Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hvorfor skal han være stor?
    Hvad hvis han er hurtig og/eller teknisk stærk og god i afslutningerne ...
    Fordi dem har vi 2 af i forvejen. Det er vel åbenlyst..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Fordi dem har vi 2 af i forvejen. Det er vel åbenlyst..
      Hvem? Og hvorfor er det åbenlyst?

      Mig bekendt har vi ikke scoret i de sidste 5 kampe, og i øvrigt scoret ALT for få mål her i de første 11. Så den med teknisk stærk og god i afslutningerne, kan jeg altså pt. ikke genkende hos nogen af de angribere, der render rundt i OB lige nu...
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Fordi dem har vi 2 af i forvejen. Det er vel åbenlyst..
        Joo, antal ... men vi kan jo have 1.000.000 spillere som ikke er gode nok og så stadig have brug for nye :).
        Umiddelbart mener jeg i højere grad, i øvrigt, at der er behov for chanceskabere og fart ... det har vi nemlig stort set intet af.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          1. Jeg er ikke enig. Jeg mener vi skal beholde Kent Nielsen. Har du overhovedet set de seneste OB kampe? Eller er din ekspertvurdering ud fra hvad du læser dig til på nettet og her på forum?. Jeg var på Brøndby stadion idag og så hele kampen og jeg har stadig tillid til at Kent Nielsen er den helt rigtige træner for os.
          2. Vrøvl. Har du fulgt med i hvordan Ove P. og Hobro har klaret sig ?.'Ja Ove reddede vores røv sidst han var her men der var godt godt nok også mange ringe kampe imellem. Folk har en tendens til at tegne et sort/hvidt billede af tingene og nej Ove P er ikke nogen garanti for succes. Ellers havde hobro vel også klaret sig bedre efter Ove overtog?.
          3. Jeg er enig i at det vil være dejligt med en ny sportsdirektør men at påstå at det vil være ensbetydende med at alt bliver godt er jo naivt. Jeg kan dog godt forestille mig at Ove vil kunne blive en god sportsdirektør I OB med Kent Nielsen som træner.
          Først skal jeg sige at jeg er ingen ekspert med en "ekspertvurdering":
          Jeg er en fan med en holdning til det hvad sker om klubben.
          Min holdning baserer på de kampe jeg kan se på stadion (10-12 om året, 3 i denne sæson) og alt jeg kan finde herinde og i nettet.
          Og denne holdning er at JH og KN har et fælles ansvar for situationen.
          Kent var ja allerede med i transferbeslutninger før sin officiel start i klubben så man kan sige at han var med i beslutninger af 3-4 transfervinduer nu. Og vi tabte ledertyper og kulturbærer i den tid uden at hente nye ind. Synes med den mangel ledertyper mistede vi også en hierarki i holdet. Især da Kent valgte anden gang i træk en anfører som ikke viser de nødvendige lederevner på banen. Og det var ja alene Kents valg.
          Og det er helt sikker Kents valg at hente sine gamle Aab-spillere til klubben: og de dumper alle.
          Holdet vi ser nu er Kents hold. Og der mangler åbenbart hierarki, balance, leder, ja og også kvalitet.
          Se ingen spiller som stepper op men mange som stepper ned. Og det tilhører til en træners ansvar.
          Hvis vi spiller godt mod FCM med en 3-5-2 i første halvleg og vi går ned efter en omstilling til 4-4-2 så var det trænerens disposition og ansvar imo. Og der var allerede mange flere dispositioner Kent hold fast til alt for stædig i sidste sæson selvom alle kunne se at det ikke fungerer (Momo som cf f.eks.).
          Derfor se jeg ikke JH som alene eller hovedansvarlig. For mig er det begge. Hvis Kent kan vende det glæder jeg mig og korrigerer min holdning rigtigt, rigtigt gerne. Men aktuel må jeg sige at jeg har tabt tillid til Kent som træner i OB.
          Og Ove P.? Han fik et død hold dertid i OB og bragte det at fungere med sin tilgang til ting. Han kigger for de muligheder han har og skaber det bedste ud af det. Mere bruger jeg ikke.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Først skal jeg sige at jeg er ingen ekspert med en "ekspertvurdering":
            Jeg er en fan med en holdning til det hvad sker om klubben.
            Min holdning baserer på de kampe jeg kan se på stadion (10-12 om året, 3 i denne sæson) og alt jeg kan finde herinde og i nettet.
            Og denne holdning er at JH og KN har et fælles ansvar for situationen.
            Kent var ja allerede med i transferbeslutninger før sin officiel start i klubben så man kan sige at han var med i beslutninger af 3-4 transfervinduer nu. Og vi tabte ledertyper og kulturbærer i den tid uden at hente nye ind. Synes med den mangel ledertyper mistede vi også en hierarki i holdet. Især da Kent valgte anden gang i træk en anfører som ikke viser de nødvendige lederevner på banen. Og det var ja alene Kents valg.
            Og det er helt sikker Kents valg at hente sine gamle Aab-spillere til klubben: og de dumper alle.
            Holdet vi ser nu er Kents hold. Og der mangler åbenbart hierarki, balance, leder, ja og også kvalitet.
            Se ingen spiller som stepper op men mange som stepper ned. Og det tilhører til en træners ansvar.
            Hvis vi spiller godt mod FCM med en 3-5-2 i første halvleg og vi går ned efter en omstilling til 4-4-2 så var det trænerens disposition og ansvar imo. Og der var allerede mange flere dispositioner Kent hold fast til alt for stædig i sidste sæson selvom alle kunne se at det ikke fungerer (Momo som cf f.eks.).
            Derfor se jeg ikke JH som alene eller hovedansvarlig. For mig er det begge. Hvis Kent kan vende det glæder jeg mig og korrigerer min holdning rigtigt, rigtigt gerne. Men aktuel må jeg sige at jeg har tabt tillid til Kent som træner i OB.
            Og Ove P.? Han fik et død hold dertid i OB og bragte det at fungere med sin tilgang til ting. Han kigger for de muligheder han har og skaber det bedste ud af det. Mere bruger jeg ikke.
            Jeg har respekt for dit synspunkt; men jeg vil nu stadig gerne se Kent operere med en anden sportsdirektør, for det kan måske betyde, at bestyrelsen så har indset, at man ikke kan tage discount-vejen til toppen; med mindre personen man har ansat er god til at finde gode spillere for små penge. (Som Jesper Hansen også var dårlig til, FØR Kent Nielsen dukkede op)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Jeg har respekt for dit synspunkt; men jeg vil nu stadig gerne se Kent operere med en anden sportsdirektør, for det kan måske betyde, at bestyrelsen så har indset, at man ikke kan tage discount-vejen til toppen; med mindre personen man har ansat er god til at finde gode spillere for små penge. (Som Jesper Hansen også var dårlig til, FØR Kent Nielsen dukkede op)

              MvH ChrisOB
              Så lad os hente Ove P som sportsdirektør i morgen. Og hvis Kent lykkes ikke at vende det så kan Ove P redde vores røv ja i en dobbeltfunktion.
              Enig? :-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Så lad os hente Ove P som sportsdirektør i morgen. Og hvis Kent lykkes ikke at vende det så kan Ove P redde vores røv ja i en dobbeltfunktion.
                Enig? :-)
                Luftkasteller andlox. Det kommer ikke til at ske. Ove forlader 100 % ikke hans Hobro projekt for at blive sportsdirektør i OB

                Comment


                  Synes ikke der er voldsomt meget at sætte på Myse...
                  Enig i at han koster det mål, men jeg synes egentlig han gør hvad han kan for at redde situationen... Det er to BIF folk der er først over returen, Myse får afværget, men derefter er det så igen en BIF mand der kommer først. Det er heller ikke super godt, og generelt en skidt situation...

                  Jeg vil dog sige, jeg synes det er skidt med Myses igangsætninger/udkast... også i dag er der hasarderede af slagsen imellem, bla. i starten da de efterfølgende rammer overliggeren...

                  Det skal dog ikke tage noget fra at han mere eller mindre er manden der holder målscoreren fra at gå totalt i minus...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Luftkasteller andlox. Det kommer ikke til at ske. Oveforlader 100 % ikke hans Hobro projekt for at blive sportsdirektør i OB
                    Lad mig bare drømme, tak. Det hjælper i denne dage. ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Lad mig bare drømme, tak. Det hjælper i denne dage. ;-)
                      Okay da

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Så lad os hente Ove P som sportsdirektør i morgen. Og hvis Kent lykkes ikke at vende det så kan Ove P redde vores røv ja i en dobbeltfunktion.
                        Enig? :-)
                        Vi skal ikke kun "drømme". Vi skal have realistiske forhåbninger for, at det der skal stå i stedet for noget andet, det så rent faktisk er holdbart. Og der er jeg bange for, at folk stirrer sig blinde i den eneste flig af positivitet vi har oplevet de sidste snart 6 år; og vil ubetinget gøre denne til sportsdirektør, ud fra "alt er bedre end det, der er nu".

                        Om Ove P er en god løsning? Det tror jeg ikke.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Vi skal ikke kun "drømme". Vi skal have realistiske forhåbninger for, at det der skal stå i stedet for noget andet, det så rent faktisk er holdbart. Og der er jeg bange for, at folk stirrer sig blinde i den eneste flig af positivitet vi har oplevet de sidste snart 6 år; og vil ubetinget gøre denne til sportsdirektør, ud fra "alt er bedre end det, der er nu".

                          Om Ove P er en god løsning? Det tror jeg ikke.

                          MvH ChrisOB
                          Enig .. Og slet ikke sammen med Kent ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jo med bedre spillere, med fart, teknik og generelle evner i det fremadrettede ... så var det gået anderledes ... men de spillere har vi jo ikke.
                            Hvilke individualister har OB?
                            Bortset fra Silkeborg så kan jeg nævne flere på alle andre hold!
                            Nu er jeg efterhånden der hvor det er lige meget og prøver at se en anelse realistisk på tingene. Når top 6-chancen er forsvundet, så handler det sådan set bare om at overleve, og der ville situationen være væsentligt værre hvis vi spillede forfærdeligt i alle spillets facetter.

                            Lige nu er virkeligheden dog, at manglende selvtillid gør at i fejler i de afgørende situationer. Vi laver ikke 100 fejl i defensiven, men vi laver et par stykker på lige nøjagtigt de forkerte tidspunkter, mens vi skal bruge 100 store chancer for at score.

                            Hvis spillerne - især angriberne - tog et skridt tilbage og tænkte: "fuck det" i stedet for st være så nervøse over afslutningerne, så ville vi lynhurtigt score 3-4 mål per kamp, og det er der altså lidt større chance for giver point mod rækkens sidste 6 end flere af vores senestemodstandere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg har respekt for dit synspunkt; men jeg vil nu stadig gerne se Kent operere med en anden sportsdirektør, for det kan måske betyde, at bestyrelsen så har indset, at man ikke kan tage discount-vejen til toppen; med mindre personen man har ansat er god til at finde gode spillere for små penge. (Som Jesper Hansen også var dårlig til, FØR Kent Nielsen dukkede op)

                              MvH ChrisOB
                              Men hvor henne i dette regnestykke indgår at Kent måske er en af de trænere i ligaen, der i højeste grad har den spillertrup han gerne vil have? Altså, man kan kritisere Jesper Hansen for alle mulige indkøb i de forgangne år - og jeg har også været meget kritisk overfor sommerensi indkøb - men de har jo været klart bestilt af Kent, så jeg forstår ikke hvorfor han ikke er den hovedansvarlige for den nuværende situation.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Men hvor henne i dette regnestykke indgår at Kent måske er en af de trænere i ligaen, der i højeste grad har den spillertrup han gerne vil have? Altså, man kan kritisere Jesper Hansen for alle mulige indkøb i de forgangne år - og jeg har også været meget kritisk overfor sommerensi indkøb - men de har jo været klart bestilt af Kent, så jeg forstår ikke hvorfor han ikke er den hovedansvarlige for den nuværende situation.
                                Han er hovedansvarlig alene pga sin stilling som sportsdirektør. Han har ansvaret for at ansætte de rigtige..
                                Men bærer han ansvaret alene? Nej.. Her har Kent også et ansvar som træner selvfølgelig

                                Comment

                                Working...
                                X