Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I øvrigt er det meget sigende for OB's tilstand, at cheftræneren i optakten er så tæt på at gøre et 1. divisionshold til favoritter uden HELT at gøre det. Det lyder næsten som om, at det skulle være forståeligt, hvis OB gik hen og tabte.

    Er man virkelig så bange for, at det går galt igen? For at kalde sig favorit? Hvorfor er han ikke ude og sige, at han forventer flammer i øjnene og torden i tacklingerne? At OB bør vinde 99 ud af 100 kampe mod sådan et hold og at alt andet vil være en rendyrket fiasko?

    OB anno 2016 er blevet et hold, som i egen optakt til kampen forsøger at skubbe favoritværdigheden over på et hold fra Hjørring, som spiller en division under sig selv.

    Gud, det er pinligt.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      I øvrigt er det meget sigende for OB's tilstand, at cheftræneren i optakten er så tæt på at gøre et 1. divisionshold til favoritter uden HELT at gøre det. Det lyder næsten som om, at det skulle være forståeligt, hvis OB gik hen og tabte.

      Er man virkelig så bange for, at det går galt igen? For at kalde sig favorit? Hvorfor er han ikke ude og sige, at han forventer flammer i øjnene og torden i tacklingerne? At OB bør vinde 99 ud af 100 kampe mod sådan et hold og at alt andet vil være en rendyrket fiasko?

      OB anno 2016 er blevet et hold, som i egen optakt til kampen forsøger at skubbe favoritværdigheden over på et hold fra Hjørring, som spiller en division under sig selv.

      Gud, det er pinligt.
      Du kan også roligt allerede nu notere udtalelsen efter kampen :
      Vi var godt med i kampen men manglede skarpheden
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        I øvrigt er det meget sigende for OB's tilstand, at cheftræneren i optakten er så tæt på at gøre et 1. divisionshold til favoritter uden HELT at gøre det. Det lyder næsten som om, at det skulle være forståeligt, hvis OB gik hen og tabte.

        Er man virkelig så bange for, at det går galt igen? For at kalde sig favorit? Hvorfor er han ikke ude og sige, at han forventer flammer i øjnene og torden i tacklingerne? At OB bør vinde 99 ud af 100 kampe mod sådan et hold og at alt andet vil være en rendyrket fiasko?

        OB anno 2016 er blevet et hold, som i egen optakt til kampen forsøger at skubbe favoritværdigheden over på et hold fra Hjørring, som spiller en division under sig selv.

        Gud, det er pinligt.
        Ja, det er tabermentalitet af værste skuffe. Selvfølgelig skal en klub som OB gå ud og påtage sig favoritværdigheden i sådan en pokalkamp, alt andet smitter sgu da også af på spillerne. De læser da også nyheder.

        Vis nu forhelvede lidt format, OB! Vi er en STOR klub i Danmark.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Ja, det er tabermentalitet af værste skuffe. Selvfølgelig skal en klub som OB gå ud og påtage sig favoritværdigheden i sådan en pokalkamp, alt andet smitter sgu da også af på spillerne. De læser da også nyheder.

          Vis nu forhelvede lidt format, OB! Vi er en STOR klub i Danmark.
          Pinligt ..

          Kan iøvrigt se de også har kåret september måneds mål , det må have været svært at vælge mellem alle de scoringer :-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            I øvrigt er det meget sigende for OB's tilstand, at cheftræneren i optakten er så tæt på at gøre et 1. divisionshold til favoritter uden HELT at gøre det. Det lyder næsten som om, at det skulle være forståeligt, hvis OB gik hen og tabte.

            Er man virkelig så bange for, at det går galt igen? For at kalde sig favorit? Hvorfor er han ikke ude og sige, at han forventer flammer i øjnene og torden i tacklingerne? At OB bør vinde 99 ud af 100 kampe mod sådan et hold og at alt andet vil være en rendyrket fiasko?

            OB anno 2016 er blevet et hold, som i egen optakt til kampen forsøger at skubbe favoritværdigheden over på et hold fra Hjørring, som spiller en division under sig selv.

            Gud, det er pinligt.
            Det er satme bekymrende læsning, at cheftræneren allerede lyder som en der er halvvejs på vej over til håndvasken. Det kan godt blive en ubehagelig oplevelse, hvor vi har ALT at tabe. Læg dertil at vi også er røget ud til 1. div klubber de sidste to år, så mon ikke det bliver tre på stribe.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Pinligt ..

              Kan iøvrigt se de også har kåret september måneds mål , det må have været svært at vælge mellem alle de scoringer :-)
              Hvad taler du om? OB scorede 18 mål imod Højby!!!

              Men hvis de ikke tæller med, må de vælge et af de to mod AGF..... Pinligt, vi kunne nemt have stået i en situation, hvor der faktisk ingen mål var.

              Comment


                #22
                Nu ville vi heller aldrig vinde 99 ud af 100 kampe, men jeg forstår hvad du mener StateTrooper. Nu skal vi heller ikke gøre et tophold fra 1. Division værre end de er, men når det er sagt - Så SKAL vi vinde sådan en knockout kamp, og det er hamrende pinlig ledelsesstil af Kent at tale os så meget ned, eller tale Vendsyssel så meget op. Selvfølgelig skal den vindes! Alt andet er direkte uacceptabelt!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Nu kan jeg ikke lige finde artiklen igen, men skal nok ledenår jeg kommer hjem.

                  Den artikel fmprOB henviser til har endda overskriften "Nu vil han tilbage" efter at have været udbrændt. Hvorfor er han ikke i OB? Vi vil til enhver tid og altid kunne bruge en person som Thomas Helveg! What a fucking legend! Ville ønske vi havde ham i organisationen et sted..
                  Helveg spillede kun omtrent halvdelen af kampene da han vendte tilbage (2-3 år for sent i mine øjne).
                  Som assistent var han helt objektivt set ingen succes og de udtalelser han kom med, på baggrund af vores kampe gav ikke indtryk af at han havde det store at bringe.
                  Helveg var fremragende i Milan og på landsholdet, hvor han også nåede at spille midtbane ... men i OB, som spiller og assistent var han ikke noget særligt, især ikke som assistent.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Helveg spillede kun omtrent halvdelen af kampene da han vendte tilbage (2-3 år for sent i mine øjne).
                    Som assistent var han helt objektivt set ingen succes og de udtalelser han kom med, på baggrund af vores kampe gav ikke indtryk af at han havde det store at bringe.
                    Helveg var fremragende i Milan og på landsholdet, hvor han også nåede at spille midtbane ... men i OB, som spiller og assistent var han ikke noget særligt, især ikke som assistent.
                    Ja, jeg kan godt huske han seneste tid i klubben. Han var ikke den bedste i ligaen, men han havde et stabilt og til tider meget højt niveau hos os, især med tanke på hans alder. Hans erfaring skinnede igennem når han spillede, som jeg husker det. Ingen dumme beslutninger, blot en smule langsom. Men jeg er enig med dig.. han kom lige et par år for sent, men det gør mig nu ikke noget, fordi han havde stadigvæk niveauet, når han kunne holde sig skadesfri. Det er trods alt "kun" superligaen det her.

                    Det er nok også mere ideen om at så stor en dansk spiller vender hjem til vores/hans klub for at takke af i fodboldverdenen, i hvert fald som spiller. Hans engagement og betydning for vores trup hans seneste tid, det var alle pengene værd. Jeg husker flere artikler hvor spillerne lovpriste Helveg for hans udstråling og tilgang til tingene, og var god til at formidle hans fodboldviden og dele ud af den erfaring han havde - Hvilket Daniel Høegh næd godt af, hvilket også har sendt ham til storklubben Basel, selvom han er røget på bænket efter hans skade.

                    Assistenttræner skulle han ikke være på nuværende tidspunkt, og hans tid som assistent var bestemt ingen succes, men jeg synes altid det er svært at bedømme assistentens betydning ift. cheftræneren. Helveg skulle have været langsomt indskolet til en plads som assistent, og ikke bare gå direkte ind uden erfaring som træner, men det er bare min mening.

                    Min tanke på hans rolle ville måske også være en plads blandt vores talenter, eller som sportsdirektør, hvis han ville det? Han har umiddelbart et ret stort netværk som jeg kunne forstå, og han kender OB og vores DNA profil fra tidligere, han er en intelligent og yderst vellidt mand. Han har alle forudsætninger for at blive en god sportsdirektør, men jeg ved ikke hvad helveg vil? Hvis han overhovedet selv gør..

                    Comment


                      #25
                      Jeg kan også se at Vendsyssel har købt Joans lillebror, det er da sikkert også et meget sjovt møde for de to. Mange forbindelser imellem de to hold.

                      Desuden bliver den ikke vist på TV (pga. CL går jeg ud fra?) Så enten må man komme til Hjørring ellers står den på liveopdatering via. livescore apps, eller hvad man nu anvender.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Ja, jeg kan godt huske han seneste tid i klubben. Han var ikke den bedste i ligaen, men han havde et stabilt og til tider meget højt niveau hos os, især med tanke på hans alder. Hans erfaring skinnede igennem når han spillede, som jeg husker det. Ingen dumme beslutninger, blot en smule langsom. Men jeg er enig med dig.. han kom lige et par år for sent, men det gør mig nu ikke noget, fordi han havde stadigvæk niveauet, når han kunne holde sig skadesfri. Det er trods alt "kun" superligaen det her.

                        Det er nok også mere ideen om at så stor en dansk spiller vender hjem til vores/hans klub for at takke af i fodboldverdenen, i hvert fald som spiller. Hans engagement og betydning for vores trup hans seneste tid, det var alle pengene værd. Jeg husker flere artikler hvor spillerne lovpriste Helveg for hans udstråling og tilgang til tingene, og var god til at formidle hans fodboldviden og dele ud af den erfaring han havde - Hvilket Daniel Høegh næd godt af, hvilket også har sendt ham til storklubben Basel, selvom han er røget på bænket efter hans skade.

                        Assistenttræner skulle han ikke være på nuværende tidspunkt, og hans tid som assistent var bestemt ingen succes, men jeg synes altid det er svært at bedømme assistentens betydning ift. cheftræneren. Helveg skulle have været langsomt indskolet til en plads som assistent, og ikke bare gå direkte ind uden erfaring som træner, men det er bare min mening.

                        Min tanke på hans rolle ville måske også være en plads blandt vores talenter, eller som sportsdirektør, hvis han ville det? Han har umiddelbart et ret stort netværk som jeg kunne forstå, og han kender OB og vores DNA profil fra tidligere, han er en intelligent og yderst vellidt mand. Han har alle forudsætninger for at blive en god sportsdirektør, men jeg ved ikke hvad helveg vil? Hvis han overhovedet selv gør..
                        Syntes bestemt ikke at fordi han ikke havde succes eller egnede sig til at være assistent træner at han ikke kunne blive en udmærket sportdirektør.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Syntes bestemt ikke at fordi han ikke havde succes eller egnede sig til at være assistent træner at han ikke kunne blive en udmærket sportdirektør.
                          Det var også det jeg mente med mit indlæg :)

                          Comment


                            #28
                            Jeg forventer en sejr, om den kommer i ordinær/forlængelse eller på straffe er irrelevant.

                            Så forventer jeg at spillerne vil dø for trøjen, jeg mener ikke det er naivt at forlange dette, spillerne fik en ordentlig røffel af os der var i Randers, der skal en helt anden attitude på fra start til slut.

                            Og jeg forventer at spillerne kommer ned og siger tak for støtten om vi så er de eneste 10 mand der står deroppe i morgen !!

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                              spillerne fik en ordentlig røffel af os der var i Randers, der skal en helt anden attitude på fra start til slut.
                              Kan du uddybe dette? Hvordan reagerede de på det..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Ja, det er tabermentalitet af værste skuffe. Selvfølgelig skal en klub som OB gå ud og påtage sig favoritværdigheden i sådan en pokalkamp, alt andet smitter sgu da også af på spillerne. De læser da også nyheder.

                                Vis nu forhelvede lidt format, OB! Vi er en STOR klub i Danmark.
                                Og jeg om troede, at OB var igang med at udvikle en sund vinderkultur, og så kommer man med sådan en tabermentalitet.

                                Hvordan kan ledelsen selv tro på de floskler de fyrer af?

                                Comment

                                Working...
                                X