Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trøje valg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Trøje valg

    Er der nogen der kan forklare, hvorfor vi ikke spiller i vores normale blå og hvide spiller trøjer ? I stedet for de grimme grønne trøjer, det er helt sikkert derfor vi taber 😜

    #2
    Fordi hummel er et lortemærke der primært laver grimt spilletøj.


    Det var ved nærmere eftertanke ikke så meget en forklaring, som det bare var noget galde jeg skulle have ud.

    Comment


      #3
      Er ved at være fucking træt af at vi stort set aldrig spiller i striwer mere..
      Hvad fanden sker der

      Comment


        #4
        Jeg synes nu hummels hjemmebanetrøje er en af de federe vi har haft længe, men den udebanetrøje er til grin - Jeg nægter at tro det er vores officielle udebanetrøje? Det er jo bare aådan en klam standard fra hummels lager.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Jeg synes nu hummels hjemmebanetrøje er en af de federe vi har haft længe, men den udebanetrøje er til grin - Jeg nægter at tro det er vores officielle udebanetrøje? Det er jo bare aådan en klam standard fra hummels lager.
          Det ses jo også på den måde at man ikke kan købe udebanetrøjen . Skrev en mail til OB fordi min søn ønskede sig en , men de gad ikke engang svare på den .

          Og når klubben ikke har en fanshop så er det fra min side slut med at købe noget som helst .
          Last edited by Magge; 23-09-2016, 15:54.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Fordi hummel er et lortemærke der primært laver grimt spilletøj.


            Det var ved nærmere eftertanke ikke så meget en forklaring, som det bare var noget galde jeg skulle have ud.
            Nej, du har ret. Hummel er kun lige over Select og H2O i kiksethed.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Nej, du har ret. Hummel er kun lige over Select og H2O i kiksethed.
              Syntes Adidas er langt fremme med grimme trøjer , også foran Hummel
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                Nej, du har ret. Hummel er kun lige over Select og H2O i kiksethed.
                H2O er ved at få revivl blandt de unge .. http://www.euroman.dk/mode/90er-favo...nde-kollektion
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Nej, du har ret. Hummel er kun lige over Select og H2O i kiksethed.
                  Som taget ud af min mund. Vi toppede med Nike, hold fast nogle fede trikoter de kan lave!

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    H2O er ved at få revivl blandt de unge .. http://www.euroman.dk/mode/90er-favo...nde-kollektion
                    Ungdommen nu til dags...

                    Kommer det ikke på mode igen ca. hvert 10. år at se grim ud? H2O er i hvert fald et gevaldigt skridt i den retning.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Som taget ud af min mund. Vi toppede med Nike, hold fast nogle fede trikoter de kan lave!
                      Jeg har altid syntes Puma passede bedst til OB. Måske fordi jeg er nostalgiker.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Simonsen Se indlæg
                        Er der nogen der kan forklare, hvorfor vi ikke spiller i vores normale blå og hvide spiller trøjer ? I stedet for de grimme grønne trøjer, det er helt sikkert derfor vi taber 😜
                        Hvordan den grønne trøje vandt prisen som udebanetrøje er mig en kæmpe gåde.
                        Bestemmer trøjesponsoren det suverænt, eller fik OB præsenteret den som en af flere muligheder og valgte den så som "fuck det er den fedeste ... grønne trøjer på grønt underlag, det bliver ikke smartere"?

                        Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Hvordan den grønne trøje vandt prisen som udebanetrøje er mig en kæmpe gåde.
                          Bestemmer trøjesponsoren det suverænt, eller fik OB præsenteret den som en af flere muligheder og valgte den så som "fuck det er den fedeste ... grønne trøjer på grønt underlag, det bliver ikke smartere"?

                          Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!
                          JH vælger vel trøjer lige som han vælger spillere :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            JH vælger vel trøjer lige som han vælger spillere :-)
                            Måske der var penge at spare, mon ikke jh er tilfreds?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvordan den grønne trøje vandt prisen som udebanetrøje er mig en kæmpe gåde.
                              Bestemmer trøjesponsoren det suverænt, eller fik OB præsenteret den som en af flere muligheder og valgte den så som "fuck det er den fedeste ... grønne trøjer på grønt underlag, det bliver ikke smartere"?

                              Jeg håber næsten ikke det er den sidste version!
                              Enig.
                              Få nu bare lavet en sort/gul stribet i Real-OB style. Det kan da for helvede ikke være så svært. Kent er vist også gammel Brønshøj dreng så kan det samtidig være en hyldest til hans gamle klub.
                              Bare fordi der står "Med striberne i hjertet" må der meget gerne være striber på trøjen inkl. udebanetrøjen.

                              Comment

                              Working...
                              X