Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB 28/10
Collapse
X
-
-
Mon ikke vi får noget lign.
Gryte
Lund - KEP - Tverskov - JBL
Desler - Nana - Thrane/Izunna - Jønsson
AK - Festersen
Edmundsson er nok skadet. Håber lidt Yao får venstrekanten, men det tror jeg desværre ikke han får i så vigtig en kamp. Jønsson på venstrekanten.. det er sgu lige før jeg hellere ville have Falkesgaard på kanten end ham.
Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægMon ikke vi får noget lign.
Gryte
AK - Festersen
Edmundsson er nok skadet. Håber lidt Yao får venstrekanten, men det tror jeg desværre ikke han får i så vigtig en kamp. Jønsson på venstrekanten.. det er sgu lige før jeg hellere ville have Falkesgaard på kanten end ham.
Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægFedt nok at du har overværet træningen, lagde du evt. også mærke til hb-positionen. Når jeg tror Desler får pladsen igen er det mest fordi Lund har nogen problemer med at skille sig fornuftigt af med bolden i Kents system.
Anyways. Han sagde at ud fra de sidste par træningspas, så var han ret sikker på at midtbanen blev med Nana og Thrane.
Han nævnte dog at Tingager skiftede lidt frem og tilbage mellem 1. Og 2. Holdet - Så det kan ikke helt udelukkes at Tverskov rykkes op på midten, men han regnede med at det blev Thrane / Nana.
Hvis Edmundsson er skadet, som vi må formode han er - Så kan jeg ikke forestille mig andet end at Desler rykkes op på kangen, og så har vi kun en højreback med superliga erfaring og det er Oliver Lund. Så den giver umiddelbart sig selv.. Jeg tror ikke Kent kommer med en opstilling der hedder 3-5-2.
Comment
-
frygter endnu et nederlag håber de fremmødte OB fans ud over max support til holdet vil holde presset på JH før under og efter kampen..go kampDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægMon ikke vi får noget lign.
Gryte
AK - Festersen
Ud fra Kents træningspas, så tror jeg Thrane foretrækkes fremfor Izunna.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægFuck hvor er vores hold ringe - det er langt dårligere end dag PH legede direktør.
Men ja, det er skræmmende ringe det hold vi har.
Jeg kunne godt finde på at smide en plov på at OB rykker ned, men så skal man vel af med 200 mere når de rykker ned, så stor favorit er vi vel.
Comment
-
Uden Makrini og med Festersen er jeg sikker paa et pont. Med Makrini tre point. 2-2
Ups: Joan ude og Thrane med. MAX uafgjort. Spiller ikke paa denne kamp. Og hvis alt pludselig spiller kan det da blive en sejr paa baade to og tre maal.
Nu har jeg vist garderet mig heltLast edited by Tåhyler; 28-10-2016, 12:41.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Jeg synes optimismen er dejlig, men jeg må desværre indrømme, at jeg ikke deler den. Silkeborg er på vej frem og spiller pt noget bedre som hold, end vi gør. Vi er sammen med Esbjerg pt de absolut i særklasse mest oplagte bud på en nedrykker. Derfor er Silkeborg i min optik favoritter. Et realistisk bud er måske 1-0 eller 2-0 til dem. Ét point ville være utrolig fedt, og bare lidt bedre spil om først og fremmest lidt mere tro på det fra spillerne ville være godt at se. Jeg køber også gerne et heldigt/ufortjent point:-) Vi kan selvfølgelig vinde, men der er godt nok ikke meget, der tyder på det - så skal der nok nogle individuelle præstationer til fra f.eks. Jönsson eller AK.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg synes optimismen er dejlig, men jeg må desværre indrømme, at jeg ikke deler den. Silkeborg er på vej frem og spiller pt noget bedre som hold, end vi gør. Vi er sammen med Esbjerg pt de absolut i særklasse mest oplagte bud på en nedrykker. Derfor er Silkeborg i min optik favoritter. Et realistisk bud er måske 1-0 eller 2-0 til dem. Ét point ville være utrolig fedt, og bare lidt bedre spil om først og fremmest lidt mere tro på det fra spillerne ville være godt at se. Jeg køber også gerne et heldigt/ufortjent point:-) Vi kan selvfølgelig vinde, men der er godt nok ikke meget, der tyder på det - så skal der nok nogle individuelle præstationer til fra f.eks. Jönsson eller AK.
Men men jeg tror, at vi taber 2-1. Festersen laver et mål, og efter kampen vil man være godt tilfreds med, at vi lykkedes med en del ting, men at vi stadig skal arbejde hårdt til træning med de ting, der ikke fungerede.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Ifølge den lokale stiller OB sådan her:
Desler - KEP - Tingager - JBL
Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson
Festersen - AK
Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.
Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel
Skhirtladze - Helenius
Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.
SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægIfølge den lokale stiller OB sådan her:
Festersen - AK
Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.
Skhirtladze - Helenius
Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.
SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægIfølge den lokale stiller OB sådan her:
Festersen - AK
Skhirtladze - Helenius
SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment