Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mødet i aften.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg synes du skal passe oprigtigt på med, at du ikke skyder Claus Andersen motiver i skoene, for jeg tror det bare er en fan, der har sagt sin ærlige mening om, hvad det var, han selv så; og han tror så på ledelsens version; hvilket dog ikke berettiger dig, eller os, til antyde eller bare skrive, at han skulle være "sendt i byen af OB-ledelsen". Han har bare en anden opfattelse af tingene; og selv om lysten er stor, også hos mig, at skrive "Tror du virkelig selv på alt det, du skriver?", så er han stadig en OB-fan, der er lige så bekymret for OB's fremtid, som vi er; han vælger bare at tro på, at den nuværende ledelse kan få os ud af det. Hvor forkert, vi så selv synes, den konklusion måtte være.

MvH ChrisOB
    Det er nok det mest fornuftige der skrevet i denne tråd. Manden har altså været til mødet og kan naturligvis kun gengive hans egen opfattelse af de ting der er snakket/informeret om .. der er ikke mange i denne tråd der kan gøre det samme
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Nu kender jeg personligt Claus Andersen og han har været OB længere tid end din fleste på dette forum. (Siden 80'erne) Så den kan du godt skyde en lang pil efter...
      http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Comment

Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
        Nu kender jeg personligt Claus Andersen og han har været OB længere tid end din fleste på dette forum. (Siden 80'erne) Så den kan du godt skyde en lang pil efter...
        Nu har jeg også været OB'er siden 81-82 , og jeg har aldrig oplevet klubben i så stor afstandtagen til fans , og jeg mindes ikke at blevet fyldt med så meget varm luft og manglende realitetssans fra klubben ikke engang sidst vi rykkede ned var det i nærheden af det samme som nu .
        Jeg husker heller ikke vi på noget tidspunkt har været så langt væk fra klubbens dna som vi er nu .
        Hvor Claus Andersen har sin tro og optimisme fra må guderne vide , men selvfølgelig har han ikke fremsat sin mening på foranledning af JH ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Nu har jeg også været OB'er siden 81-82 , og jeg har aldrig oplevet klubben i så stor afstandtagen til fans , og jeg mindes ikke at blevet fyldt med så meget varm luft og manglende realitetssans fra klubben ikke engang sidst vi rykkede ned var det i nærheden af det samme som nu .
          Jeg husker heller ikke vi på noget tidspunkt har været så langt væk fra klubbens dna som vi er nu .
          Hvor Claus Andersen har sin tro og optimisme fra må guderne vide , men selvfølgelig har han ikke fremsat sin mening på foranledning af JH ..
          Det var ment som svar til State Trooper. Min telefon fuckede lige op.
          http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

Comment

Hvad er det for noget med det der "DNA" ... handler det ikke om "jeg synes at OB skal spille sådan og sådan" ??
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Mon ikke "Claus Andersens" indlæg er skrevet af samme forfatter som bestyrer 2 profiler herinde på forum ...

Comment

Ikke længere? Grønskolling

Kan du udpensle det med "afstandstagen til fans", jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener.
                Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                  Mon ikke "Claus Andersens" indlæg er skrevet af samme forfatter som bestyrer 2 profiler herinde på forum ...
                  Er det noget du har kendskab til ... eller er det bare varm luft?
                  Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Hvad er det for noget med det der "DNA" ... handler det ikke om "jeg synes at OB skal spille sådan og sådan" ??
                    Det handler om hvordan OB har spillet tidligere, hvordan vi vandt vores mesterskaber, hvilket ry vi havde og samhørigheden imellem klub og fans.

Ud fra det er der mange, der har en opfattelse af, at vi bør spille som vi gjorde, nærmest hele vejen frem til vi fyrede Lars Olsen og Brink. Fysik, blandet med individuelle færdigheder, men først og fremmest fysik. Ikke boldbesidelse og fokus på OB som forretning.

Og i øvrigt, så er klubbens DNA altså den opfattelse, som tilhængerne har om klubben, ikke hvad den til hver en tid siddende ledelse tror, den er. Men jo, det handler i den grad om "jeg synes". Er der noget forkert i dét egentligt? Det lyder nemlig som om, at det synes du.

OBs DNA er vores historie, og dér kommer du altså ikke uden om, at vores største stunder ikke ligefrem er kommet fra et udgangspunkt omkring boldbesidelse.

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det handler om hvordan OB har spillet tidligere, hvordan vi vandt vores mesterskaber, hvilket ry vi havde og samhørigheden imellem klub og fans.

Ud fra det er der mange, der har en opfattelse af, at vi bør spille som vi gjorde, nærmest hele vejen frem til vi fyrede Lars Olsen og Brink. Fysik, blandet med individuelle færdigheder, men først og fremmest fysik. Ikke boldbesidelse og fokus på OB som forretning.

Og i øvrigt, så er klubbens DNA altså den opfattelse, som tilhængerne har om klubben, ikke hvad den til hver en tid siddende ledelse tror, den er. Men jo, det handler i den grad om "jeg synes". Er der noget forkert i dét egentligt? Det lyder nemlig som om, at det synes du.

OBs DNA er vores historie, og dér kommer du altså ikke uden om, at vores største stunder ikke ligefrem er kommet fra et udgangspunkt omkring boldbesidelse.

MvH ChrisOB
                      Jeg tænker bare at der lægges lidt op til, at der ikke KAN spilles anderledes ... og ja, det synes jeg bestemt er en forkert antagelse.
                      Nogle fans kunne bare godt tænke sig, ud fra en personlig præference ... at der blev spillet på en bestemt måde.

Men for mig handler det selvfølgelig også om, at jeg ikke er stor tilhænger af tons og fysik som primære forcer og jeg ville da også blive ked af, hvis Barcelona pludselig begyndte at spille som Leicester ... men det er ikke det samme som at man ikke KAN, eller automatisk vil være dårlig til det.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Ikke længere? Grønskolling

Kan du udpensle det med "afstandstagen til fans", jeg er ikke sikker på jeg helt forstår hvad du mener.
                        Lukning af fanshop .
                        Ingen ytringsfrihed på tribunen .
                        Undervurdering af fansenes intelligens ifb med præsentation af nye spillere . Bagatellisering af spillemæssige kriser . Spillestil langt fra den som de fleste af os kender og elsker OB for . Udmeldinger i øst handlinger i vest .

Var lige nogle få ting som jeg føler er med til at mange fans ikke længere kan genkende OB og derfor føler vi kommer længere og længere væk fra vores klub imens ledelsen ignorerer skibets kæntring , og dog inviterer de bløde fans til møde så de kan vise de lytter til deres fans ( hvis de fans ikke er kritiske ) og der kommer så ikke engang en udmelding om mødet på OB.dk .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Lukning af fanshop .
                          Ingen ytringsfrihed på tribunen .
                          Undervurdering af fansenes intelligens ifb med præsentation af nye spillere . Bagatellisering af spillemæssige kriser . Spillestil langt fra den som de fleste af os kender og elsker OB for . Udmeldinger i øst handlinger i vest .

Var lige nogle få ting som jeg føler er med til at mange fans ikke længere kan genkende OB og derfor føler vi kommer længere og længere væk fra vores klub imens ledelsen ignorerer skibets kæntring , og dog inviterer de bløde fans til møde så de kan vise de lytter til deres fans ( hvis de fans ikke er kritiske ) og der kommer så ikke engang en udmelding om mødet på OB.dk .
                          For ikke ret lang tid siden var der altså et arrangement ("pressemøde"), hvor enhver havde mulighed for at dukke op og stille spørgsmål... så lige den der kritik, synes jeg er uberettiget...man kunne jo bare være mødt op.
                          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            For ikke ret lang tid siden var der altså et arrangement ("pressemøde"), hvor enhver havde mulighed for at dukke op og stille spørgsmål... så lige den der kritik, synes jeg er uberettiget...man kunne jo bare være mødt op.
                            Ok , hvor var det slået op henne ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Ok , hvor var det slået op henne ?
                              Det kan jeg ikke huske... men nok på ob.dk - og måske var det endda i den forb. hvor OB også ytrede sig herinde... måske andre kan/gider finde links?
                              Det blev i hvert fald omtalt ganske lystigt herinde...

Edit: Her er link til tråd herinde... http://forum.ob.dk/showthread.php?11...t=pressem%F8de
                              Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Jeg synes du skal passe oprigtigt på med, at du ikke skyder Claus Andersen motiver i skoene, for jeg tror det bare er en fan, der har sagt sin ærlige mening om, hvad det var, han selv så; og han tror så på ledelsens version; hvilket dog ikke berettiger dig, eller os, til antyde eller bare skrive, at han skulle være "sendt i byen af OB-ledelsen". Han har bare en anden opfattelse af tingene; og selv om lysten er stor, også hos mig, at skrive "Tror du virkelig selv på alt det, du skriver?", så er han stadig en OB-fan, der er lige så bekymret for OB's fremtid, som vi er; han vælger bare at tro på, at den nuværende ledelse kan få os ud af det. Hvor forkert, vi så selv synes, den konklusion måtte være.

MvH ChrisOB
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Working...
                                X