Ffs Fester ...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd SDJ-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg2 gule kort - det plejer at give rødt ;)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsløjt at vi med 10 min igen og bagud 1-0 ikke er i stand til at lægge et ordenligt pres.
Nu med Makrinis røde kort er det definitivt slut.
Kommentator mente det var et for stort ord at sige krise omkring OBs situation.....hvorfor 5 nederlag på stribe, 1 sejr i 10 kampe og det er åbenbart over 6 timer siden vi overhovedet har scoret...
Comment
-
All out full blown krise a la seneste katastrofehalvsæson. Vi spiller som det bundhold vi er. Udnytter ikke vores kæmpe chancer, og begynder først at spille når vi kommer bagud.
I dag skal vi, ligesom mod FCM, score i hvert fald 3-4 stykker, men man har aldrig på fornemmelsen at det rent faktisk kan lade sig gøre. Det er netop måden man staver K-R-I-S-E på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg ved sgu ikke om jeg skal juble eller græde? Jönsson endelig på bænken, men jeg har godt nok heller ikke nogen fidus til Thrane. Jeg glæder mig til at se hvordan spillet bliver i dag..
Jeg tror desværre vi taber 1-0.
Comment
Comment