Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Syntes nu der er blevet gjort meget de sidste måneder... Tror ikke man kommer ind med Høtyve og fakler på stadion
    Gad vide hvad de uofficielle siger til alt det her? De bliver vel også færre og færre i takt med at OB mister goodwill, interesse og grundlag for hver dag der går med den mest inkompetente og splittende sportsdirektør i vores historie ved roret.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Davidsen med sin sidste blog for Tipsbladet. Og den er om OB's transfervindue

      http://www.tipsbladet.dk/blog/martin...eller-baere-ob
      Et par ting til det han skriver; nej sæsonen har ikke kun været en skuffelse hvis vi rykker ned. Sæsonen ER en skuffelse man meldte top 6 ud og har ikke været i nærheden af at levere noget der retfærdiggøre det. Spørgsmålet er nu om sæson bare skal være endnu en skuffelse eller en direkte katastrofe med dertil følgende nedrykning.

      Så nævnet han at nej det er måske ikke så smart at hive en eller anden angriber ned fra hylden i et sidste minuts panik indkøb.....og det har han da bestemt ret i.

      Men man har jo vidst.længr inden vinduet overhovedet åbnede at der skulle forstærkninger til offensiven. Og alligevel står man her til sidst og siger; nja det kunne så ikke lade sig gøre.

      Det er ganske enkelt elendigt arbejde.

      Og så kan vi lægge handlen af Makrini og den manglende erstatning oveni.....håbløst intet mindre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Syntes nu der er blevet gjort meget de sidste måneder... Tror ikke man kommer ind med Høtyve og fakler på stadion
        Du har nok ret i begge dele, så må der findes andre alternativer. Hvordan er reglerne omkring bannere? Skal de ikke godkendes først pga. brandfare?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          Du har nok ret i begge dele, så må der findes andre alternativer. Hvordan er reglerne omkring bannere? Skal de ikke godkendes først pga. brandfare?
          Brandfare min bare røv ... kan du sige censur ...
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
            Du har nok ret i begge dele, så må der findes andre alternativer. Hvordan er reglerne omkring bannere? Skal de ikke godkendes først pga. brandfare?
            De skal ihvertfald godkendes. Ellers kommer vagterne efter dig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Et par ting til det han skriver; nej sæsonen har ikke kun været en skuffelse hvis vi rykker ned. Sæsonen ER en skuffelse man meldte top 6 ud og har ikke været i nærheden af at levere noget der retfærdiggøre det. Spørgsmålet er nu om sæson bare skal være endnu en skuffelse eller en direkte katastrofe med dertil følgende nedrykning.
              Det er nemlig en vigtig pointe. Sæsonen har allerede udviklet sig helt forfærdeligt, og hvis det endda skulle ende med en nedrykning, kan vi begynde at snakke om en af de ringeste præstationer af en sportslig ledelse i Superliga-historien. Vi skal levere langt over det niveau fra efteråret, hvis man bare med det mindste skal kunne forsvare nogle af de ledende positioner sportsligt. Ender vi ud i et scenarie, hvor vi spiller nogle knockoutkampe, og det viser sig at være nogle lige kampe, hvor vi med nød og næppe redder os, er det i min verden ligeså ringe som en nedrykning. Vi skal vise klare fremskridt, ellers er der nogle der har diskvalificeret sig selv definitivt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Gad vide hvad de uofficielle siger til alt det her? De bliver vel også færre og færre i takt med at OB mister goodwill, interesse og grundlag for hver dag der går med den mest inkompetente og splittende sportsdirektør i vores historie ved roret.

                MvH ChrisOB
                Jeg prøver at læse op på noget twitter i morgen. Men ingen kan vel være tilfreds..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Et par ting til det han skriver; nej sæsonen har ikke kun været en skuffelse hvis vi rykker ned. Sæsonen ER en skuffelse man meldte top 6 ud og har ikke været i nærheden af at levere noget der retfærdiggøre det. Spørgsmålet er nu om sæson bare skal være endnu en skuffelse eller en direkte katastrofe med dertil følgende nedrykning.

                  Så nævnet han at nej det er måske ikke så smart at hive en eller anden angriber ned fra hylden i et sidste minuts panik indkøb.....og det har han da bestemt ret i.

                  Men man har jo vidst.længr inden vinduet overhovedet åbnede at der skulle forstærkninger til offensiven. Og alligevel står man her til sidst og siger; nja det kunne så ikke lade sig gøre.

                  Det er ganske enkelt elendigt arbejde.

                  Og så kan vi lægge handlen af Makrini og den manglende erstatning oveni.....håbløst intet mindre
                  Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

                  Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
                  Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
                  Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok, og at det så ikke giver mening at hente dem til klubben. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

                  Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Et par ting til det han skriver; nej sæsonen har ikke kun været en skuffelse hvis vi rykker ned. Sæsonen ER en skuffelse man meldte top 6 ud og har ikke været i nærheden af at levere noget der retfærdiggøre det. Spørgsmålet er nu om sæson bare skal være endnu en skuffelse eller en direkte katastrofe med dertil følgende nedrykning.

                    Så nævnet han at nej det er måske ikke så smart at hive en eller anden angriber ned fra hylden i et sidste minuts panik indkøb.....og det har han da bestemt ret i.

                    Men man har jo vidst.længr inden vinduet overhovedet åbnede at der skulle forstærkninger til offensiven. Og alligevel står man her til sidst og siger; nja det kunne så ikke lade sig gøre.

                    Det er ganske enkelt elendigt arbejde.

                    Og så kan vi lægge handlen af Makrini og den manglende erstatning oveni.....håbløst intet mindre
                    Davidsen er jo næsten lige så meget nikkedukke som Leif Rasmussen ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...-balkan-bomber nogen der kan huske ham her? Han var brandvarm herinde i rygtemøllen for nogle år tilbage, men nej, ikke os..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

                        Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
                        Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
                        Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok, og at det så ikke giver mening at hente dem til klubben. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

                        Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
                        Hvis man er bundet af et stramt budget så køber man det man mangler aller mest og ikke alt muligt andet .

                        Hvis gearkassen går i min bil så køber jeg sgu da ikke en kobling fordi huggeren har en billig liggende som engang virkede ...

                        Var det ikke fra sommeren 16 JH havde meldt ud at vi havde økonomisk råderum ???
                        Last edited by Magge; 31-01-2017, 23:26.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          ...og så vil jeg bare sige, at hvis Fellah er at sætte overliggeren meget højt, så kan vi nu og i fremtiden da vist godt pakke alle våde drømme om at se Lindegaard retur i OB på målmandsposten.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Der er ingen tvivl om, at det vi ser fra OB bare ikke er godt nok. Hverken på banen, eller de spillere der bliver hentet.

                            Som nævnt tidligere, så kan jeg ikke helt regne ud, hvor jeg skal adressere mine frustrationer hen.
                            Er Jesper Hansen (som mange siger det) bare ikke dygtig nok?
                            Eller er han i virkeligheden bundet af et mega stramt budget - mere stramt end vi overhovedet kan forestille os? Altså at han slet ikke har så stort et økonomisk råderum, som vi forestiller os, at han har? I så fald, så er det måske forståeligt, at de spillere, der bliver hentet, bliver hentet fra den hylde, de nu engang befinder sig på, og at der ikke bare lige kommer en angrebsforstærkning, fordi JH godt kan se, at dem han kan få for de penge, han har til rådighed bare ikke ER dygtige nok. Jeg ved det ikke. Jeg tror faktisk ikke, der er ret mange af os herinde, der ved det.

                            Det eneste jeg ved, er at jeg er mega frustreret over at se min elskede klub på vej til at blive kørt helt ned i dyndet...
                            Kan ikke forstå hvorfor du stadig er i tvivl?
                            og hvis du kun har håndøre at handle for ville du så hente en 4. Højreback og en 5-6 midtbanespiller inden du hentede den offensive spiller du har brug for?
                            Hvorfor bruger man ikke nogle af Makrini pengene? De kan da umuligt være brugt på forhånd??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                              http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...-balkan-bomber nogen der kan huske ham her? Han var brandvarm herinde i rygtemøllen for nogle år tilbage, men nej, ikke os..
                              Sagtens, han kunne godt have været et spændende alternativ. Men som jeg skrev tidligere, så må vi foreløbig drømme om, at vi igen en dag kommer op på det niveau, som Randers er på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...-balkan-bomber nogen der kan huske ham her? Han var brandvarm herinde i rygtemøllen for nogle år tilbage, men nej, ikke os..
                                Jesper Hansen evner ikke sådan en handel

                                Comment

                                Working...
                                X