaliteter kommer til sin ret.

            Man kan så diskutere, hvorvidt OB kunne have fået fat i noget bedre og fået en spiller med et mere beviseligt offensivt slutprodukt. Foråret må jo i hvert fald vise, om man evner at få det her slutprodukt lagt på hans spil, foreløbig lykkedes det jo i hvert fald imod Horsens at få bragt ham i nogle rigtigt gode positioner, hvor han havde chancen for at være afgørende, uden at han desværre tog dem. Det samme gjorde sig gældende imod Zenit og Plzen, så takterne er der jo, men som med så mange andre i OB, er det kvaliteten og skarpheden i de sidste aktioner der mangler.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det tror jeg du har ret i. Heldigvis er det at spille kant i Kents system en meget fri rolle, hvor spillere som Kusk, Thomsen, Falk, Jönsson og Casper, som alle nok er mere arketypiske 10ere som typer, kan søge ind i de positioner hvor de er bedst og bliver mest farlige.

              Grunden til at de spiller med udgangspunkt på kanterne, er jo at der er mere plads, og at det er nemmere at bryde kæderne med afleveringer over kanterne, end hvis de konstant skulle bevæge sig i mellemrummet mellem forsvar og midtbane. Derfor tror jeg også, at OB er et rigtigt godt valg for Casper, fordi at han får en rolle, hvor hans kvaliteter kommer til sin ret.

              Man kan så diskutere, hvorvidt OB kunne have fået fat i noget bedre og fået en spiller med et mere beviseligt offensivt slutprodukt. Foråret må jo i hvert fald vise, om man evner at få det her slutprodukt lagt på hans spil, foreløbig lykkedes det jo i hvert fald imod Horsens at få bragt ham i nogle rigtigt gode positioner, hvor han havde chancen for at være afgørende, uden at han desværre tog dem. Det samme gjorde sig gældende imod Zenit og Plzen, så takterne er der jo, men som med så mange andre i OB, er det kvaliteten og skarpheden i de sidste aktioner der mangler.
              Jeg er positivt overrasket over hvor flot han magter den kant, for jeg så ham egentlig mest som en slider på midtbanen, som måske manglede noget teknisk, men selvom han ikke er nogen driblekonge eller noget, så klarer han det ganske pænt han er rimelig sikker på bolden og foretaget kloge løb, hvor han netop kommer til chancerne. Og så er det bare pisse godt at han er så løbevillig og dedikeret i dit genpres. Det har haltet lidt, men det er blevet meget bedre nu hvor han er kommet til og Jjt ligeledes ser ud til at være stærkere og hurtigere i tanke og handling. Det ser skide godt ud, og giver os som hold et meget bedre udtryk, da vores defensiv har nemmere arbejdsbetingelser når vi er bedre til at erobre højt på banen eller tvinge hold til at slå lange baller

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                Jeg er positivt overrasket over hvor flot han magter den kant, for jeg så ham egentlig mest som en slider på midtbanen, som måske manglede noget teknisk, men selvom han ikke er nogen driblekonge eller noget, så klarer han det ganske pænt han er rimelig sikker på bolden og foretaget kloge løb, hvor han netop kommer til chancerne. Og så er det bare pisse godt at han er så løbevillig og dedikeret i dit genpres. Det har haltet lidt, men det er blevet meget bedre nu hvor han er kommet til og Jjt ligeledes ser ud til at være stærkere og hurtigere i tanke og handling. Det ser skide godt ud, og giver os som hold et meget bedre udtryk, da vores defensiv har nemmere arbejdsbetingelser når vi er bedre til at erobre højt på banen eller tvinge hold til at slå lange baller
                Enig.. Hvis man så også kunne få en med lidt mål i støvlerne kunne jeg sagtens se os være kandidat til Top 6 næste år hvis vi altså bliver oppe.
                Lidt mere sammenspilning og Kusk plus skarp angriber. Så ser det udemærket ud på papiret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Det været en godkendt start for ham. MEN i min bog skal han også levere varen. Ellers kunne man lige så godt satse på Greve. Det er sådan at gammaeldaws, snævert syn på talentudvikling, ja, men vil gerne se lokale gutter fra egen U-afdeling komme frem. Håber på Greve endnu.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det været en godkendt start for ham. MEN i min bog skal han også levere varen. Ellers kunne man lige så godt satse på Greve. Det er sådan at gammaeldaws, snævert syn på talentudvikling, ja, men vil gerne se lokale gutter fra egen U-afdeling komme frem. Håber på Greve endnu.
                    Helt enig! Han skal være bedre end Greve her og nu - plus have et større potentiale på den lange bane. Hvis de er præcis lige gode og med samme potentiale, så skal Greve spille, fordi han er 100% vores egen. Jeg håber virkelig også, at han tager sidste skridt! En spiller som JBL har vist, at det aldrig er umuligt at komme tilbage på holdet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Når en ung gut kommer ny ind i klubben og starter på den måde han er startet med 2 gode kampe, mudder op til ørerne og kommer med sådanne udtalelser ja så får jeg sgu et gevaldigt mancrush.. Det kan ikke undgåes. Så bliver man sgu lige 5% homo et øjeblik
                      Scorer han to basser i næste kamp, så ryger jeg sgu på 7,5%

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Scorer han to basser i næste kamp, så ryger jeg sgu på 7,5%

                        MvT
                        Mindst

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mindst
                          Haha. Hvis han bliver topscorer i næste sæson så havner vi sgu i en saunaklub hele banden
                          Apropos mancrush, så Barrett edderdytme også lækker til at udtale sig. Super sympatisk og intet tuderi selvom han har haft svære perioder [host host jeg kigger på dig Izunna]. Jeg håber sådan at Barrett får lagt ekstra på og bider sig fast for alvor.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Ja, han virker sgu som en dejlig fyr ham Casper. Hvis man kunne vinde mesterskaber på en velfungerende trup rent socialt, og typer af personligheder.. Så ville vi byde ind i den kamp. :-)

                            http://www.ob.dk/artikel/jeg-foeler-mig-hjemme.aspx

                            Comment


                              Han virker ret fornuftig, og fint ræsonnement at Helenius kan få tidlig sommerferie og Europa næste år ved ikke at score ;) http://www.tv2fyn.dk/ugens-gaester/o...-europa-league

                              Comment


                                Casper udtaget til U21 som eneste OB'er

                                Comment

                                Working...
                                X