Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kent Nielsen fortsætter i dagens avis med at snakke om, hvor svær en kamp det bliver, og hvor tit man har set divisionshold slå ligahold ud. Først til sidst får han fremstammet, at OB jo selvfølgelig er favoritter.

Trænerens snak er hele essensen af den taberkultur, som man så dygtigt har opbygget i OB siden 2010. Nu er vi ikke engang nødvendigvis favoritter mod divisionshold længere, eller hvad? Er ledelsen allerede ved at forberede os på den nedrykning, som er ganske aktuel og realistisk?

Jeg kan ganske enkelt ikke mindes en lignende deroute for nogen anden dansk klub i mange år. Det må være Vejle, som kommer tættest på, men vi skal trods alt tilbage til midten af 90'erne for at finde deres seneste topplacering i dansk fodbold.

Men også de lå i bunden af superligaen på et tidspunkt. Nu ligger de i bunden af 1. Division. Er OB i virkeligheden gået ned ad den samme vej og mod samme destination? Det frygter jeg. Jesper Hansen og Niels Thorborg har i den grad sat OB-vognen i gear mod elendighed og skuffelser.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Lidt fra vores tidligere talent, Mads Greve.

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...t-at-moede-ob/

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Kent Nielsen fortsætter i dagens avis med at snakke om, hvor svær en kamp det bliver, og hvor tit man har set divisionshold slå ligahold ud. Først til sidst får han fremstammet, at OB jo selvfølgelig er favoritter.

Trænerens snak er hele essensen af den taberkultur, som man så dygtigt har opbygget i OB siden 2010. Nu er vi ikke engang nødvendigvis favoritter mod divisionshold længere, eller hvad? Er ledelsen allerede ved at forberede os på den nedrykning, som er ganske aktuel og realistisk?

Jeg kan ganske enkelt ikke mindes en lignende deroute for nogen anden dansk klub i mange år. Det må være Vejle, som kommer tættest på, men vi skal trods alt tilbage til midten af 90'erne for at finde deres seneste topplacering i dansk fodbold.

Men også de lå i bunden af superligaen på et tidspunkt. Nu ligger de i bunden af 1. Division. Er OB i virkeligheden gået ned ad den samme vej og mod samme destination? Det frygter jeg. Jesper Hansen og Niels Thorborg har i den grad sat OB-vognen i gear mod elendighed og skuffelser.
        Copy/paste! Især sidste rubrik er meget sigende for min frygt og fornemmelse.

Comment

Et hold der starter med Chris Sørensen, som for en del år siden var langt over sidste holdbarhedsdato i superligaen, skal man bare kunne slå ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Et hold der starter med Chris Sørensen, som for en del år siden var langt over sidste holdbarhedsdato i superligaen, skal man bare kunne slå ...
            Ja, jeg tror ikke han er kommet ud af bakgearet siden OB-dagene.
            OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Det er prisen for at være blevet en grå og kedelig klub for omverdenen .

Og så selvfølgelig at alt for mange desværre hellere vil se røvkedelige Barcalona , Man C , Real Madrid , Bayern og hvad de ellers hedder i chl .
              De kunne bare have spillet kl. 18.00 og så overlappede det hverken optakt eller andet crap i forbindelse med cl.
              Synes egentlig det er en okay spændende kamp. Der er jo på papiret en rigtig fin chance for at overraskelsen kommer, og jeg synes da altid det er sjovt at se de andre superligahold ryge ud til divisionsholdene. Synes sgu det er tyndt, at vi må følge den på en live update. Man gør ikke meget for at øge opmærksomheden omkring den her turnering, når man end ikke viser den måske mest jævnbyrdige kamp i hele runden

Comment

Odds er faldet fra 4,45 i går til 3,30 nu på Vensyssel

1-0 giver odds 11 ;-)
                Last edited by Magge; 19-10-2016, 12:30.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  De kunne bare have spillet kl. 18.00 og så overlappede det hverken optakt eller andet crap i forbindelse med cl.
                  Synes egentlig det er en okay spændende kamp. Der er jo på papiret en rigtig fin chance for at overraskelsen kommer, og jeg synes da altid det er sjovt at se de andre superligahold ryge ud til divisionsholdene. Synes sgu det er tyndt, at vi må følge den på en live update. Man gør ikke meget for at øge opmærksomheden omkring den her turnering, når man end ikke viser den måske mest jævnbyrdige kamp i hele runden
                  Enig , syntes det er forrykt at den hjemlige fodbold nedprioriteres i den grad . Selv en superligakamp med BIF får tv udsat fordi der var 18-20 biler som kørte i ring et sted , hvoraf en fransk skrammelkasse blev kørt af en dansker som har for vane at udgå ret hurtigt , Vist noget ala Kenneth Carlsen i tennis som havde en rekord i at ryge i første runde .

Har iøvrigt ikke ondt af de folk som sidder hjemme i stuerne og lapper chl / spansk/ elgelsk fodbold i sig og aldrig kommer på stadion , men brokker sig over at tv ikke sender deres danske hold , og at superligaen er kedelig ift udenlandsk fodbold .

( ikke møntet på dig )
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Kan følges på twitter

http://www.ob.dk/artikel/foelg-vends...a-twitter.aspx

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg håber med "at give den gas med tweets" betyder at de laver mere end 5 tweets som de normalt gør, for dem som ikke kan deltage i udekampen. Det tager ikke lang tid at skrive et tweet, og man kan ikke skrive for mange tweets i en kamp som ikke bliver vist nogle steder! Så kære OBs udsendte - send forhelvede en masse tweets!

Jeg tjekker tweets i pausen i kampen, og er det ikke fyldestgørende skal jeg nok sørger for skrive lidt mere i pausen!

God aften til folket! Forza Odense!

Comment

De gamle har sølvbryllup i dag, så for første gang så længe jeg kan huske, vil jeg ikke have fokus på en OB kamp................ og et eller andet sted tror jeg også det er sundt sådan...

Go' kamp...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          De gamle har sølvbryllup i dag, så for første gang så længe jeg kan huske, vil jeg ikke have fokus på en OB kamp................ og et eller andet sted tror jeg også det er sundt sådan...
                          Tillykke med de gamle. :-)

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Go' kamp...
                          Jo tak!

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kæft der er tomt på stadion på det billede der er uploadet ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

1-0 ob .. Ak
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Scoring af AK
                                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Working...
                                X