Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg måtte desværre se kampen igår fra langsiden. Men fra min plads var der et udmærket lydniveau og også et godt fremmøde.

    Godt gået til alle der tog turen igår! 👍🏻

    Comment


      #32
      OB søger kampdags-SLO:
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-soeger-kampdags-slo/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        siden 1887

        Comment


          #34
          Så får Brix sin forlængede arm på tribunen. Så slipper vores SLO for at se kampen sammen med pøblen, men kan i stedet sidde på vip tribunen sammen med de andre laktasker. Ærgerlig udvikling

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
            Så får Brix sin forlængede arm på tribunen. Så slipper vores SLO for at se kampen sammen med pøblen, men kan i stedet sidde på vip tribunen sammen med de andre laktasker. Ærgerlig udvikling
            Kunne man se det posetivt at Brix skal tage sig af alle supportere på alle tribuner og den nye skal konsentrer sig om dem på Rmn?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg

              Kunne man se det posetivt at Brix skal tage sig af alle supportere på alle tribuner og den nye skal konsentrer sig om dem på Rmn?
              Sagtens Den nye "job beskrivelse" lyder i høj grad til at være det en SLO rent faktisk skal være. Jeg synes desværre bare, at det her er endnu et eksempel på at Jack og Co ønsker kontrol med fanscenen. Det her lyder som om der ligesom skal være en (her Brix som "SLO" der skal holde den egentlige SLO i ørene.

              Det er så langt fra hvad man ser i andre klubber i Danmark. Og endnu et eksempel på hvor topstyret fanscenen er ved at blive i Odense. Desværre!

              Jeg synes at Brix gør et kæmpe arbejde og forbedrer oplevelsen på stadion 100%
              Men hans stilling burde IMO IKKE være SLO. Kald ham noget andet, men en respekteret SLO i miljøet i Odense er han ikke

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

                Sagtens Den nye "job beskrivelse" lyder i høj grad til at være det en SLO rent faktisk skal være. Jeg synes desværre bare, at det her er endnu et eksempel på at Jack og Co ønsker kontrol med fanscenen. Det her lyder som om der ligesom skal være en (her Brix som "SLO" der skal holde den egentlige SLO i ørene.

                Det er så langt fra hvad man ser i andre klubber i Danmark. Og endnu et eksempel på hvor topstyret fanscenen er ved at blive i Odense. Desværre!

                Jeg synes at Brix gør et kæmpe arbejde og forbedrer oplevelsen på stadion 100%
                Men hans stilling burde IMO IKKE være SLO. Kald ham noget andet, men en respekteret SLO i miljøet i Odense er han ikke
                Men er det ikke ok at SLOen tager sig af alle supportere ok ikke kun stemningsskabere
                Også selvom det ikke er det de gør andre steder så synes jeg i hvert fald at det er på sin plads at se alle der kommer på stadion som supportere.

                Så jeg syntes faktisk det lyder som en fornuftig ordning, så må vi så se når han begynder sit arbejde

                Comment


                  #38
                  Det kommer vel i høj grad også an på, hvordan vi fans vælger at arbejde sammen med den nye SLO. Den kommercielle del kan prøve at topstyre fanscenen så meget de vil, men hvis vi kun vil samarbejde med en evt. ny SLO, så må de vel omstille sig til det.

                  Comment


                    #39
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fanpan...nmBdXrbu50vE6U
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Nogen der ved, hvad han er for en fyr?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Nogen der ved, hvad han er for en fyr?
                        Han er en fan-SLO. Ikke tilknyttet nogen gruppe og dermed en super kandidat til at møde alle parter fra et neutralt standpunkt. Jeg glæder mig til samarbejdet.

                        Comment


                          #42
                          Synes det er en rigtig god person vi får som slo! Godt her af fanpanelet og OB
                          siden 1887

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                            Han er en fan-SLO. Ikke tilknyttet nogen gruppe og dermed en super kandidat til at møde alle parter fra et neutralt standpunkt. Jeg glæder mig til samarbejdet.
                            Lyder godt! Forhåbentlig kan det være et skridt i den rigtige retning for fanscenen.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                              Nogen der ved, hvad han er for en fyr?
                              Jeg må jo nok erklæres inhabil her, men jeg vil da lige give mig til kende, så folk selv kan tjekke, hvad jeg har ment i årenes løb. Det er utvivlsomt ikke lige begavet det hele, men om ikke andet beviser det da, at jeg har fulgt debatten længe - og det vil jeg selvfølgelig fortsat gøre.

                              Jeg kan blandt andet afsløre, at vi to har haft en mindre fejde over Rasmus Jönssons teknik. Den håber jeg, vi kan lægge bag os ;)
                              SLO

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                                Jeg må jo nok erklæres inhabil her, men jeg vil da lige give mig til kende, så folk selv kan tjekke, hvad jeg har ment i årenes løb. Det er utvivlsomt ikke lige begavet det hele, men om ikke andet beviser det da, at jeg har fulgt debatten længe - og det vil jeg selvfølgelig fortsat gøre.

                                Jeg kan blandt andet afsløre, at vi to har haft en mindre fejde over Rasmus Jönssons teknik. Den håber jeg, vi kan lægge bag os ;)
                                Må vi høre hvad den gik ud på?? ;)
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X