Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB i forfald - Er problemet Thorborg?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Nej, det er bestemt ikke umuligt. Som forretningsmand kan Niels Thorborg ikke leve med det. Men indtil det rent faktisk er sket, så har Jesper Hansen sandsynligvis den fulde backing.

Der kommer til at rulle hoveder, hvis fortsætter med ikke at vinde. Men desværre, så tror jeg det kun blive trænerens hoved, der kommer til at rulle.

MvH ChrisOB
    Tøffe mener at JH godt kan komme i fare

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nsinde/6314407

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Lidt sjov er man nødt til at lave i disse tider
      Ja det er sgu nødvendigt

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tøffe mener at JH godt kan komme i fare

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...nsinde/6314407
        Men vi må også bare erkende at Tøffe ikke ved en skid. Han mening kan man sgu ikke bruge i virkeligheden, desværre.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Men vi må også bare erkende at Tøffe ikke ved en skid. Han mening kan man sgu ikke bruge i virkeligheden, desværre.
          Nej, fingeren på pulsen det har han ved gud ikke. https://www.youtube.com/watch?v=nWPPbmTmXr8

Comment

Jeg er ikke parat til bare at "kaste" hele bolden over på Niels Thorborgs banehalvdel endnu; jeg tror stadig, at hvis det en dag lykkes at finde en ordentlig sportsdirektør, der rent faktisk kan sit kram og kombinerer ham med en god nok træner, så vil vi få de sejre, der på længere sigt vil få projektet til at lykkes.

Men jeg er også opmærksom på, at det lader til, at OB måske bare er en afspejling af sin ledelse. Forretningsmand uden forstand på fodboldens natur og den kulturelle vigtighed er sjældent en god cocktail for succés. Med mindre denne lukker pengepungen på vid gab; hvilket han ikke gør, fordi han er forretningsmand; så vil OB sandsynligvis fortsætte med at famle i blinde.

Jeg er bare bange for, at mister vi Thorborgs penge, så kommer vi aldrig op på niveau igen. Og så meget jeg elsker OB; og vil fortsætte med at følge dem uanset hvad, så vil jeg altså bare ikke kunne have samme passion for et 1. Divisionshold. Sorry, men det kan jeg bare ikke. Og jeg har heller ikke tålmodighed til at vente på, at vi igen bliver store. Så er det bedre at overleve i Superligaen og så håbe, at der en dag kommer en bedre sportsdirektør og en træner; der gør OB værd at se på og have passion for igen.

Fodbold er heldigvis nogle gange så simpelt, at alt hvad der kræves er den eller de rigtige personer på det rigtige tidspunkt.

MvH ChrisOB
            Jeg er egentlig ikke uenig... men da det er NT der har ansat de sportsdirektører og trænere der ikke har imponeret de sidste MANGE år, falder kritikken jo grundlæggende det rigtige sted, når den placeres foran NTs dør...

Mvh

MaxHH

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Jeg er egentlig ikke uenig... men da det er NT der har ansat de sportsdirektører og trænere der ikke har imponeret de sidste MANGE år, falder kritikken jo grundlæggende det rigtige sted, når den placeres foran NTs dør...

Mvh

MaxHH
              Det er naturligvis et problem hvis bedste/eneste rådgiver er TC - så skal det ende galt.

Comment

Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg

Mvh

MaxHH
                Det er jo dét, der kan være benspændet. Jeg stoler ikke en meter på Jesper Hansen, men hvem har ansat ham? Derfor er kritik af Jesper Hansen, for mig i hvert fald, også en kritik af ledelsen, af Thorborg. For der er ingen tvivl om, at ikke mange ting foregår i OB uden milliardærens tryk på knappen. På det budgetmæssige plan.

For selv om man har et stramt budget, selv om man har et klart defineret mandat fra ledelsen, så har jeg stadig ikke fantasi til at forestille mig, at man ikke kunne ha fundet noget bedre til de samme penge. Bedre både i kvalitet og ikke mindst i forhold til erklæret spillestil.

Vi er fucked, hvis vi fortsætter med JH og fucked hvis vi ikke gør - så er jeg efterhånden ude i, at der må være en eller anden forbandelse eller noget i vandet ude i Ådalen, der gør at alt og alle, der kommer til, de før eller siden bliver, om ikke talentløse, så noget der ligner.

Hvornår mon det vender? Det tror jeg, det gør, når/hvis det rent faktisk lykkes at finde de rigtige personer på det rigtige tidspunkt. Lige nu er det ingen af delene, men jeg klynger mig til håbet om, at det en dag sker. At en succesfuld forretningsmand også lykkes med sit fodbold projekt.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det er jo dét, der kan være benspændet. Jeg stoler ikke en meter på Jesper Hansen, men hvem har ansat ham? Derfor er kritik af Jesper Hansen, for mig i hvert fald, også en kritik af ledelsen, af Thorborg. For der er ingen tvivl om, at ikke mange ting foregår i OB uden milliardærens tryk på knappen. På det budgetmæssige plan.

For selv om man har et stramt budget, selv om man har et klart defineret mandat fra ledelsen, så har jeg stadig ikke fantasi til at forestille mig, at man ikke kunne ha fundet noget bedre til de samme penge. Bedre både i kvalitet og ikke mindst i forhold til erklæret spillestil.

Vi er fucked, hvis vi fortsætter med JH og fucked hvis vi ikke gør - så er jeg efterhånden ude i, at der må være en eller anden forbandelse eller noget i vandet ude i Ådalen, der gør at alt og alle, der kommer til, de før eller siden bliver, om ikke talentløse, så noget der ligner.

Hvornår mon det vender? Det tror jeg, det gør, når/hvis det rent faktisk lykkes at finde de rigtige personer på det rigtige tidspunkt. Lige nu er det ingen af delene, men jeg klynger mig til håbet om, at det en dag sker. At en succesfuld forretningsmand også lykkes med sit fodbold projekt.

MvH ChrisOB
                  Det kunne være meget interessant at vide hvad Thorborg egentlig er tilfreds med og ser som succesparametre.

Er det at vi skal være en solid midterklub og vi i enkelte sæsoner slås lidt med toppen. Det er vel det der tidligere er meldt ud.

Økonomien skal være sund og stabil. Det er vel også det JH arbejder på fuld kraft med. SYntes bare ikke det lykkes hvis konsekvenserne er færre fans, og en uinteressant klub for nye spillere.

Det er så lidt fucked up pt. men nok ikke urealistisk selv med JH at vi kan blive det allerede fra næste sæson.

Så er den manglende tålmodighed og opbakning fra klubbens fans til dette projekt. Det virker som en lang ørkenvandring, da der i de sidste 5 år ikke har været mange lyspunkter. Dette må alt andet lige gøre OB til en mindre attraktiv klub og formindske indtægterne billetetter sponsorer tvpenge,

vi mangler noget succes snart en 3 - 4 plads pokalfinale europa eller andet der giver håb og tro på projektet.

Her kunne THorborg måske gå ind og forsøge at ændre lidt på dette, lidt større økonomi i en periode samt at JH har optimale sparringspartnere til at finde rigtige spillere.

Det er meget svært at se JH blive fyret, det må være muligt at finde noget kompentance der kan hjælpe ham med at finde de rigtige spillere, og overtale dem til at spille i OB. KN burde være sådan en sparringspartner. Det ser desværre ikke ud til at det er nok.

Comment

NT, kunne jo godt give en skræv hvis han ville.
                    http://www.bt.dk/danmark/her-er-list...formuer-steget
                    Han har høstet 2,9 milliarder sidste år. Bare en enkelt til OB ville pynte på holdet, mm man lade JH købe ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      NT, kunne jo godt give en skræv hvis han ville.
                      http://www.bt.dk/danmark/her-er-list...formuer-steget
                      Han har høstet 2,9 milliarder sidste år. Bare en enkelt til OB ville pynte på holdet, mm man lade JH købe ind.
                      Det gør jo bare tingene endnu mere sørgeligt. Kan overhovedet ikke glæde mig over hans fremgang..
                      Danmarks 9. Rigeste mand med superligaens dårligste hold.. han må være stolt..

Nåh. Det bliver sidste negative indlæg i dag fra mig. På denne side af kl 20 ihverttilfald :) Glæder mig sygt til i aften

Comment

Hvis jeg lige må drysse lidt mere salt i såret... Denne herre sidder også i vores bestyrelse - http://www.business.dk/upload/rige2016/rige2016/75/

Og selvfølgelig har CC også lidt på kistebunden, hvilket har reddet os tidligere. Men hvis det er egentlig muligt, at vi har landet rigeste bestyrelse. :-)
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                          Hvis jeg lige må drysse lidt mere salt i såret... Denne herre sidder også i vores bestyrelse - http://www.business.dk/upload/rige2016/rige2016/75/

Og selvfølgelig har CC også lidt på kistebunden, hvilket har reddet os tidligere. Men hvis det er egentlig muligt, at vi har landet rigeste bestyrelse. :-)
                          Det har vi uden tvivl, som jeg også har skrevet flere gange. CC figurerede som nr. 67 på den liste sidste år, og Torben Østergaard fra Middelfart, der er den 11. rigeste i landet, har sponsorat i klubben, og man har så vidt jeg ved forsøgt at få ham med ind over ejerkredsen flere gange.

Men ja, det er faktisk helt grotesk, hvor mange milliarder der står bag OB og OSE sammenlignet med Brøndby og FCK f.eks.

Comment

Var ikke klar over der var så mange stærke pengefolk involveret i OB.

Underligt at de ikke har større ambitioner, men det er sikkert NT, der bestemmer og regulerer hvor meget honning krukken skal åbnes.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Var ikke klar over der var så mange stærke pengefolk involveret i OB.

Underligt at de ikke har større ambitioner, men det er sikkert NT, der bestemmer og regulerer hvor meget honning krukken skal åbnes.
                              Det er desværre ikke engang et spørgsmål om at åbne den eller ej. Honningkrukken er gravet ned under et gammelt egetræ et sted som kun NT kender, og den bliver ikke fundet frem igen.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

http://www.fyens.dk/indland/Fynbo-bl...rtikel/3079595
                                Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                                X