Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mødet i aften.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mødet i aften.

    Skulle der være nogen, som har en invitation som de ikke gør brug af i aften, så vil jeg rigtig gerne overtage den.
    Skal nok stille en masser spørgsmål til JH og KN.
    Søren

    #2
    Please hjælp Søren

    Comment


      #3
      Hjælp nu Søren for satan!! Pretty please.

      Comment


        #4
        Jeg mailede også til Morten wamsler ( pressetalsmand ) imorges.
        Og som alt andet i OB ingen svar.
        Har lige mailet til pressechef Peter hørlyck, men mon der sker noget.
        Møder op derude og forlanger adgang.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
          Jeg mailede også til Morten wamsler ( pressetalsmand ) imorges.
          Og som alt andet i OB ingen svar.
          Har lige mailet til pressechef Peter hørlyck, men mon der sker noget.
          Møder op derude og forlanger adgang.
          Håber på et fyldigt sammendrag

          Comment


            #6
            Det skal siges at Mortens kollega Kasper Thomsen svarede i formiddags, men den var desværre røget i junk mail som jeg ikke har adgang til fra iPhone.

            Comment


              #7
              Her er Mortens svar.





              Arrangementet på EWII Park er en del af det produkt, man bliver tilbudt, når man køber sæsonkort til fuld pris.

              Derfor kan vi desværre ikke uddele ’wild-cards’ til arrangementet, og der vil kun være adgang for tilmeldte med sæsonkort af den rigtige slags.


              Vh
              Morten Wamsler
              Kommunikationsansvarlig
              Odense Boldklub

              Comment


                #8
                Mit frustrede svar til Morten wamsler.

                Hvordan forklarer man de mest trofaste fans, jeg har været på stadion alle kampe, i vel de sidste 10 år.
                Vel ca halvdelen af udekampene, plus et hav af daglige træninger, at det kun er for thansen fans , som har købt til fuld pris.
                Jeg undres, min første tanke er vel at os på stiften ikke har det "rigtige " sæsonkort og derfor ikke kan deltage i jeres arr.
                Vi er en 6-7 stykker som er kommet fast på stiften i mange år og desværre er der 3-4 stykker som er faldet fra, bare rolig de lever i bedste velgående, men produktet er simpelthen ikke det værd.
                Vi var også 3 der ventede ikke mindre end 6-7 uger på vores kort, den var helt oppe på Ole bang Nielsens bord.
                Jeg havde mange saglige spørgsmål til i aften, det må bliver en anden gang, hvis vi stadig synes det er det værd.
                Vh søren mainz.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Søren m Se indlæg
                  Mit frustrede svar til Morten wamsler.

                  Hvordan forklarer man de mest trofaste fans, jeg har været på stadion alle kampe, i vel de sidste 10 år.
                  Vel ca halvdelen af udekampene, plus et hav af daglige træninger, at det kun er for thansen fans , som har købt til fuld pris.
                  Jeg undres, min første tanke er vel at os på stiften ikke har det "rigtige " sæsonkort og derfor ikke kan deltage i jeres arr.
                  Vi er en 6-7 stykker som er kommet fast på stiften i mange år og desværre er der 3-4 stykker som er faldet fra, bare rolig de lever i bedste velgående, men produktet er simpelthen ikke det værd.
                  Vi var også 3 der ventede ikke mindre end 6-7 uger på vores kort, den var helt oppe på Ole bang Nielsens bord.
                  Jeg havde mange saglige spørgsmål til i aften, det må bliver en anden gang, hvis vi stadig synes det er det værd.
                  Vh søren mainz.
                  Godt svar , og det styrker min mistanke , som jeg skrev for nogle dage siden , om at det kun er " klampølsefansene " de er interesseret i at få med på mødet , måske i håb om at de ikke er så kritiske . Men så kan de jo melde ud at de har rakt hånden ud til fansene og hørt på dem ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Morten wamsler har lige svaret.

                    Et faktisk rigtig godt svar.

                    Jeg forstår godt dine pointer.

                    Men samtidig bliver vi også mødt med, hver eneste gang der uddeles gratis billetter eller laves særlige arrangementer på Stiften, at dem der køber sæsonkort til T Hansen-tribunen aldrig får kompensation der modsvarer den højere billetpris, de giver.

                    Det er svært at stille alle tilfredse, men jeg vil foreslå at du giver en melding næste gang du kommer i Ådalen, for hvis alting passer sammen, er jeg sikker på, at Jesper Hansen vil være klar til en snak og en kop kaffe.

                    Det håber jeg, du vil tage imod.

                    Vh
                    Morten Wamsler
                    Kommunikationsansvarlig

                    Comment


                      #11
                      Er der nogen her fra forum til at referere fra mødet i dag, når det slutter her om 10 min.?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Er der nogen her fra forum til at referere fra mødet i dag, når det slutter her om 10 min.?
                        Total tavshed
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Total tavshed
                          Det kan være at spørgsmålene blev for kritiske så de alle sammen blev likvideret..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Det kan være at spørgsmålene blev for kritiske så de alle sammen blev likvideret..
                            Hahahahaha.

                            Men ja, trist at der endnu engang ikke kommer nok ud af de her muligheder.. måske stiften bliver inviteret en dag. Nok ikke.

                            Comment


                              #15
                              Det afslører i hvert fald, at fangrupperne nok er splittede, og langsiden kommer ikke her og diskuterer, det er primært stiften folk, der skriver herinde. Jeg har læst noget på de stribedes facebookgruppe, som jeg fandt dybt bekymrende.

                              Comment

                              Working...
                              X