Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://www.tv2fyn.dk/article/450439?...video_id=70616

    Den bedste form nogensinde! Sammenspillet, klar til alle typer baner, forbedring af dødebolde i begge ender af banen og jegskagidigskajeg! Der er godt nok gang i det store retoriske orgel! Sjovt at Slovan Bratislava scorede på tre dødbolde i den sidste test.
    Efter den omgang skal der graves dybt efter undskyldningerne, hvis det hele igen ender med et ordentligt brag.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      jeg syntes nu holdet mangler at bevise det. At de er bedre end at skulle lægge til nedrykning osv. du trækker 4 man fra 25 mandstruppen og siger vi har 21 med suppe nievau; jeppe mener jeg så også bør trækkes fra, dusan har det muligvis men har intet bevist endnu og hvad med bodul. Så er vi pludselig ned på 18 mands trup. (og så går der vel en måned eller deromkring før kadrii er ved at være ordenligt fit) men 18 mand....levere alle på det niveau de kan så bør det også være nok - men der skal ikke mange skader på nøgle positioner eller et par uheldige karantænedage til før det hele ramler.
      Ydermere så er det tæt i bunden - så tæt; Sønderjydske har lige vundet 4-0 over fcv....så de har ikke lagt sig ned endnu.
      Vi bør være for gode til at rykke ned, jeg håber bare ikke spillerne selv føler sig overbevidst om det, men at de gør som du skriver - og går ud og kæmper for det - hele vejen.
      Og så håber jeg at Troels denne gang har plan B klar....og at truppen rent faktisk er i så god form som de melder ud.

      (og det kan vel ikke undre at vi er blandt favoritterne til nedrykning - vores 2 sidste forårssæsonner taget i betragtning, det plus pengene 8 gange igen, virker som et rimeligt væddemål )
      Rigtigt at Jeppe ikke har suppe niveau og piller vi Dusan fra kan vi så sende Vadocz den anden vej. Det vigtigste er vi dog begge enige om. Arbejdsindsatsen kan nemt blive det, der gør udslaget. Jeg vil så også gerne minde om at lige så skidte vi ser ud når vi ikke kæmper, lige så gode ser vi ud når vi gør det og på de dage er vi blandt suppens bedste.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #48
        Så gik Sønderjyderne ellers lige overlevelse-amok mod Slagelse. Faktum er at vi er tre point fra sidstepladsen.

        Nøj, en kæmpe gyser det her forår bliver! Jeg kommer til at skide i bukserne af skræk i morgen.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Lige som jeg ikke kan fordrage FCK, Brøndby og GF, så er der desværre alt for mange fodbold fans i Danmark som hader alt hvad vi står for. Jeg har aldrig lært at forstå det, men fodbold er jo følelser og de kan være svære at forstå en gang i mellem. Vi har både kvalitet nok i truppen og i spillet til ikke at rykke ned og at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB.

          Jeg er ikke naiv og ved at hvis alt går galt så kommer vi i seriøse problemer. Men jeg synes der er meget mere som taler for at vi ikke kommer i de problemer. Vores trup bliver så småt bedre, bredere og mere sammenspillet - Det skal man ikke undervurdere. Breden i truppen kan jeg ikke forstå at der stilles spørgsmålstegn ved. 25 spillere er ikke en smal trup i mine øjne og hvis vi piller de yderste mandater fra (Vadocz, Radza, Nkoum og Vemme) Så har vi 21 mand der har superliga niveau. Sidst men ikke mindst er vi kun få uger fra at have suppens bedste offensiv tilbage som em ekstrem stor fordel for os (Emil/Kadrii/Falk hvis nogle skulle være i tvivl). Vi skal da ud og kæmpe for det ja. Men gør vi det rykker vi ikke ned og jeg er sikker på at spillerne vil kæmpe for det.

          Jeg ser frem til imorgen. Intet bliver afgjort der, men så er vi i gang
          Der er måske forskellige definitioner på begrebet "superliganiveau", men jeg er overbevist om, at hvis vi skal spille ret mange kampe med ret mange spillere fra #12-21 jvf din rangering, så kommer vi i slemme vanskeligheder. Kan vi derimod stille i (noget nær) stærkeste opstilling i hovedparten af kampene, så har vi et hold der hører hjemme i den bedste halvdel, hvis ikke den bedste trediedel, ikke mindst offensivt.

          Den helt store joker kan måske blive truppens mentale tilstand. En kikset start kan risikere at fremmane ubehagelige spøgelser hos ihf nogle af spillerne.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
            Der er måske forskellige definitioner på begrebet "superliganiveau", men jeg er overbevist om, at hvis vi skal spille ret mange kampe med ret mange spillere fra #12-21 jvf din rangering, så kommer vi i slemme vanskeligheder. Kan vi derimod stille i (noget nær) stærkeste opstilling i hovedparten af kampene, så har vi et hold der hører hjemme i den bedste halvdel, hvis ikke den bedste trediedel, ikke mindst offensivt.

            Den helt store joker kan måske blive truppens mentale tilstand. En kikset start kan risikere at fremmane ubehagelige spøgelser hos ihf nogle af spillerne.
            Det er nok generelt sådan at når man kommer ud over de først 13-14 stykker så er der noget vej. Det gælder for næsten alle suppehold og ikke kun os. Det må vi altså have med i tankerne. Angående det mentale er jeg delvis enig. Jeg er dog ikke i tvivl om at vi får en små skidt start hvad angår point høsten. Vi er et midterhold og vil derfor formodentlig tabe en del kampe.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Det er nok generelt sådan at når man kommer ud over de først 13-14 stykker så er der noget vej. Det gælder for næsten alle suppehold og ikke kun os. Det må vi altså have med i tankerne. Angående det mentale er jeg delvis enig. Jeg er dog ikke i tvivl om at vi får en små skidt start hvad angår point høsten. Vi er et midterhold og vil derfor formodentlig tabe en del kampe.
              Enig, der er vel max 2-3 klubber der kan stille 18-20 mand i absolut "superligaklasse".

              En "skidt start" refererer ikke udelukkende til pointhøsten. Nederlag til bedre modstandere er absolut acceptable, blot man har ydet sit bedste. Det jeg mener er,
              at en lille pointhøst efter slappe, viljeløse indsatser formentlig vil ramme lige netop os ekstra hårdt, de to seneste forårssæsoner in mente.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Lige som jeg ikke kan fordrage FCK, Brøndby og GF, så er der desværre alt for mange fodbold fans i Danmark som hader alt hvad vi står for. Jeg har aldrig lært at forstå det, men fodbold er jo følelser og de kan være svære at forstå en gang i mellem. Vi har både kvalitet nok i truppen og i spillet til ikke at rykke ned og at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB.

                Jeg er ikke naiv og ved at hvis alt går galt så kommer vi i seriøse problemer. Men jeg synes der er meget mere som taler for at vi ikke kommer i de problemer. Vores trup bliver så småt bedre, bredere og mere sammenspillet - Det skal man ikke undervurdere. Breden i truppen kan jeg ikke forstå at der stilles spørgsmålstegn ved. 25 spillere er ikke en smal trup i mine øjne og hvis vi piller de yderste mandater fra (Vadocz, Radza, Nkoum og Vemme) Så har vi 21 mand der har superliga niveau. Sidst men ikke mindst er vi kun få uger fra at have suppens bedste offensiv tilbage som em ekstrem stor fordel for os (Emil/Kadrii/Falk hvis nogle skulle være i tvivl). Vi skal da ud og kæmpe for det ja. Men gør vi det rykker vi ikke ned og jeg er sikker på at spillerne vil kæmpe for det.

                Jeg ser frem til imorgen. Intet bliver afgjort der, men så er vi i gang
                "at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB."

                Der er givetvis også en del der spiller ods'ne og ikke selve klubben...

                Det der taler imod er jo at vi har et hårdt startprogram der med denne trups tidligere manglende mentale styrke sagtens kan sende os i endnu en forårskrise og så mangler vi det forspring vi havde sidste år...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Jeg glæder mig enormt til i morgen! Som var det Jule aften!

                  FORZA OB!

                  Comment


                    #54
                    Det jeg frygter mest i dag og fremmadrettet hvis vi stiller med samme hold, er at vi kommer mangle fart og gennembrudsstyrke.

                    Vores angribere er for langsomme til selv at skabe chancer. Vi har kun én offensiv back i Ruud, nu hvor vi vælger at stille med Diarra i stedet for Barrett i den modsatte side. På kanten er det kun Falk der kan forventes at bidrage med det uforudsigelige.

                    Håber vores spillere vil modbevise dette i dag og at vi kan skabe chancer på anden vis end vi tidligere har gjort.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      "at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB."

                      Der er givetvis også en del der spiller ods'ne og ikke selve klubben...

                      Det der taler imod er jo at vi har et hårdt startprogram der med denne trups tidligere manglende mentale styrke sagtens kan sende os i endnu en forårskrise og så mangler vi det forspring vi havde sidste år...
                      Omvendt kan et hårdt startprogram også gi et boost hvis vi får en masse point. Tænk positivt.

                      Comment


                        #56
                        Har du ikke glemt Emil?

                        Comment


                          #57
                          http://www.bold.dk/nyt/Hoeegh-Ser-gerne-FCM-ligge-ned

                          Comment


                            #58
                            Øhh. Tror I der bliver udsolgt? Man kan ikke bestille billetter på wupti.com tribunen....

                            Comment


                              #59
                              Arghhhhhhh mon dog. Det lyder lidt mystisk.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
                                Øhh. Tror I der bliver udsolgt? Man kan ikke bestille billetter på wupti.com tribunen....
                                Man kan ikke købe billet i dag på kampdagen. Der kommer ikke over 6500...

                                Comment

                                Working...
                                X