Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    OB-fans og SE-fans er ganske uenige om kampens forløb.

Foggy
    Sv: SønderjyskE - Au revoir, Adama!
    Godt, Lukas.

Defensiven er stadig ikke stabil. Måske pga. usikkerheden, at forsvaret bakker så meget.
    Foggy
    bruger
    i dag 18:44
    Igen en stor chance til OB. Michelsen må tale med store bogstaver i pausen. Det er for passivt og defensivt, når OB har bolden.
    XorpiZ
    bruger
    i dag 18:44
    De står enormt dybt. Det kan Michelsen ikke være tilfreds med, for det ender galt på et tidspunkt. Godt det snart er pause!
    De kan jo også tillade sig at forvente noget..

Comment

Jeg drikker ikke. Heller ikke nu. Men du skal vide, at ethvert skud indenfor målrammen er succeskriterie for mig pt., når det kommer til OB. Så lavt er forventningerne sunket.
      Har det på samme måde. Jeg medgiver dig, at de sidste 5 minutter var gode. Men de første 40 minutter var uden gnist, som jeg så det. Jeg synes helt ærligt, at samtlige andre hold i Superligaen viser mere fight og tænding end OB.

Comment

Fuck dig mikkelsen!!!!!

Comment

Thomas Mikkelsen for fanden!!

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
            Har det på samme måde. Jeg medgiver dig, at de sidste 5 minutter var gode. Men de første 40 minutter var uden gnist, som jeg så det. Jeg synes helt ærligt, at samtlige andre hold i Superligaen viser mere fight og tænding end OB.
            Mjaa, det er jo standard OB at rende rundt med tomme øjne..

Comment

MIKKELSEN! for helvede den mand har bare ikke kvaliteten til at spille superliga

Comment

Bredebro er så uduelig.

Comment

Nej nej nej

Comment

Det begynder at blive komisk nu Mikkelsen...
                    This is what you have been trained for, makes us proud!

Comment

Vi har forhåbentligt for sidste gang hørt på, at Thomas Mikkelsen ikke mener, at han får chancen!

Comment

Oprindeligt indsendt af Grønvang Se indlæg
                        for fanden mikkelsen ...du får aldrig mere plads...
                        I stand corrected ... kæft en chance (mere) at brænde...
                        Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Mjaa, det er jo standard OB at rende rundt med tomme øjne..
                          Hvilket er det mest sørgelige, det er virkelig blevet standard.

Comment

"Det kan ikke blive ved med at gå godt for SønderjyskE". Nu er det jo gået fint for fire forskellige hold med at holde målet rent i de seneste syv halvlege, så jo, det kan sagtens blive ved med at gå godt...

Comment

OB skal nok score, men jeg tror også, at SønderjyskE scorer et mål eller to mere.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Ok periode vi havde , men en skam vi ikke har en angriber med kvalitet
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X