Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHelveg spillede kun omtrent halvdelen af kampene da han vendte tilbage (2-3 år for sent i mine øjne).
Som assistent var han helt objektivt set ingen succes og de udtalelser han kom med, på baggrund af vores kampe gav ikke indtryk af at han havde det store at bringe.
Helveg var fremragende i Milan og på landsholdet, hvor han også nåede at spille midtbane ... men i OB, som spiller og assistent var han ikke noget særligt, især ikke som assistent.
Det han lavede krævede noget specielt, som ingen andre end klub ikoner kan gøre...
Han var 110% tilstede, og han var det hver gang... Noget vi har manglet siden...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJa, det er tabermentalitet af værste skuffe. Selvfølgelig skal en klub som OB gå ud og påtage sig favoritværdigheden i sådan en pokalkamp, alt andet smitter sgu da også af på spillerne. De læser da også nyheder.
Vis nu forhelvede lidt format, OB! Vi er en STOR klub i Danmark.
Men omvendt kan jeg godt forstå hvis kent mv syntes det ligner en lige og giftig kamp. Vi er usædvanligt dårligt kørende og mangler i den grad selvtillid. Omvendt ligger vendsyssel i toppen og vinder bare flere kampe end os - og så er forskellen nok ikke længere så stor mellem nr 13 i suppen og nr 3 i 1 div.
Men ja det er sølle vi er nået derud.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægJeg forventer en sejr, om den kommer i ordinær/forlængelse eller på straffe er irrelevant.
Så forventer jeg at spillerne vil dø for trøjen, jeg mener ikke det er naivt at forlange dette, spillerne fik en ordentlig røffel af os der var i Randers, der skal en helt anden attitude på fra start til slut.
Og jeg forventer at spillerne kommer ned og siger tak for støtten om vi så er de eneste 10 mand der står deroppe i morgen !!
Men som sagt; tror vi taber - og det med indstillingen syntes efterhånden det er blevet påtalt så mange gange - og gang på gang har vi alligevel hørt efter kampen; "vi var ikke klar" osv osv. så ikke engang på det parameter er jeg optimist.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHa ha ja hvis der ingen havde været kunne det sgu være pinligt .. Er det iøvrigt noget nyt de er begyndt på med at kåre månedens mål ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægHvad taler du om? OB scorede 18 mål imod Højby!!!
Men hvis de ikke tæller med, må de vælge et af de to mod AGF..... Pinligt, vi kunne nemt have stået i en situation, hvor der faktisk ingen mål var.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægenig. Havde det været BIF / FCK der skulle have mødt Vendsyssel idag. Skulle Viasat nok have fundet tv tid
Og så selvfølgelig at alt for mange desværre hellere vil se røvkedelige Barcalona , Man C , Real Madrid , Bayern og hvad de ellers hedder i chl .Last edited by Magge; 19-10-2016, 09:13.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er prisen for at være blevet en grå og kedelig klub for omverdenen .
Og så selvfølgelig at alt for mange desværre hellere vil se røvkedelige Barcalona , Man C , Real Madrid , Bayern og hvad de ellers hedder i chl .Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment