Skulle der være nogen, som har en invitation som de ikke gør brug af i aften, så vil jeg rigtig gerne overtage den.
Skal nok stille en masser spørgsmål til JH og KN.
Søren
Jeg mailede også til Morten wamsler ( pressetalsmand ) imorges.
Og som alt andet i OB ingen svar.
Har lige mailet til pressechef Peter hørlyck, men mon der sker noget.
Møder op derude og forlanger adgang.
Jeg mailede også til Morten wamsler ( pressetalsmand ) imorges.
Og som alt andet i OB ingen svar.
Har lige mailet til pressechef Peter hørlyck, men mon der sker noget.
Møder op derude og forlanger adgang.
Hvordan forklarer man de mest trofaste fans, jeg har været på stadion alle kampe, i vel de sidste 10 år.
Vel ca halvdelen af udekampene, plus et hav af daglige træninger, at det kun er for thansen fans , som har købt til fuld pris.
Jeg undres, min første tanke er vel at os på stiften ikke har det "rigtige " sæsonkort og derfor ikke kan deltage i jeres arr.
Vi er en 6-7 stykker som er kommet fast på stiften i mange år og desværre er der 3-4 stykker som er faldet fra, bare rolig de lever i bedste velgående, men produktet er simpelthen ikke det værd.
Vi var også 3 der ventede ikke mindre end 6-7 uger på vores kort, den var helt oppe på Ole bang Nielsens bord.
Jeg havde mange saglige spørgsmål til i aften, det må bliver en anden gang, hvis vi stadig synes det er det værd.
Vh søren mainz.
Hvordan forklarer man de mest trofaste fans, jeg har været på stadion alle kampe, i vel de sidste 10 år.
Vel ca halvdelen af udekampene, plus et hav af daglige træninger, at det kun er for thansen fans , som har købt til fuld pris.
Jeg undres, min første tanke er vel at os på stiften ikke har det "rigtige " sæsonkort og derfor ikke kan deltage i jeres arr.
Vi er en 6-7 stykker som er kommet fast på stiften i mange år og desværre er der 3-4 stykker som er faldet fra, bare rolig de lever i bedste velgående, men produktet er simpelthen ikke det værd.
Vi var også 3 der ventede ikke mindre end 6-7 uger på vores kort, den var helt oppe på Ole bang Nielsens bord.
Jeg havde mange saglige spørgsmål til i aften, det må bliver en anden gang, hvis vi stadig synes det er det værd.
Vh søren mainz.
Godt svar , og det styrker min mistanke , som jeg skrev for nogle dage siden , om at det kun er " klampølsefansene " de er interesseret i at få med på mødet , måske i håb om at de ikke er så kritiske . Men så kan de jo melde ud at de har rakt hånden ud til fansene og hørt på dem ..
Men samtidig bliver vi også mødt med, hver eneste gang der uddeles gratis billetter eller laves særlige arrangementer på Stiften, at dem der køber sæsonkort til T Hansen-tribunen aldrig får kompensation der modsvarer den højere billetpris, de giver.
Det er svært at stille alle tilfredse, men jeg vil foreslå at du giver en melding næste gang du kommer i Ådalen, for hvis alting passer sammen, er jeg sikker på, at Jesper Hansen vil være klar til en snak og en kop kaffe.
Det afslører i hvert fald, at fangrupperne nok er splittede, og langsiden kommer ikke her og diskuterer, det er primært stiften folk, der skriver herinde. Jeg har læst noget på de stribedes facebookgruppe, som jeg fandt dybt bekymrende.
Comment