Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    2-0

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg er godtnok bekymret for denne kamp.

    Alle meldingerne fra spillere og trænere har været selvsikre på grænsen til det kæphøje. "Vi er i fantastisk form", "vi kan tryne dem fysisk", "perfekt optakt" og yada yada yada.

    Jeg har svært ved at se hvad der har været i vores spil og koncept det sidste halvandet år, der skulle berettige sådan et overmod. Det lyder lidt som om man tror man allerede har vundet kampen, fordi man løbet nogle ekstra kilometer i Ådalen, og vundet et par træningskampe.

    Hvis vi så efterfølgende skal høre på endnu et "vi var ikke klar fra start" efter i dag, så går jeg da helt ballistisk...

    Men hvad, fingers crossed og håbe på mindst en uafgjort. Det ville være fremskridt.

    Leave a comment:


  • elias.odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
    Så man kan sagtens finde plads på Wupti-tribunen?
    Ja, bare køb ude foran stadion. Stiften og Nordea er unummererede, og derfor kan man stadig købe. Wupti har nummererede sæder, og derfor stopper salget dertil 24 timer før kampstart (har det altid gjort). Det er, så de ved hvilke billetter de kan sælge i billetsalget :-)

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Så man kan sagtens finde plads på Wupti-tribunen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mon ikke dagens opstilling bliver

    MT
    ER AMC KL MD
    AB AS MS RF
    DB MS

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Man kan ikke købe billet i dag på kampdagen. Der kommer ikke over 6500...
    Kunne ellers godt bestille biletter både på Stiften og Nordea.... Så det passer ikke.

    Leave a comment:


  • cykelmyggen
    replied
    http://blog.unibet.com/2014/02/22/su...kaemper-ob/558
    Tjahh, der er ikke mange som tror på OB's chancer i dag. Vi kan vel kun overraske :)

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
    Øhh. Tror I der bliver udsolgt? Man kan ikke bestille billetter på wupti.com tribunen....
    Man kan ikke købe billet i dag på kampdagen. Der kommer ikke over 6500...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Arghhhhhhh mon dog. Det lyder lidt mystisk.

    Leave a comment:


  • Gummi
    replied
    Øhh. Tror I der bliver udsolgt? Man kan ikke bestille billetter på wupti.com tribunen....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/Hoeegh-Ser-gerne-FCM-ligge-ned

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Har du ikke glemt Emil?

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    "at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB."

    Der er givetvis også en del der spiller ods'ne og ikke selve klubben...

    Det der taler imod er jo at vi har et hårdt startprogram der med denne trups tidligere manglende mentale styrke sagtens kan sende os i endnu en forårskrise og så mangler vi det forspring vi havde sidste år...
    Omvendt kan et hårdt startprogram også gi et boost hvis vi får en masse point. Tænk positivt.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Det jeg frygter mest i dag og fremmadrettet hvis vi stiller med samme hold, er at vi kommer mangle fart og gennembrudsstyrke.

    Vores angribere er for langsomme til selv at skabe chancer. Vi har kun én offensiv back i Ruud, nu hvor vi vælger at stille med Diarra i stedet for Barrett i den modsatte side. På kanten er det kun Falk der kan forventes at bidrage med det uforudsigelige.

    Håber vores spillere vil modbevise dette i dag og at vi kan skabe chancer på anden vis end vi tidligere har gjort.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Jeg glæder mig enormt til i morgen! Som var det Jule aften!

    FORZA OB!

    Leave a comment:

Working...
X