Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mødet i aften.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nu har jeg også været OB'er siden 81-82 , og jeg har aldrig oplevet klubben i så stor afstandtagen til fans , og jeg mindes ikke at blevet fyldt med så meget varm luft og manglende realitetssans fra klubben ikke engang sidst vi rykkede ned var det i nærheden af det samme som nu .
    Jeg husker heller ikke vi på noget tidspunkt har været så langt væk fra klubbens dna som vi er nu .
    Hvor Claus Andersen har sin tro og optimisme fra må guderne vide , men selvfølgelig har han ikke fremsat sin mening på foranledning af JH ..

åååh Bækkelund var vi vidst også ret trætte af i den sidste tid.Sådan husker jeg det.
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg tænker bare at der lægges lidt op til, at der ikke KAN spilles anderledes ... og ja, det synes jeg bestemt er en forkert antagelse.
      Nogle fans kunne bare godt tænke sig, ud fra en personlig præference ... at der blev spillet på en bestemt måde.

Men for mig handler det selvfølgelig også om, at jeg ikke er stor tilhænger af tons og fysik som primære forcer og jeg ville da også blive ked af, hvis Barcelona pludselig begyndte at spille som Leicester ... men det er ikke det samme som at man ikke KAN, eller automatisk vil være dårlig til det.

Personlig præference? Det er et faktum, at OB spillede på bestemte måder, da vi vandt mesterskaberne; da vi vandt over Real Madrid; og det var ikke fokus på boldbesidelse. Historien har vist, at OB er kommet langt med at spille på fysikken og have det ry, der fulgte med sådan en spillestil. Om du personligt ikke er tilhænger af den spillestil; ændrer ikke på at en væsentlig del af OB-historien er fyldt op med den spillestil, og bliver derfor, de facto en stor del af, indrømmet, personligt ladet diskussion omkring hvad nogle måtte mene er OB's DNA.

Faktum er også, at vi de sidste 6 år har været dårlige til en anden spillestil; i og med vi ikke vinder nok kampe med den; og derfor er der en stor portion af tilhængere, der føler vi hellere skulle vende tilbage til fokus på fysik. Ja, selvfølgelig ud fra personlig præference; men også ud fra en skelen til, hvordan OB's udtryk rent faktisk har været i store dele af den moderne historie; lige fra Riccardo til Lars Olsen.

Folk i Barcelona ville også være vældigt kede af det, hvis man pludselig forlod den spillestil, som Johan Cruyff nærmest fik skubbet ind i klubbens DNA; på samme måde som der bliver buh'et temmelig konsekvent i Madrid, hvis Real pludselig begynder at spille bolden for meget rundt; Barcelona-style; i stedet for at spille mere direkte. Altså bliver tilhængernes opfattelse af, hvordan holdet bør spille også til det, man kan kalde for klubbens DNA.

MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Lukning af fanshop .
        Ingen ytringsfrihed på tribunen .
        Undervurdering af fansenes intelligens ifb med præsentation af nye spillere . Bagatellisering af spillemæssige kriser . Spillestil langt fra den som de fleste af os kender og elsker OB for . Udmeldinger i øst handlinger i vest .

Var lige nogle få ting som jeg føler er med til at mange fans ikke længere kan genkende OB og derfor føler vi kommer længere og længere væk fra vores klub imens ledelsen ignorerer skibets kæntring , og dog inviterer de bløde fans til møde så de kan vise de lytter til deres fans ( hvis de fans ikke er kritiske ) og der kommer så ikke engang en udmelding om mødet på OB.dk .
        Lukning af fanshop er vel et klart udtryk for vi som fans ganske enkelt ikke køber artikler nok, det virker som den vej udviklingen går i detailvare branchen, måske i særdeleshed i tøj branchen.
        Møder og undersøgelser i spørgeskemaformat er vel ikke at tage afstand fra fans, men hvis man ikke møder op og stiller spørgsmål, og deltager i markedsundersøgelser er det jo altid nemt at føle sig holdt udenfor.
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Lukning af fanshop er vel et klart udtryk for vi som fans ganske enkelt ikke køber artikler nok, det virker som den vej udviklingen går i detailvare branchen, måske i særdeleshed i tøj branchen.
          Møder og undersøgelser i spørgeskemaformat er vel ikke at tage afstand fra fans, men hvis man ikke møder op og stiller spørgsmål, og deltager i markedsundersøgelser er det jo altid nemt at føle sig holdt udenfor.
          Jeg var flittig kunde i fanshoppen bla plejede både mig og ungerne at købe en trøje når der kom nye . Men vil omvendt sige at der ikke var meget fornyelse over de seneste år så forstår godt salget var faldende hvilket nok også hænger sammen med klubbens fald fra toppen .

Har deltaget i samtlige undersøgelser OB har kørt og endda efterlyst en sådan for noget tid siden .

Jeg har ikke været inviteret til nogle møder , hvilket kan hænge sammen med at jeg kun har 1887 kort samt at jeg ikke er på Facebook og ej heller med i de stribede . Men havde gerne kørt de 130 km til Odense for at stille spørgsmål og få indblik i deres tanker om fremtiden .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg var flittig kunde i fanshoppen bla plejede både mig og ungerne at købe en trøje når der kom nye . Men vil omvendt sige at der ikke var meget fornyelse over de seneste år så forstår godt salget var faldende hvilket nok også hænger sammen med klubbens fald fra toppen .

Har deltaget i samtlige undersøgelser OB har kørt og endda efterlyst en sådan for noget tid siden .

Jeg har ikke været inviteret til nogle møder , hvilket kan hænge sammen med at jeg kun har 1887 kort samt at jeg ikke er på Facebook og ej heller med i de stribede . Men havde gerne kørt de 130 km til Odense for at stille spørgsmål og få indblik i deres tanker om fremtiden .
            Det kan sagtens være at du, i din familie køber trøjer, men generelt set køber vi som gruppe for lidt. Når du nu har deltaget i div. analyser og undersøgelser forstår jeg ikke helt at du mener klubben tager afstand fra dig, og fans i alm.hed. OB afholdt for et par mdr. siden et åbent møde for alle interesserede, jeg husker ikke hvor det har været annonceret men, men jeg mener OB's presseafd. nogen dage senere var ude med en konstatering af at det var endt ud i noget personligt fnidder uden nogen form for konstruktivitet. Så mener jeg da også det svært at klandre OB for at du ikke er opsøgende i fht. nyheder og "events" i Ådalen.
            Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Men nu nærmer der sig en højtid hvor flere muligvis ville købe merchandise i en fanshop.

I min verden er det hul i hovedet, og bør ALDRIG ske.

Horsens har da også fået det efter at JH smuttede, så er måske bare fordi vi har en taber af rang der ikke kan generere økonomi ud af noget som helst.

OB er dømt til at dø med en tosse som ham ved roret.

Comment

Det kan sagtens være at du, i din familie køber trøjer, men generelt set køber vi som gruppe for lidt. Når du nu har deltaget i div. analyser og undersøgelser forstår jeg ikke helt at du mener klubben tager afstand fra dig, og fans i alm.hed. OB afholdt for et par mdr. siden et åbent møde for alle interesserede, jeg husker ikke hvor det har været annonceret men, men jeg mener OB's presseafd. nogen dage senere var ude med en konstatering af at det var endt ud i noget personligt fnidder uden nogen form for konstruktivitet. Så mener jeg da også det svært at klandre OB for at du ikke er opsøgende i fht. nyheder og "events" i Ådalen.
                Hvis der købes for lidt kan det hænge sammen med udvalget og den manglende fornyelse og udskiftning i sortiment .

Hvornår havde de sidst en forbrugerundersøgelse ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg vil forsøge at aflive en myte, jeg synes går igen. Man kan drive en webshop for godt 400kr om måneden. En OB trøje med tryk koster 650 kr.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Jeg vil forsøge at aflive en myte, jeg synes går igen. Man kan drive en webshop for godt 400kr om måneden. En OB trøje med tryk koster 650 kr.
                    Helt så nemt kan det ikke stilles op, der er lidt flere omkostninger forbundet med en webshop, men stadigvæk ikke så meget, at det ikke kan betale sig.. Jeg er virkelig på bar bund over, hvorfor de har valgt at "spare" den væk? Det giver ingen mening.

Comment

Hvordan skulle OBs ledelse lalligevel lykkes med at få succes med noget så simpelt som at drive en web shop... vel bare endnu en fallit erklæring i rækken...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Helt så nemt kan det ikke stilles op, der er lidt flere omkostninger forbundet med en webshop, men stadigvæk ikke så meget, at det ikke kan betale sig.. Jeg er virkelig på bar bund over, hvorfor de har valgt at "spare" den væk? Det giver ingen mening.
                        Kan du uddybe det? Fordi jeg kan ikke udmiddelbart se, hvilke flere omkostninger der skulle være.

Comment

uden af skulle gøre mig klog på noget som helst om nethandel, så tænker jeg det primært handler om varelager og de penge der bindes heri.
                          Så er det nok også noget med nogle integrationer, så der er styr på lagerstatus, priser m.m. - hvor meget man får for 400kr. webshop aner jeg intet om :-)

Comment

Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            uden af skulle gøre mig klog på noget som helst om nethandel, så tænker jeg det primært handler om varelager og de penge der bindes heri.
                            Så er det nok også noget med nogle integrationer, så der er styr på lagerstatus, priser m.m. - hvor meget man får for 400kr. webshop aner jeg intet om :-)
                            Selvfølgelig vil et lager koste noget at have stående, men det er en værdi der kan afskrives såfremt det står for længe, men det vigtigste er vel at have et så lille lager som muligt med en god leverandør der kan levere hurtigt når man når en specifik grænse.

Og ellers skal der jo bare laves en database der automatisk opdateres når man sælger et produkt, koster ikke alverden at lave.
                            Derefter skal der være en der kan pakke varerne inden de skal sendes og wupti, så er du stort set i mål.

Comment

Det helt korrekt, at de godt 400kr om måneden er for en funktionel webshop. Derudover kommer lager, og en person der skal pakke ordrerne og sende dem ud til kunderne.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Det helt korrekt, at de godt 400kr om måneden er for en funktionel webshop. Derudover kommer lager, og en person der skal pakke ordrerne og sende dem ud til kunderne.
                                En del af omkostninger har vi ja i hvert fald allerede da vi har fanshoppen på stadion. Derfor bruger man ja allerede lager og organisation, leverandør, osv..
                                Det er ikke kun at merchandise er en vigtig indtægtsfaktor i fodbold, det er også at det er bare latterligt at OB er ikke i stand at drive en Web - Shop for os Fans. Pinligt, latterligt, forfærdeligt.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X