Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd BIF-OB 25. sept. 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Mon ikke at vi skal tabe en 2-3 stykker til for at de dropper projektet.. Det eneste jeg håber er at Jesper Hansen trækkes med i faldet..
    Ledelsen kan UMULIGT være så snot dumme og tro at det hele ligger ved Kent og "bare" fyre ham.. For det vil jo INTET hjælpe..
    Ingen tilgænglige trænere kan vende denne situation da truppen simpelthen er for ringe.. Hvis han skal fyres er det som medskyldig for at pege på dyre og håbløst ringe spillere..

    Det mest triste er at processen er startet forfra og vi skal igen forsøge at komme ud af dyre håbløse kontrakter
    Jeg vil til hver en tid mene Ove Pedersen kan gøre det meget bedre med den nuværende trup, end Kent Nielsen kan.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Jeg vil til hver en tid mene Ove Pedersen kan gøre det meget bedre med den nuværende trup, end Kent Nielsen kan.
      Det ville jo altid blive en "What if" situation. Kent kunne blive fyret i morgen og vi kunne vinde på fredag med Ove..
      Men man ville aldrig finde ud af om Kent ville kunne have vundet.. uanset hvad vi gør på træner fronten føler jeg er en loose/loose situation

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jeg vil til hver en tid mene Ove Pedersen kan gøre det meget bedre med den nuværende trup, end Kent Nielsen kan.
        +1
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Altså, med væsentligt mere kvalitet i spiste afleveringer og afslutninger, så havde vi scoret minimum 2 i anden halvleg, så havde du nok ikke været tilsvarende negativ.
          Jo med bedre spillere, med fart, teknik og generelle evner i det fremadrettede ... så var det gået anderledes ... men de spillere har vi jo ikke.
          Hvilke individualister har OB?
          Bortset fra Silkeborg så kan jeg nævne flere på alle andre hold!
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Hjemme fra stadion, her er mine 5 cents.

            Vi gør det periodevis hæderligt. Gryte er solid (bortset fra 1-0 målet), Desler klør godt på. Fester laver nogle gode ting, sætter modstandere af og skaber farlige situationer. Vi er ikke elendige.

            Men vi har ingen 'ild'. Ingen. Vi har ingen hard-hitters, der kan sætte gang i tingene med en hård tackling. Og det mangler vi lige nu. Så det skriger til himlen. Vi har heller ingen, der kan skyde fra distancen, så det kan blive en trussel. Vi gør det ok, men vi er jo ikke i nærheden af point.

            Man kan se, at det er et hold, som er ramt. Et hold, som ikke tåler modgang. Og det minder i forfærdelig grad om 97/98, hvor alle tippede OB til at ligge i toppen. Og alle sagde, at lige om lidt, så ville det vende, og at kvaliteten var for stor til, at vi kunne rykke ned.

            Lige nu har jeg svært ved at se, hvor det skal komme fra. Så jeg begynder nu at forberede mig selv på, at det kan ende i katastrofe.

            JH skal væk. Period. Ingen kan have tillid til ham længere, truppen er forfærdeligt sammensat.

            Kent ... jeg ved det ikke. Principielt er jeg imod fyringer. Især når man som os igen og igen famler rundt efter den rigtige profil. Men tanken om at hive Ove P. ind bliver da ikke mindre besnærende, som kampene bliver tabt.

            For helvede, altså.

            Comment


              Noget skal ske. Ja.
              Ove P, Nej
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Mon ikke at vi skal tabe en 2-3 stykker til for at de dropper projektet.. Det eneste jeg håber er at Jesper Hansen trækkes med i faldet..
                Ledelsen kan UMULIGT være så snot dumme og tro at det hele ligger ved Kent og "bare" fyre ham.. For det vil jo INTET hjælpe..
                Ingen tilgænglige trænere kan vende denne situation da truppen simpelthen er for ringe.. Hvis han skal fyres er det som medskyldig for at pege på dyre og håbløst ringe spillere..

                Det mest triste er at processen er startet forfra og vi skal igen forsøge at komme ud af dyre håbløse kontrakter
                tror stadig ikke på at KN bliver fyret. NT har håndplukket ham og givet ham (vistnok) Danmarks største kontrakt ... Nok mere JH da han nu har gjort det han skulle da han kom til OB men tydeligvis ikke er ham der skal få os derhen hvor vi gerne vil .. Det ændrer bare ikke på situationen vi står i .. Og forhåbentlig finder de en afløser før han bliver fyret hvilket i mine øjne er den eneste grund til han ikke er fyret endnu ... Der ER altså transferfrie angribere derude ...
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  En ting er at fyre KN... men at hente hans forgænger ind igen...

                  Hold nu kæft en kamel der skal sluges for at der sker...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    En ting er at fyre KN... men at hente hans forgænger ind igen...

                    Hold nu kæft en kamel der skal sluges for at der sker...
                    jo men hvem ellers? nogle gode bud derude?.....ryger kent eneder vi jo nok med endnu en kortsigtet løsning - sikkert en assistent der overtager midlertidigt.....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      jo men hvem ellers? nogle gode bud derude?.....ryger kent eneder vi jo nok med endnu en kortsigtet løsning - sikkert en assistent der overtager midlertidigt.....
                      Morten & Peter...

                      ... hvem der så skal være øverst af dem, det må de selv finde ud af...

                      (Jeg har ikke rigtig noget bud, det skal jeg være ærlig og sige... Hvor er Uffe når man skal bruge ham)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        tror stadig ikke på at KN bliver fyret. NT har håndplukket ham og givet ham (vistnok) Danmarks største kontrakt ... Nok mere JH da han nu har gjort det han skulle da han kom til OB men tydeligvis ikke er ham der skal få os derhen hvor vi gerne vil .. Det ændrer bare ikke på situationen vi står i .. Og forhåbentlig finder de en afløser før han bliver fyret hvilket i mine øjne er den eneste grund til han ikke er fyret endnu ... Der ER altså transferfrie angribere derude ...
                        Arghhh. Gætter på at Ståle får mere i løn end Kent :)

                        Comment


                          Ha ha Leif er sgu ved at være skarp krydret med humor i sine kommentarer :-)

                          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3075197


                          " Edmundsson taber sit hårbånd og skal det på plads. Sikkert ikke til glæde for Kent Nielsen."

                          " Edmundsson sparker et frispark. der dårligt letter over græsset"


                          " For jubeloptimismerne: OB er lige nu ti point fra en slutspilsplads. Til realisterne: Ingen er under OB i point"

                          " Få banket rusten af Per Bartram. OB har ingen kvaliteter i angrebet. Hverken fysisk eller teknisk"

                          " Rasmus Festersen tager initiativ. De andre OB'ere står og kigger beundrende på ham."
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Ove P. - kom nu bare hjem. Be om. Be be. Pretty please.

                            MvT
                            Nej tak ... dødeligt kedelig bold og ingen udvikling.

                            Det der skal til er en dygtig indkøber og en træner med en bestemt plan for spillet og udvikling af samme.
                            Pt. har vi kun den ene del og det fungerer ikke ... at Kent så har fejlet i sin vurdering af visse spillere som han bad om, well ... det er skidt!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              JH og KN har et helt fælles ansvar for situationen. JH med årevis fejlkøb og KN fordi der er ingen udvikling i holdet og fordi det er nu især sine ønskespillere som dumper en efter anden gang. Nu sidder vi der med et flok af ubrugelige tidligere Aab - spillere. Og det er ja Kents dispositioner som virker ikke, f.eks. spillemåde, anførervalg sidste og denne situation, mangelnde udvikling af enkelte spillere.
                              Så:
                              1. Giv en farvel til begge herrer.
                              2. Hent med det samme Ove P som træner og giv ham ansvar for vintervinduet. Han vil redde vores røv igen og han har laaaangt mere fodbold forstand og forstår laaaaaaaaaaaaangt mere om klubbens DNA end JH og KN tilsammen.
                              3. Hent en ny sportsdirektør eller giv Ove P mulighed at rykke på den position og lad han vælge en ny træner.
                              Og alt bliver godt.
                              1. Jeg er ikke enig. Jeg mener vi skal beholde Kent Nielsen. Har du overhovedet set de seneste OB kampe? Eller er din ekspertvurdering ud fra hvad du læser dig til på nettet og her på forum?. Jeg var på Brøndby stadion idag og så hele kampen og jeg har stadig tillid til at Kent Nielsen er den helt rigtige træner for os.
                              2. Vrøvl. Har du fulgt med i hvordan Ove P. og Hobro har klaret sig ?.'Ja Ove reddede vores røv sidst han var her men der var godt godt nok også mange ringe kampe imellem. Folk har en tendens til at tegne et sort/hvidt billede af tingene og nej Ove P er ikke nogen garanti for succes. Ellers havde hobro vel også klaret sig bedre efter Ove overtog?.
                              3. Jeg er enig i at det vil være dejligt med en ny sportsdirektør men at påstå at det vil være ensbetydende med at alt bliver godt er jo naivt. Jeg kan dog godt forestille mig at Ove vil kunne blive en god sportsdirektør I OB med Kent Nielsen som træner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Har tidligere nævnt behovet for en stor target angriber. Desværre var JH og kn ikke enige. Gør det mig til en klogere person end dem? Ja.
                                Hvorfor skal han være stor?
                                Hvad hvis han er hurtig og/eller teknisk stærk og god i afslutningerne ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X