Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ffs Fester ...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Yao skal bare starte inde de næste minimum 5 kampe. Han er jo mindst dobbelt så hurtig som Thrane og Jønsson. Og han ligner ovenikøbet en mand der tror på det.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        2 gule kort - det plejer at give rødt ;)
        Har ingen dansk TV her i Tyskland så er jeg afhængig om jeres informationer i henblik af kampen.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
          Yao skal bare starte inde de næste minimum 5 kampe. Han er jo mindst dobbelt så hurtig som Thrane og Jønsson. Og han ligner ovenikøbet en mand der tror på det.
          100% enig

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            sløjt at vi med 10 min igen og bagud 1-0 ikke er i stand til at lægge et ordenligt pres.

Nu med Makrinis røde kort er det definitivt slut.

Kommentator mente det var et for stort ord at sige krise omkring OBs situation.....hvorfor 5 nederlag på stribe, 1 sejr i 10 kampe og det er åbenbart over 6 timer siden vi overhovedet har scoret...
            Jeg hørte ham sige: At han mente IKKE, at der var for stort et ord at bruge. Hørte jeg forkert?

Comment

Heldigvis er der kun tre dage til, at vi bliver analt voldtaget i Brøndby, når deres vanvidspres slår vores Tiki-Taka parodi til pindebrænde.

Comment

All out full blown krise a la seneste katastrofehalvsæson. Vi spiller som det bundhold vi er. Udnytter ikke vores kæmpe chancer, og begynder først at spille når vi kommer bagud.

I dag skal vi, ligesom mod FCM, score i hvert fald 3-4 stykker, men man har aldrig på fornemmelsen at det rent faktisk kan lade sig gøre. Det er netop måden man staver K-R-I-S-E på.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg hørte ham sige: At han mente IKKE, at der var for stort et ord at bruge. Hørte jeg forkert?
                  nope - det var det han sagde. OG det er da noget vrøvl - vil gå så langt som kæmpe krise...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Har ingen dansk TV her i Tyskland så er jeg afhængig om jeres informationer i henblik af kampen.
                    helt i orden

kampen er elendig - så vi har kun det sjov vi selv laver ;)

Comment

Positivt at se Yao trods alt

Comment

5 nederlag i træk.. 6 på søndag... Og en sidsteplads...

Comment

slut....5 i streg

Comment

Må man sige krise nu ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg ved sgu ikke om jeg skal juble eller græde? Jönsson endelig på bænken, men jeg har godt nok heller ikke nogen fidus til Thrane. Jeg glæder mig til at se hvordan spillet bliver i dag..

Jeg tror desværre vi taber 1-0.
                              Undskyld. Jeg jinxede den. Beklager

Comment

JH raus. De må da for fanden kunne se, at vi kan skabe lidt chancer, men at vi ikke har klassen eller bredden i offensiven til at udnytte det???

Comment

Working...
                                X