Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i forfald - Er problemet Thorborg?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tilskuertallet er det klareste barometer.

Hvis det var første gang eller længe siden vi havde været i den nuværende situation, var skaden ikke så stor. Det er den nu. Jeg plejer at planlægge så jeg kan se kampene på tv nu hvor jeg bor for tidsmæssigt langt væk til at gide tage på stadion. Det har før irriteret mine omgivelser. Men nu kan de slappe af. Jeg vil stadig se kampene på tv - men der skal mindre til for at jeg nøjes med at læse kamptråd i stedet.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Tilskuertallet er det klareste barometer.

Hvis det var første gang eller længe siden vi havde været i den nuværende situation, var skaden ikke så stor. Det er den nu. Jeg plejer at planlægge så jeg kan se kampene på tv nu hvor jeg bor for tidsmæssigt langt væk til at gide tage på stadion. Det har før irriteret mine omgivelser. Men nu kan de slappe af. Jeg vil stadig se kampene på tv - men der skal mindre til for at jeg nøjes med at læse kamptråd i stedet.
      Tilskueretallet er på det seneste blevet boostet med gratisbilletter hvilket får det til at se pænere ud end det faktisk er .

Vi er stadig 3-5 mand som møder op hvergang men vi holder fast i ikke at bruge en eneste krone på stadion så længe JH er i klubben .
      Vi har så snakket om at boycotte slutspillet og kun komme til udekampene , men tager det op til den tid .
      Last edited by Magge; 16-10-2016, 14:49.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Gad vide hvornår vores træner og ledelse vil indse at vi er en klub i frit fald

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Gad vide hvornår vores træner og ledelse vil indse at vi er en klub i frit fald
          Det kræver mod at indse sine fejl
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Det værste i det her er at man udadtil bare accepterer dette her som en del af en proces og når Thorborg åbner munden er det ligesom at høre Jesper Hansen tale.
            Vi har været i proces 6 år nu......

Vi spiller horribelt kedeligt fodbold der er mile vidt fra vores OB DNA
            Ingen af de unge udvikler sig til et tilstrækkeligt fornuftigt niveau.. Det gør de andre for den sags skyld heller ikke
            Vi spilder millioner af lønkroner hver sæson på spillere der tilfører holdet intet. INTET

Får simpelthen lange stinkende løg af det her pis

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det værste i det her er at man udadtil bare accepterer dette her som en del af en proces og når Thorborg åbner munden er det ligesom at høre Jesper Hansen tale.
              Vi har været i proces 6 år nu......

Vi spiller horribelt kedeligt fodbold der er mile vidt fra vores OB DNA
              Ingen af de unge udvikler sig til et tilstrækkeligt fornuftigt niveau.. Det gør de andre for den sags skyld heller ikke
              Vi spilder millioner af lønkroner hver sæson på spillere der tilfører holdet intet. INTET

Får simpelthen lange stinkende løg af det her pis
              Enig .. Og så er det skræmmende hvor lang tid der er nogle som har forsvaret JH og hans gerninger .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Enig .. Og så er det skræmmende hvor lang tid der er nogle som har forsvaret JH og hans gerninger .
                Og nogen gør det stadig...

Comment

Godt nok et deprimerende interview, - det går efter planen og vi er på rette vej, vores fans er utålmodige men os ledelsen ryster ikke på hånden . og vi fortsætter den gode udvikling så OB i fremtiden står stærkt.

Denne proces kan man gemme meget bag, der er ingen tidshorisont så det kan vare 5 år 10 år 15 år på samme måde. Slutresultatet kan meget vel være en tur i de lavere divisioner.

Så et interview med ejerene og ledelsen i FCN, de virkede meget dedikeret til fodbold, ikke at jeg kan bedømme deres egenskaber, men Thorborg mangler tydeligvis denne dedikation til fodbold.

Tror at dedikationen og kærligheden til fodbold fra ledelsen og ejerne af OB er afgørende for vores fremtidige muligheder.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Så et interview med ejerene og ledelsen i FCN, de virkede meget dedikeret til fodbold, ikke at jeg kan bedømme deres egenskaber, men Thorborg mangler tydeligvis denne dedikation til fodbold.

Tror at dedikationen og kærligheden til fodbold fra ledelsen og ejerne af OB er afgørende for vores fremtidige muligheder.
                    Der er ingen tvivl om, at Right to Dream drengene, med Tom Vernon i spidsen, der står bag FCN, i den grad har forstand på fodbold, og har et af verdens mest interessante talentudviklingsprojekter igang, med at forsøge at udnytte det kæmpestore potentiale der ligger i Afrika. Det er trist, at det ikke er folk med lignende ambitioner der træffer beslutningerne i OB.

Comment

Men så længe Thorborg er tilfreds sker der bare ingenting. Vi blir jo ikke bare opkøbt af en udenlandsk investor eller hvem ved jeg - så længe manden ikke ønsker at sælge.... og så vil OB simpelthen forblive i Thorborg og hans uvirkeligt dårlige mellemlederes vold og magt. 6 år føles længe pt. men kan jo vise sig bare at være begyndelsen...

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                        Men så længe Thorborg er tilfreds sker der bare ingenting. Vi blir jo ikke bare opkøbt af en udenlandsk investor eller hvem ved jeg - så længe manden ikke ønsker at sælge.... og så vil OB simpelthen forblive i Thorborg og hans uvirkeligt dårlige mellemlederes vold og magt. 6 år føles længe pt. men kan jo vise sig bare at være begyndelsen...
                        Jeg er alvorligt bange for, at vi kun har set begyndelsen på nedturen for OB. Vi har nedrustet i truppen i seks år og står i dag med den ringeste trup siden oprykningen til superligaen i 1999 (og den var måske også bedre end vores nuværende). Vi har ligaens suverænt dårligste faciliteter, vi har et gammeldags og stemningsdræbende stadion, vi har en komplet uduelig sportsdirektør med uendelig opbakning fra bestyrelsen, vi har en træner, som ikke kan afvige fra sit spilkoncept, vi har et publikum og en fangruppe som har mistet troen på OB, og det smitter selvfølgelig også af på eventuelle sponsorer.

Det eneste, der trøster mig, er, at vi har så rige bestyrelsesmedlemmer, men de er tilsyneladende færdige med at bruge penge. Så det ligner unægteligt en dødsspiral for OB, og hvis det fortsætter på den her måde, så kommer vi om 20-30 år til at fortælle vores børn og børnebørn historier om dengang, hvor Odense havde et tophold i superligaen, vandt pokalfinaler og spillede med om mesterskabet foran 15.000 tilskuere.

Akkurat den slags historier er jeg vokset op med, når min far fortalte om B1909 og de store triumfer, som han havde oplevet med sit hold. OB kan sagtens gå samme fremtid i møde, desværre.

Det mest ærgerlige er, at det her kan ændres uden en milliardindsprøjtning i klubben. Det kræver, at man tør hente en Ove Pedersen-type ind som manager og se stort på flot fodbold og fine koncepter.

Men har bestyrelsen viljen og modet? Jeg er begyndt at tvivle.
                        Last edited by StateTrooper; 17-10-2016, 08:11.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Jeg forstår dig godt. Og det kan da godt være stafetten snart skal gives tilbage til B1913 eller B1909. Men det er altså ikke så meget der mangler for at OB lykkes. Et mere sammenspillet hold med 2-3 forstærkninger. Det kræver naturligvis at JH kan finde og få fat i dem. Og der er penge til dem, for de skal nok have smudstillæg.

PS: Kent er bedre end Ove.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Jeg forstår dig godt. Og det kan da godt være stafetten snart skal gives tilbage til B1913 eller B1909. Men det er altså ikke så meget der mangler for at OB lykkes. Et mere sammenspillet hold med 2-3 forstærkninger. Det kræver naturligvis at JH kan finde og få fat i dem. Og der er penge til dem, for de skal nok have smudstillæg.

Der mangler frygteligt meget , lederskab , kvalitet , brede og troværdighed .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Det kræver mod at indse sine fejl
                              Ja, og endnu mere at indrømme det over for fans, træner, spillertrup og bestyrelse.
                              Det tror jeg ikke JH har.
                              Om NT ved der er noget galt i JH, skal jeg ikke komme ind på, men jeg håber det virkelig, men det han siger/skriver er jo hvad han skal sige.

2-3 forstærkninger er jeg ikke sikker på er helt nok.
                              JH kan jo intet, og det har han vidst, så han skal og kan ikke finde noget der kan løfte os.
                              Han bør tage sit gode tøj og gå, og så skal vi have en ind der vil skabe klubstemningen tilbage, give fans mulighed for at blive indhyllet i OB merchandise, og finde en ny Miti eller Fall.
                              Finde en ny stjerne i svøb til at støbe kuglerne til den nye angriber.

Der mangler frygteligt meget , lederskab , kvalitet , brede og troværdighed .
                              Ja, men bare nogle af disse manglende byggeklodser er nok til at starte det hele.
                              ROM blev ikke bygget på en dag, OB kan ikke genskabes på en dag, men den vej JH går er ikke rigtig.

Comment

Ove Pedersen havde et bedre pointgennemsnit end Kent Nielsen har nu. Jeg håber, at du har ret med 2-3 forstærkninger, men jeg tror det ikke. Der mangler klasse i samtlige kæder og næsten samtlige pladser på holdet, hvis vi skal drømme om top 6. Værst af alt vil det kræve endnu en udrensning af truppen. Jesper Hansens og Kent Nielsens job var jo netop at samle en slagkraftig trup, og nu er det løb ved at være kørt. Kun de mest naive OB-fans tror på, at den her trup lige pludselig begynder at vinde kampe. Det er et hold af divisionsspillere og middelmådige talenter.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Working...
                                X