Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Synes det var helt o.k. med Joao i defensiven. Det var mere at han skuffede i offensiven hvor JBL bidrager meget mere.
    Det var så galt offensivt at jeg i en kamp tænkte gad vide om han har forbud imod at komme over midterlinjen .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Synes nu JP spillede en rigtig flot kamp offensivt mod Esbjerg, bedre end JBL har spillet i nogen kamp. Hvis han bare ville vise det oftere, så ville der i min bog ikke være nogen tvivl om hvem der skulle have pladsen som venstre back.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
        Synes nu JP spillede en rigtig flot kamp offensivt mod Esbjerg, bedre end JBL har spillet i nogen kamp. Hvis han bare ville vise det oftere, så ville der i min bog ikke være nogen tvivl om hvem der skulle have pladsen som venstre back.
        Argh. "Rigtig flot kamp" er vist lige at strække den.. Han spillede OK, men én god kamp ud af 9-10 kampe. Det er langt fra godkendt.

        Jeg håber han løfte niveauet her i foråret. Det tror jeg han gør.. Vi må se :-)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          ha ha, me too.. Men hvis Kadri kunne præstere på et niveau, der bare minder om fordums styrke, så ville han absolut være et godt bud på spilleren med X-faktor?? Vi skal huske på at Kadri også har ALT at spille for! Hvis ikke han når et niveau, som kan true dem som FCK allerede har, så er han færdig mand i FCK..
          Men er han sulten nok til at han vil give sig 100% for os? Jeg tror det ikke. Da han spillede sidste kamp for os lignede han en skadet spiller der havde det svært og ugen efter så han ret god ud i FCK trøjen. Kadrii brænder ikke for striwerne så nej tak herfra.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Men er han sulten nok til at han vil give sig 100% for os? Jeg tror det ikke. Da han spillede sidste kamp for os lignede han en skadet spiller der havde det svært og ugen efter så han ret god ud i FCK trøjen. Kadrii brænder ikke for striwerne så nej tak herfra.
            Jeg vil gå så vidt som til at melde ham færdig på topniveau. Tror en klub fra midten og ned er mere passende for ham. Mon ikke han har været for længe væk de sidste 3 år.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Jeg vil gå så vidt som til at melde ham færdig på topniveau. Tror en klub fra midten og ned er mere passende for ham. Mon ikke han har været for længe væk de sidste 3 år.
              var også min umiddelbare tanke, men han fik spilletid mod Halmstad nu her og scorede. Han var også udtaget til FCKs sidste CL-trup, så jeg ved faktisk ikke helt.. Men jeg er overbevist om at han vil give sig 100%, da han vel også spiller for sin egen fodboldfremtid!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                var også min umiddelbare tanke, men han fik spilletid mod Halmstad nu her og scorede. Han var også udtaget til FCKs sidste CL-trup, så jeg ved faktisk ikke helt.. Men jeg er overbevist om at han vil give sig 100%, da han vel også spiller for sin egen fodboldfremtid!
                Ja vi må se hvad fremtiden bringer for ham. Tror bare det er svært at komme tilbage fra 2 korsbånd skader på få år. Forresten er fck ikke bange for at skrive kontrakt med spillere med en vis skade historik. Katrine, Okore,Boilesen har alle haft korsbånd skader inden de kommer til FCK.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Ja vi må se hvad fremtiden bringer for ham. Tror bare det er svært at komme tilbage fra 2 korsbånd skader på få år. Forresten er fck ikke bange for at skrive kontrakt med spillere med en vis skade historik. Katrine, Okore,Boilesen har alle haft korsbånd skader inden de kommer til FCK.
                  Ja der skulle selvfølgelig stå Kadrii

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja vi må se hvad fremtiden bringer for ham. Tror bare det er svært at komme tilbage fra 2 korsbånd skader på få år. Forresten er fck ikke bange for at skrive kontrakt med spillere med en vis skade historik. Katrine, Okore,Boilesen har alle haft korsbånd skader inden de kommer til FCK.
                    Det er utvivlsomt svært, men ikke umuligt. Så vidt jeg husker var vores egen legendariske Per P. igennem turen for mange år siden
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #85
                      Jeg har snakket med et par FCK-vidende folk om Kadrii. Han vil ikke til Odense/Jylland. Allerhelst vil han blive i FCK, og han har haft ret svært ved at acceptere, at de ikke synes de kan bruge ham.

                      Hvis han skal lejes ud, vil han blive på Sjælland. Han vil hellere i 1. division på Sjælland end spille Superliga i Jylland.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #86
                        Jeg slog på det "vandrør" jeg havde snakket med tidligere på sæsonen. Vi har stadig kig på den samme angriber (ham der spillede i Danmark, og nej, jeg ved ikke mere end det) som tidligere i vinduet. Om ikke andet betyder det da, at vi er på markedet.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg har snakket med et par FCK-vidende folk om Kadrii. Han vil ikke til Odense/Jylland. Allerhelst vil han blive i FCK, og han har haft ret svært ved at acceptere, at de ikke synes de kan bruge ham.

                          Hvis han skal lejes ud, vil han blive på Sjælland. Han vil hellere i 1. division på Sjælland end spille Superliga i Jylland.
                          Jammen så ender han jo nok i FCN

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jammen så ender han jo nok i FCN
                            Jeg tror Lyngby løber med ham.. Det er derfor han ikke er videre endnu, fordi de måske afventer Lyngbys situation lidt endnu.. konkurs og alt det pjat.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg slog på det "vandrør" jeg havde snakket med tidligere på sæsonen. Vi har stadig kig på den samme angriber (ham der spillede i Danmark, og nej, jeg ved ikke mere end det) som tidligere i vinduet. Om ikke andet betyder det da, at vi er på markedet.
                              Ja det bliver spændende 8 dage...

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg tror Lyngby løber med ham.. Det er derfor han ikke er videre endnu, fordi de måske afventer Lyngbys situation lidt endnu.. konkurs og alt det pjat.
                                Det var netop pga deres situation at jeg ikke nævnte dem. De får sgu ikke styr på deres sager i løbet af de næste 8 dage..

                                Comment

                                Working...
                                X