Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

Jeg kommer til at være efter dig hver eneste kamp indtil åndssvag underholdning, ølkast og reklamer undervejs i kampen er væk! :-)
    Jeg glæder mig også til at se dig igen! :D

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Tillykke med det, Morten. Du virker som en fornuftig fyr, og jeg ønsker dig alt det bedste i dit virke. Det er en hård opgave, du er kommet på; Du skal samle en sjældent fragmenteret fanscene. Sammenligningerne med Bo kan du kaste til side - de er slet ikke relevante. Det var en anden tid, og du skal naturligvis forholde dig til nutidens forhold.
      Mange tak for det! I

ngen tvivl om, at fanscenens sammenhængskraft er voldsomt udfordret, men vi må tage ét skridt ad gangen. Der findes selvfølgelig ingen belejlig timing for massekarantæner, men karantænerne og boykotten var et enormt hårdt slag, på et tidspunkt hvor det officielle og det uofficielle fanmiljø ellers var begyndt at nærme sig hinanden. Vi må forsøge at gøde jorden for et frugtbart samarbejde, til Ultras efter planen vender tilbage næste år – og ikke mindst skabe bedre kontakt til de mange mindre grupper af ”løsgængere”.

Nu håber jeg ikke, det kommer til at lyde som ansvarsfralæggelse, men for en god ordens skyld vil jeg lige igen understrege, at jeg er ansat som et supplement til Andreas Brix, der som fuldtidsansat ”Fan- og eventkoordinator” er min overordnede. Jeg kerer mig enormt meget om fankulturen, og derfor påtager jeg mig naturligvis meget gerne opgaver, der rækker ud over mine arbejdstimer på kampdage, men formelt er jeg ansat i en ret lille rolle – i hvert fald i første omgang

Comment

Working...
      X