Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - FCM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Ja tak

    @tv2fyn
    OB trænede for sidste gang før kampen mod FCM imorgen og ifølge Troels Bech er Emil L. med i truppen imorgen
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #32
      Så er truppen udtaget:

      1. Jesper Christiansen
      2. Espen Ruud
      5. Anders Møller Christensen
      6. Mohammed Diarra
      7. Emil Larsen
      8. Martin Spelmann
      9. Rasmus Falk
      10. Darko Bodul
      11. Morten Skoubo
      14. Conor O’Brien
      15. Kasper Larsen
      16. Jacob Schoop
      17. Mads Toppel
      18. Azer Busuladzic
      20. Jacob Barrett
      22. Ari Skulason
      26. Daniel Høegh
      30. Mustafa Abdellaoue
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #33
        Det begynder at blive lidt mærkværdigt hvordan al fokus ligger på den ufatteligt gode form holdet skulle være i. Især når man tager i betragtning at afvisningen af det modsatte skulle være tilfældet sidste år var ligeså kategorisk...

        Comment


          #34
          http://mobil.bold.dk/#/nyt/Emil-Larsen-med-mod-FCM
          Nok ikke så ringe at have i baghånden hvis vi skal forsøge at afgøre kampen i de sidste 30 min...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #35
            Så vidt jeg kan se er Jeppe Hansen og Krisztian Vadocz (både Dusan og Kadrii er skadede).
            Nogen der ved om der er salg på vej af Vadocz eller om det er en vragning
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Så er truppen udtaget:

              1. Jesper Christiansen
              2. Espen Ruud
              5. Anders Møller Christensen
              6. Mohammed Diarra
              7. Emil Larsen
              8. Martin Spelmann
              9. Rasmus Falk
              10. Darko Bodul
              11. Morten Skoubo
              14. Conor O’Brien
              15. Kasper Larsen
              16. Jacob Schoop
              17. Mads Toppel
              18. Azer Busuladzic
              20. Jacob Barrett
              22. Ari Skulason
              26. Daniel Høegh
              30. Mustafa Abdellaoue
              herligt at emil er tilbage....gør da ikke vores chancer for et resultat mindre

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Det begynder at blive lidt mærkværdigt hvordan al fokus ligger på den ufatteligt gode form holdet skulle være i. Især når man tager i betragtning at afvisningen af det modsatte skulle være tilfældet sidste år var ligeså kategorisk...
                var de ikke også i en ufattelig god form inden de begyndte sidste forårssæson??
                - syntes godt nok de har haft mange udmeldinger om formen....nu skal det så bare bevises

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Så vidt jeg kan se er Jeppe Hansen og Krisztian Vadocz (både Dusan og Kadrii er skadede).
                  Nogen der ved om der er salg på vej af Vadocz eller om det er en vragning
                  Der er ingen skadede spillere i truppen ifølge TB

                  OB’s cheftræner Troels Bech har udtaget de 18 spillere, der er med i truppen til lørdagens sæsonpremiere på TREFOR Park. Og det har han gjort ud fra en trup, der er helt fri for skader, men hvor Bashkim Kadrii endnu har et stykke vej til kampformen.
                  http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...and-22072.aspx
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #39
                    Jeg havde lidt håbet vi snart ville se Dusan i start 11'eren, men der er måske nogle ting omkring hans form jeg har overset?

                    Comment


                      #40
                      http://www.bold.dk/nyt/OB-motor-Vi-kigger-da-opad
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ontor-til-bane

                        Lidt fra Spelmann

                        Comment


                          #42
                          Ved ikke lige om det er den rette tråd, men håber da godt nok ikke at den her kommer til at holde stik:

                          http://www.bt.dk/betting/bookmaker-k...-ob-nedrykning

                          Personligt har jeg nu svært ved at tro, at det kommer til at gå så galt. Der er, selvom den er smal, trods alt ret megen kvalitet i truppen, ihf når vi har alle mand klar.
                          Last edited by ScouserTommy; 21-02-2014, 19:27.

                          Comment


                            #43
                            Hvis ikke det var fordi jeg holdt med OB, ville jeg da mene at odds 8, var et fremragende odds. Vores chancer er sgu nøjagtigt de samme, som alle de andre der trækkes rundt i sølet i denne sæson...
                            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                              Ved ikke lige om det er den rette tråd, men håber da godt nok ikke at den her kommer til at holde stik:

                              http://www.bt.dk/betting/bookmaker-k...-ob-nedrykning

                              Personligt har jeg nu svært ved at tro, at det kommer til at gå så galt. Der er, selvom den er smal, trods alt ret megen kvalitet i truppen, ihf når vi har alle mand klar.
                              Lige som jeg ikke kan fordrage FCK, Brøndby og GF, så er der desværre alt for mange fodbold fans i Danmark som hader alt hvad vi står for. Jeg har aldrig lært at forstå det, men fodbold er jo følelser og de kan være svære at forstå en gang i mellem. Vi har både kvalitet nok i truppen og i spillet til ikke at rykke ned og at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB.

                              Jeg er ikke naiv og ved at hvis alt går galt så kommer vi i seriøse problemer. Men jeg synes der er meget mere som taler for at vi ikke kommer i de problemer. Vores trup bliver så småt bedre, bredere og mere sammenspillet - Det skal man ikke undervurdere. Breden i truppen kan jeg ikke forstå at der stilles spørgsmålstegn ved. 25 spillere er ikke en smal trup i mine øjne og hvis vi piller de yderste mandater fra (Vadocz, Radza, Nkoum og Vemme) Så har vi 21 mand der har superliga niveau. Sidst men ikke mindst er vi kun få uger fra at have suppens bedste offensiv tilbage som em ekstrem stor fordel for os (Emil/Kadrii/Falk hvis nogle skulle være i tvivl). Vi skal da ud og kæmpe for det ja. Men gør vi det rykker vi ikke ned og jeg er sikker på at spillerne vil kæmpe for det.

                              Jeg ser frem til imorgen. Intet bliver afgjort der, men så er vi i gang
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Lige som jeg ikke kan fordrage FCK, Brøndby og GF, så er der desværre alt for mange fodbold fans i Danmark som hader alt hvad vi står for. Jeg har aldrig lært at forstå det, men fodbold er jo følelser og de kan være svære at forstå en gang i mellem. Vi har både kvalitet nok i truppen og i spillet til ikke at rykke ned og at vi åbenbart er en af dem der spilles meget på siger mere om dem der spiller end om OB.

                                Jeg er ikke naiv og ved at hvis alt går galt så kommer vi i seriøse problemer. Men jeg synes der er meget mere som taler for at vi ikke kommer i de problemer. Vores trup bliver så småt bedre, bredere og mere sammenspillet - Det skal man ikke undervurdere. Breden i truppen kan jeg ikke forstå at der stilles spørgsmålstegn ved. 25 spillere er ikke en smal trup i mine øjne og hvis vi piller de yderste mandater fra (Vadocz, Radza, Nkoum og Vemme) Så har vi 21 mand der har superliga niveau. Sidst men ikke mindst er vi kun få uger fra at have suppens bedste offensiv tilbage som em ekstrem stor fordel for os (Emil/Kadrii/Falk hvis nogle skulle være i tvivl). Vi skal da ud og kæmpe for det ja. Men gør vi det rykker vi ikke ned og jeg er sikker på at spillerne vil kæmpe for det.

                                Jeg ser frem til imorgen. Intet bliver afgjort der, men så er vi i gang
                                jeg syntes nu holdet mangler at bevise det. At de er bedre end at skulle lægge til nedrykning osv. du trækker 4 man fra 25 mandstruppen og siger vi har 21 med suppe nievau; jeppe mener jeg så også bør trækkes fra, dusan har det muligvis men har intet bevist endnu og hvad med bodul. Så er vi pludselig ned på 18 mands trup. (og så går der vel en måned eller deromkring før kadrii er ved at være ordenligt fit) men 18 mand....levere alle på det niveau de kan så bør det også være nok - men der skal ikke mange skader på nøgle positioner eller et par uheldige karantænedage til før det hele ramler.
                                Ydermere så er det tæt i bunden - så tæt; Sønderjydske har lige vundet 4-0 over fcv....så de har ikke lagt sig ned endnu.
                                Vi bør være for gode til at rykke ned, jeg håber bare ikke spillerne selv føler sig overbevidst om det, men at de gør som du skriver - og går ud og kæmper for det - hele vejen.
                                Og så håber jeg at Troels denne gang har plan B klar....og at truppen rent faktisk er i så god form som de melder ud.

                                (og det kan vel ikke undre at vi er blandt favoritterne til nedrykning - vores 2 sidste forårssæsonner taget i betragtning, det plus pengene 8 gange igen, virker som et rimeligt væddemål )

                                Comment

                                Working...
                                X