Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Foråret 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægRygterne går på at Deblé skulle være en primadonna. En Massango light. Ved ikke om det er det vi har brug for umiddelbart. Men som spiller kan jeg godt lide hamTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvilke rygter og har det mon noget med den farlige mørke hudfarve at gøre?
Men nogle af spillerne i Ådalen kender også til rygtet..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæghvor er du emsig når det drejer sig om hudfarve. Jeg har hørt hvad jeg har hørt og havde det samme ord for ord hvis det havde været en hvid..
Men nogle af spillerne i Ådalen kender også til rygtet..Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvorfor skulle det have det..? Og hvorfor er den farlig..?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa så fatter jeg altså ikke din kommentar
Mit bedste bud. :-)Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægVar det en sarkastisk kommentar til, at der af og til optræder en holdning til, at mørke spillere har en anden mentalitet end danske?
Mit bedste bud. :-)Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skarven Se indlægVar det en sarkastisk kommentar til, at der af og til optræder en holdning til, at mørke spillere har en anden mentalitet end danske?
Mit bedste bud. :-)Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment