Er der nogen der kan forklare, hvorfor vi ikke spiller i vores normale blå og hvide spiller trøjer ? I stedet for de grimme grønne trøjer, det er helt sikkert derfor vi taber 😜
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Trøje valg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes nu hummels hjemmebanetrøje er en af de federe vi har haft længe, men den udebanetrøje er til grin - Jeg nægter at tro det er vores officielle udebanetrøje? Det er jo bare aådan en klam standard fra hummels lager.
Og når klubben ikke har en fanshop så er det fra min side slut med at købe noget som helst .Last edited by Magge; 23-09-2016, 15:54.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFordi hummel er et lortemærke der primært laver grimt spilletøj.
Det var ved nærmere eftertanke ikke så meget en forklaring, som det bare var noget galde jeg skulle have ud.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægNej, du har ret. Hummel er kun lige over Select og H2O i kiksethed."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægH2O er ved at få revivl blandt de unge .. http://www.euroman.dk/mode/90er-favo...nde-kollektion
Kommer det ikke på mode igen ca. hvert 10. år at se grim ud? H2O er i hvert fald et gevaldigt skridt i den retning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Simonsen Se indlægEr der nogen der kan forklare, hvorfor vi ikke spiller i vores normale blå og hvide spiller trøjer ? I stedet for de grimme grønne trøjer, det er helt sikkert derfor vi taber 😜
Bestemmer trøjesponsoren det suverænt, eller fik OB præsenteret den som en af flere muligheder og valgte den så som "fuck det er den fedeste ... grønne trøjer på grønt underlag, det bliver ikke smartere"?
Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvordan den grønne trøje vandt prisen som udebanetrøje er mig en kæmpe gåde.
Bestemmer trøjesponsoren det suverænt, eller fik OB præsenteret den som en af flere muligheder og valgte den så som "fuck det er den fedeste ... grønne trøjer på grønt underlag, det bliver ikke smartere"?
Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvordan den grønne trøje vandt prisen som udebanetrøje er mig en kæmpe gåde.
Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!
Få nu bare lavet en sort/gul stribet i Real-OB style. Det kan da for helvede ikke være så svært. Kent er vist også gammel Brønshøj dreng så kan det samtidig være en hyldest til hans gamle klub.
Bare fordi der står "Med striberne i hjertet" må der meget gerne være striber på trøjen inkl. udebanetrøjen.
Comment
Comment