Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mødet i aften.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Hahahahaha.

    Men ja, trist at der endnu engang ikke kommer nok ud af de her muligheder.. måske stiften bliver inviteret en dag. Nok ikke.
    De ønsker velsagtens kun rygklapper-segmentet inden for deres murer; for sæt nu nogen rejste sig op og kaldte nogen for "inkompetent" eller stillede spørgsmålstegn ved alle de farligt fine management-strategier?

    Det var sikkert god hygge og 100 meter bullshit-rygsvømning på tid...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #17
      Ja, det her er i hvertfald ikke opmuntrende læsning :-( https://www.facebook.com/groups/2562...75573/?fref=ts

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Hahahahaha.

        Men ja, trist at der endnu engang ikke kommer nok ud af de her muligheder.. måske stiften bliver inviteret en dag. Nok ikke.
        var der ikke et andet møde for nogen mdr. siden der var åbent for alle ..
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Ja ja. Som forventet.
          Rygklapperi og snobrød ved lejrbålet..

          Comment


            #20
            Uanset hvad der var blevet sagt på det møde så havde der generelt været utilfredshed, med mindre JH havde trådt af, så jeg håber at nogle vil skrive lidt om det med så neutrale øjne som muligt.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
              Ja, det her er i hvertfald ikke opmuntrende læsning :-( https://www.facebook.com/groups/2562...75573/?fref=ts
              tja - det der kan man jo ikke bruge til noget - kunne ligeså godt være skrevet af JH selv.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Uanset hvad der var blevet sagt på det møde så havde der generelt været utilfredshed, med mindre JH havde trådt af, så jeg håber at nogle vil skrive lidt om det med så neutrale øjne som muligt.
                helt enig - vil rigtigt gerne høre hvad der er sket - og ikke mindst hvad der blev spurgt om og svaret.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                  Uanset hvad der var blevet sagt på det møde så havde der generelt været utilfredshed, med mindre JH havde trådt af, så jeg håber at nogle vil skrive lidt om det med så neutrale øjne som muligt.
                  Neutrale øjne er altid godt .. især når ting går i selvsving. Superfedt at trænerne, truppen og beslutningstagerne tror på tingene stadigvæk. De erkender den svigtende selvtillid, så det regner jeg med der bliver arbejdet med udenfor banen også.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                    Ja, det her er i hvertfald ikke opmuntrende læsning :-( https://www.facebook.com/groups/2562...75573/?fref=ts
                    Bemeldte Claus Andersen er i hvert fald ukritisk nok til at kunne få arbejde i Stiftens sportssektion.

                    "Jesper Hansen, er ansat til at få styr på økonomi, og kontinuitet i truppen, dette er altså ikke noget man bare gør over en formiddag, for at få klubbens dna ind under huden på spillerne, kræver det altså lidt tålmodighed, og tro på tingene......"

                    Nej, det er ikke noget man gør over en formiddag, men det er sandelig heller ikke noget man gør ved at skifte 6-7 spillere hvert og hver andet vindue. Med folk som Izunna, El Makrini, Mikkelsen, Lund, Barrett, Falkesgaard og Jönssons situation taget i betragtning, kan vi vel forvente snart at se det igen? Køber OB konsekvent spillere under det niveau man gerne vil være på, for derefter at skippe dem igen efter et år eller to, som Jesper Hansen tidligere har sagt var hans modus? Er det der kontinuiteten ligger?


                    "for at få klubbens dna ind under huden på spillerne"

                    Undskyld mig, men hvad fanden er det for et DNA der hentydes til? Er der nogle der bare har noget der minder om et bud på det? Jeg har fattet, at det ikke er klubbens strategi at udgyde sådan noget overfor pressen, men kunne man så i det mindste ikke præsentere det for ens fans, så det ikke bare kommer til at ligne en kvalmende floskel der skal bruges til at skabe lidt henstand med ens fans tålmodighed.
                    Last edited by Sheed; 11-11-2016, 17:54.

                    Comment


                      #25
                      Der er åbenbart ikke nogen med mod og mandshjerte tilbage i den fanklub.

                      Man lader sig bespise med de samme bullshitargumenter, der kommer hver gang JH ikke har kunnet styrke truppen, og leverer et ukritisk talerør for klubbens kommunikationsafdeling.

                      Man kan klappe af Titanic hele vejen ned på bunden, og snakke om hvor stort isbjerget var. Det vender ikke skibet...
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Der er åbenbart ikke nogen med mod og mandshjerte tilbage i den fanklub.

                        Man lader sig bespise med de samme bullshitargumenter, der kommer hver gang JH ikke har kunnet styrke truppen, og leverer et ukritisk talerør for klubbens kommunikationsafdeling.

                        Man kan klappe af Titanic hele vejen ned på bunden, og snakke om hvor stort isbjerget var. Det vender ikke skibet...
                        Ser det ikke som et problem af fanklubben. Det er ja ikke en officiel udtalelse af fanclubben eller fanklubbens bestyrelse til mødet men kun den mening af en enkelte person som er medlen/bruger i facebookgruppen hvad ikke en gang betyder automatisk at man er medlem af fanclubben selv. Og kommentarer viser også helt tydeligt at de fleste har en helt anden og meget kontrovers holdning.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Det er så oplagt at projektet ikke lader sig gøre når holdet mangler en markant, rutineret og dygtig kulturbærer eller to. Man kan altså ikke importere en fra Aab, gøre denne ukendte mand på holdet til anfører og forvente den store succes.

                          Den dag Jesper Hansen tør se sandheden i øjnene har han kun to valg.
                          1. Jeg skaffede gode nok spillere, men Kent kunne ikke forløse det. Han må fyres.
                          2. Jeg fejlede. Jeg trækker mig.

                          Selvfølgelig kan ledelsen også vælge en eller begge løsninger. Håber det bliver valg 2. Men, som tidligere sagt, der er et enkelt skud mere i bøssen og det er et nærmest mirakuløst vellykket transfervindue i nissetiden. Jeg tror klubben må sikre sig bedre input til det end hvad de nuværende kan. Ellers kan det ende med Kovals fætter - og far.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Det er så oplagt at projektet ikke lader sig gøre når holdet mangler en markant, rutineret og dygtig kulturbærer eller to. Man kan altså ikke importere en fra Aab, gøre denne ukendte mand på holdet til anfører og forvente den store succes.

                            Den dag Jesper Hansen tør se sandheden i øjnene har han kun to valg.
                            1. Jeg skaffede gode nok spillere, men Kent kunne ikke forløse det. Han må fyres.
                            2. Jeg fejlede. Jeg trækker mig.

                            Selvfølgelig kan ledelsen også vælge en eller begge løsninger. Håber det bliver valg 2. Men, som tidligere sagt, der er et enkelt skud mere i bøssen og det er et nærmest mirakuløst vellykket transfervindue i nissetiden. Jeg tror klubben må sikre sig bedre input til det end hvad de nuværende kan. Ellers kan det ende med Kovals fætter - og far.
                            Enig, men med deres trackrecord kan jeg blive nervøs for hvem de ville hyre til at give dem input
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              #29
                              Er på linje med Jer andre, men vil gerne prøve at være oprigtigt konstruktiv, naturligvis kun efter bedste evne, hvilket ikke ligger niveauet urealistisk højt......

                              Jesper fyrer ikke Kent, face it, den dag han gør det, der er han selv "dead man walking" og jeg er gammel nok til at konstatere, at sådan er vi mennesker generelt ikke skruet sammen, så det gør han ikke.

                              Det jeg så gerne vil. Kent og Jesper spillede da ikke som vi gør nu, da de var i Horsens, så please Jesper kom med et af dine lange skrift, hvor I så sluger en kamel, men beholder Jeres job, lav spillestilen om, vind nogen kampe. Det er, undskyld mig, åbenlyst, men fysik fight, taktisk "snilde", det er OB´s dna.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tja - det der kan man jo ikke bruge til noget - kunne ligeså godt være skrevet af JH selv.
                                Nej det kan godt nok ikke bruges til noget... en personlig mening, men jo ikke noget der fortæller noget egentligt om mødet... Hvorefter han fortæller folk at de skal fatte det... Flot...

                                Et typisk "vi 0-stiller lige de sidste 6 år, og det fact at nedrykningskampen er yderst seriøs, og så må folk altså lige være tålmodige... og det kan vi så være i 25 år, vi ved det ikke, da det ikke har været nævnt nogen steder i dag hvad der egentlig blev sagt...
                                Last edited by Kaspernon; 11-11-2016, 21:59.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X