Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det realistiske vintertransfer vindue sæson 16/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Synes faktisk Greve skuffer mere og mere, der er ikke rigtig udvikling i knægten, kan huske Kent påpegede før sæsonen at man skulle holde øje med ham og Grytebust som potentielle profiler på holdet, men det er da vist kun Grytebust som er blevet en profil. Desværre tror jeg ikke Greve kan flytte sig det sidste stykke.
    Jeg frygter det samme.. Desværre. Den manglende målfarlighed trækker også gevaldigt ned.. En okay teknik og god energi gør det ikke alene..

    Comment


      #32
      Greve mangler bla speed...

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
        Greve mangler bla speed...
        ...og at kunne ramme indenfor målrammen, for hold da op, hvor har han været igennem til skud mange gange, og de fleste er hamret over mål
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          ...og at kunne ramme indenfor målrammen, for hold da op, hvor har han været igennem til skud mange gange, og de fleste er hamret over mål
          Enig. Men vi håber jo alle at han får det smidt på sit spil.. For man vil ham jo det bedste.. Men han mangler en spidskompetence i sit spil

          Comment


            #35
            Robert Skov fra Silkeborg ser spændende, og måske også endda realistisk, ud.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Robert Skov fra Silkeborg ser spændende, og måske også endda realistisk, ud.
              Jeg er bange for, at det er for sent med Skov. Rygterne vil vide, at både Brøndby og udenlandske klubber har forhørt sig. Det er efter sigende én af grundene til, at han forhaler en forlængelse. Vi skulle have hentet ham i sommers, da de ikke var rykket op endnu.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #37
                Ved ikke om han er realistisk, men jeg tror stadigvæk han kunne være god for os:

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldet-i-randers

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Ved ikke om han er realistisk, men jeg tror stadigvæk han kunne være god for os:

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldet-i-randers
                  Jeg kan ærligt talt ikke se, hvorfor man skulle pålægge sig selv den potentielt store hovedpine, det er at lave forretninger med Buddy Farrah. Uanset at jeg synes, at Masango er en god spiller.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg kan ærligt talt ikke se, hvorfor man skulle pålægge sig selv den potentielt store hovedpine, det er at lave forretninger med Buddy Farrah. Uanset at jeg synes, at Masango er en god spiller.
                    Det kan du have ret I.

                    Men kunne godt tænke mig at se Masango spille for striwerne :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Det kan du have ret I.

                      Men kunne godt tænke mig at se Masango spille for striwerne :)
                      Jeg tror ikke på at den jyske krejler inden i Jesper Hansen kunne drømme om at handle med Masango eller dennes agent - heldigvis, i dette tilfælde. Den stil Masango har lagt for dagen vil jeg absolut ikke se i striwer. Det samme gør sig gældende for Pourié, Pusic og andre i den kategori. Og så er jeg sådan bedøvende ligeglad med hvor gode spillere de er. De fortjener ikke at bære den smukkeste trøje.

                      Comment

                      Working...
                      X