Oprindeligt indsendt af Faurskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Det realistiske vintertransfer vindue sæson 16/17
Collapse
X
-
...og at kunne ramme indenfor målrammen, for hold da op, hvor har han været igennem til skud mange gange, og de fleste er hamret over målOprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægGreve mangler bla speed...
Comment
-
Enig. Men vi håber jo alle at han får det smidt på sit spil.. For man vil ham jo det bedste.. Men han mangler en spidskompetence i sit spilOprindeligt indsendt af obforever Se indlæg...og at kunne ramme indenfor målrammen, for hold da op, hvor har han været igennem til skud mange gange, og de fleste er hamret over mål
Comment
-
Jeg er bange for, at det er for sent med Skov. Rygterne vil vide, at både Brøndby og udenlandske klubber har forhørt sig. Det er efter sigende én af grundene til, at han forhaler en forlængelse. Vi skulle have hentet ham i sommers, da de ikke var rykket op endnu.Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægRobert Skov fra Silkeborg ser spændende, og måske også endda realistisk, ud."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Ved ikke om han er realistisk, men jeg tror stadigvæk han kunne være god for os:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldet-i-randers
Comment
-
Jeg kan ærligt talt ikke se, hvorfor man skulle pålægge sig selv den potentielt store hovedpine, det er at lave forretninger med Buddy Farrah. Uanset at jeg synes, at Masango er en god spiller.Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægVed ikke om han er realistisk, men jeg tror stadigvæk han kunne være god for os:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldet-i-randers
Comment
-
Det kan du have ret I.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg kan ærligt talt ikke se, hvorfor man skulle pålægge sig selv den potentielt store hovedpine, det er at lave forretninger med Buddy Farrah. Uanset at jeg synes, at Masango er en god spiller.
Men kunne godt tænke mig at se Masango spille for striwerne :)
Comment
-
Jeg tror ikke på at den jyske krejler inden i Jesper Hansen kunne drømme om at handle med Masango eller dennes agent - heldigvis, i dette tilfælde. Den stil Masango har lagt for dagen vil jeg absolut ikke se i striwer. Det samme gør sig gældende for Pourié, Pusic og andre i den kategori. Og så er jeg sådan bedøvende ligeglad med hvor gode spillere de er. De fortjener ikke at bære den smukkeste trøje.Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDet kan du have ret I.
Men kunne godt tænke mig at se Masango spille for striwerne :)
Comment
Comment