Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja bare luk den bare her :)
    2-1 til Viborg nu, det er også fint. Det er fint hvis hele bund 8 kan rykke så meget sammen som muligt inden slutspillet.

    Comment


      Hvis Viborg teoretisk scoret et mål mere, vil vi så ligge nummer sidst?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvis Viborg teoretisk scoret et mål mere, vil vi så ligge nummer sidst?
        de skal vinde 4-1, men vi har jo stadig vores skyggepoint ;-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
          Hvis Viborg teoretisk scoret et mål mere, vil vi så ligge nummer sidst?
          Ja...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ja...
            Det skete heldigvis ikke.

            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            de skal vinde 4-1, men vi har jo stadig vores skyggepoint ;-)
            Det er muligt, men de hjælper ikke på min nattesøvn

            Comment


              Det blev ved de 3-1...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det blev ved de 3-1...
                når der nu skulle findes en vinder (uafgjort havde self været bedst), så var det trods alt fint, at det blev Viborg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Det blev ved de 3-1...
                  Så er der mulighed for en 11.plads efter denne runde hvis alt flasker sig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Så er der mulighed for en 11.plads efter denne runde hvis alt flasker sig
                    Jep...

                    ... jeg vil nu være Per Træls og sige at jeg tror vi dumper ned på 14. pladsen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jep...

                      ... jeg vil nu være Per Træls og sige at jeg tror vi dumper ned på 14. pladsen...
                      Er også en mulighed ja

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Er også en mulighed ja
                        taber AGF vil vil vi have fat i 3 hold - selv med et nederlag. Om vi ligger 13 eller 14 er lige pt knap så interessant som antal point op til holdene over os.

                        Den bliver svær mandag - men vi har i det mindste en chance, var stilen fra efteråret fortsat var det jo et sikkert nederlag - sådan ser jeg det heldigvis ikke længere....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          taber AGF vil vil vi have fat i 3 hold - selv med et nederlag. Om vi ligger 13 eller 14 er lige pt knap så interessant som antal point op til holdene over os.

                          Den bliver svær mandag - men vi har i det mindste en chance, var stilen fra efteråret fortsat var det jo et sikkert nederlag - sådan ser jeg det heldigvis ikke længere....
                          Efterårets spøgelser skal nok dukke op til tider.. Men det kan også ske for AaB der var pænt ringe til sidst før vinterpausen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Efterårets spøgelser skal nok dukke op til tider.. Men det kan også ske for AaB der var pænt ringe til sidst før vinterpausen
                            Ja helt over det endnu er vi selvfølgelig ikke. Gik fint selv efter vi kom bagud mod Horsens.....nu bliver det interessant at se hvordan holdet reagere når vi taber en kamp (ikke at det haster.....) men vi skal kunne klare at tabe en kamp eller 2 uden at det dermed udvikler sig til endnu en lang nedtur.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Ja helt over det endnu er vi selvfølgelig ikke. Gik fint selv efter vi kom bagud mod Horsens.....nu bliver det interessant at se hvordan holdet reagere når vi taber en kamp (ikke at det haster.....) men vi skal kunne klare at tabe en kamp eller 2 uden at det dermed udvikler sig til endnu en lang nedtur.
                              Det tror jeg også at vi kan. Men lad os håbe at der går nogle kampe endnu..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Hvis Viborg teoretisk scoret et mål mere, vil vi så ligge nummer sidst?
                                Nej det tæller ikke hvis det kun scores teoretisk.

                                Comment

                                Working...
                                X