Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    OP er rigtig god til at få det bedst mulige ud af meget lidt .. Men jeg ser han ikke som en træner man henter for at gå efter den øverste skammel. Han var i OB da det var rigtig skidt og fik løst sin opgave men jeg er ikke sikker på at han kan få os op hvor det er sjovt.
    jegver til gengæld helt med på at en udenlandsk træner vil være at foretrække ... Var reelt skuffet over KN da der vist var ret stærke rygter om en udlænding??
    Det er lidt formålsløst at snakke om topfodbold og OB lige nu. Der kan gå 10 år, før OB er tilbage i toppen af dansk fodbold. Skrækscenariet er, at OB har udspillet sin rolle i dansk topfodbold. Så hurtigt kan det godt gå, når så dybt inkompetente folk som Jesper Hansen får ansvaret.

    Hvis Ove Pedersen kan sørge for, at OB bliver et stabilt midterhold over de kommende år, så skal vi være jublende lykkelige for det. I øjeblikket har vi kurs direkte mod 1. Division, og det vil blive alt andet end en gentagelse af 1998/99. Vi vil ikke være sikre på oprykning igen med denne trup og denne ledelse.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Der er lang vej hjem fra Vendsyssel på sådan en regnvejrsaften ..
      Mon ikke man kan arbejde i en bus eller bil? Jeg gætter på, at Kent Nielsen 1) har svinet spillerne til eller 2) har taget afsked med dem, alt i mens bestyrelsen har indkaldt til hastemøde og i øjeblikket 1) diskuterer om både Kent Nielsen og Jesper Hansen bør fyres eller 2) giver hinanden hånd på, at Kent Nielsen, Jesper Hansen og dem selv rykker ned i fællesskab, hvis det må være sådan.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Mon ikke man kan arbejde i en bus eller bil? Jeg gætter på, at Kent Nielsen 1) har svinet spillerne til eller 2) har taget afsked med dem, alt i mens bestyrelsen har indkaldt til hastemøde og i øjeblikket 1) diskuterer om både Kent Nielsen og Jesper Hansen bør fyres eller 2) giver hinanden hånd på, at Kent Nielsen, Jesper Hansen og dem selv rykker ned i fællesskab, hvis det må være sådan.
        Eller om JH læser lige nu jobannoncer og Kent forlod bussen allerede i Ålborg?
        Last edited by andlox; 19-10-2016, 23:26.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Fra spillere? Fra trænere? Fra sportsdirektøren? Fra øverste ledelse? Fra fansene?
          2

          Os uoficielle. Vi er trætte af tingene som i andre også er.. det er slut med at stryge klubben med hårene.

          Comment


            En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

            JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
              En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

              JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.
              Lad os håbe mindst en af ham og Kent er væk i morgen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                Lad os håbe mindst en af ham og Kent er væk i morgen.

                Jeg er desværre ikke særlig optimistisk omkring at der allerede sker noget i morgen. Men håbet kan ingen tage fra os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

                  JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.
                  For mig lyder det mere som et slags bagholdsangreb, så det ville ikke undre mig, hvis JH skulle virke paranoid... Jeg er ikke tilhænger af, at man tager åbne, offentlige konfrontationer. Når JH er privat er han privat, og bør ikke "generes". Uanset den retfærdige harme.

                  At han så både er inkompetent, gift for vores klub og i total benægtelse er en anden ting.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

                    JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.
                    Hahahaha! Kan du uddybe nærmere hvad der blev talt om imellem jer?
                    Var han rasende over resultatet eller på at han blev konfronteret imens hans spiste sin happy meal?

                    Er det korrekt husket, at vi de sidste tre år er røget ud til Brønshøj, Fredericia og nu Vendsyssel? Jeg prøver altid at fortvinge de her kampe.. og jeg gider ikke undersøge det, for at undgå en mindre depression.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      For mig lyder det mere som et slags bagholdsangreb, så det ville ikke undre mig, hvis JH skulle virke paranoid... Jeg er ikke tilhænger af, at man tager åbne, offentlige konfrontationer. Når JH er privat er han privat, og bør ikke "generes". Uanset den retfærdige harme.

                      At han så både er inkompetent, gift for vores klub og i total benægtelse er en anden ting.

                      MvH ChrisOB
                      Helt enig.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                        Vent og se der kommer en reaktion!
                        Jeg syntes den reaktion skal komme til FCK kampen hvor der er større bevågenhed fra pressen .

                        Kan du afsløre en flig af hvad der påtænkes ?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Der er lang vej hjem fra Vendsyssel på sådan en regnvejrsaften ..
                          Holdet blev i Hjørring mener jeg at have læst et sted.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Holdet blev i Hjørring mener jeg at have læst et sted.....
                            Jeg snakkede med Tingager efter kampen, han sagde også at de ville blive i området efter kampen. Så jeg formoder det betyder de har overnattet deroppe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                              En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

                              JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.
                              Det møde må du meget gerne give et længere referat af.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                                En anden ting, os der var afsted i Vendsyssel har for ganske nyligt mødt Jesper Hansen på Mac Donalds i Aarhus!

                                JA på Mac donalds. Han blev konfronteret og lad mig sige det på denne måde, jeg har aldrig set en mand så nervøs,rasende og paranoid på engang !.
                                Altså hvis han bliver mødt/angrebet med en ikke-venlig attitude midt i sin mad, så er det vel forståeligt...sådan ville de fleste mennesker i verden nok reagere.

                                I øvrigt ikke særligt fedt at konfrontere et andet menneske med hvad I nu har konfronteret ham med, i sin fritid og midt i maden... ret ufedt og respektløst, faktisk
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X