Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
    Enig. Folk der holder med OB bliver dømt hver dag (overdrivelse fremmer forståelsen), for narkohandel, vold, pædofili, spritkørsel osv. Det har intet med nogen som helst debat om noget som helst at gøre.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Så vidt jeg ved er ham Bryhl ikke 29 :) men et par år yngre. Så er ikke ham

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Nej, der skal ikke som sådan filtreres, men sagen handler om en vanvittig svindelsag. Ikke noget der har med fanscenen at gøre. I hvert fald ikke i min optik! Men hey, det skal jeg som sådan ikke bestemme.
    Det har du ret i. Vidste bare ikke lige hvor den ellers skulle postes. Den har ikke noget decideret med fanscenen at gøre nej. Men den er da OB relevant

Leave a comment:

• Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
    Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.
    Måske ikke. Men han er jo stadig OB fan og dette er et debatforum. Skal vi begynde at filtrere i hvad der skal skrives herinde bare fordi det er negativt ladet?
    Jeg er helt med på at han intet har med jer de uofficielle at gøre. Men det er der jo heller ingen der påstår..

Leave a comment:

• Whoven
    replied
    Måske. Men skal vedkommende og hans kriminelle handlinger virkelig fylde en debat om fanscenen? Det gør intet godt for nogen parter.

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Den mest oplagte mulighed er vel ham her idioten i artiklen.
    https://fyens.dk/artikel/forsvarsadv...ud-for-ob-kamp
    Men kun et gæt.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Øhhhhm....???

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    En man kender ?

https://ekstrabladet.dk/112/29-aarig...lioner/7960363

Leave a comment:

• Lærlingen
    replied
    Noget tyder på, at retssagen - som jeg også har været inde på - er en såkaldt 'ord-mod-ord'-sag. Dybt beskæmmende at opleve i en "retsstat" som Danmark.

https://fyens.dk/artikel/betjent-mod...ilh%C3%A6ngere

Leave a comment:

• Lærlingen
    replied
    Ja, det bliver spændende at se, hvor mange Brøndby-fans, der så bliver rejst sigtelse imod - og for den sags skyld også AGF-fans - i forbindelse med urolighederne til KMD Cup i Arena Fyn. Enten må denne sag siges at være aldeles tyndsiet, når der i lignende præcedenssager, er frifundet fodboldfans under netop paragraf 134a, eller også skal der ligge nogle virkelig gode argumenter bag, udover grynet videomateriale og en chatgruppe, hvori det ikke kan bevises, at de implicerede selv har skrevet beskederne, og som Fyens-artiklen også påpeger, at jargonen har været en anden.

At Fyns Politi slap af sted med blot at anholde tre af de implicerede uromagere ved fredagens arrangement, er en bitter hån mod de 22 tiltalte OB-fans. Jeg håber, at de, der bliver frikendt, har viljen og modet til at slæbe politikredsen i retten med henblik på erstatningskrav, så vi ikke kommer til at se lignende sager og uhensigtsmæssig håndtering af situationen. Alle burde være lige for loven, men det er åbenlyst ikke tilfældet hér, og det kan godt få mig til at grue for fremtidens såkaldte retssamfund, hvis nogen i denne sag bliver idømt en straf.
    Last edited by Lærlingen; 13-01-2020, 21:33.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lidt fra dagens retsmøde

https://fyens.dk/artikel/ville-bare-...agf-tilhængere

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad os i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
    Enig. Bare alle ikke stemples pga 1 person

Leave a comment:

• Lærlingen
    replied
    Men én er én for mange - kan vi blive enige om det? Lad i stedet domstolene afgøre denne mærkelige sag, så kan vi derudfra tolke på fremtidens omstændigheder, og formentlig også få de involverede tilhængeres version af sagen, på trods af, at denne allerede er blevet fremlagt i denne tråd (tilsyneladende dog uden den helt store nytteværdi).
    Last edited by Lærlingen; 09-01-2020, 20:44.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
    Der er simpelthen for mange herinde, der kommenterer, uden at have en tilstrækkelig viden til klogeligt at analysere på en sag, som på grund af en usaglig debat uden nogen former for belæg, mere eller mindre ubevidst, igangsætter rygter og det, man til en MUS-samtale ville betegne som fnidder. Det gør intet godt for de tiltalte OB-fans, at der nu snakkes om mulige motiver, eller hvad der rent faktisk er sket den dag, når personer uden den store kendskab - eller det virker i hvert fald sådan - ikke har de store problemer i at postulere falske "kendsgerninger". Her havde jeg alligevel troet højere tanker om dette forum, som normalvist rammer et dejligt og sagligt niveau.
    Jeg kan kun finde 1 bruger der er kommet med en ubegrundet påstand på de sidste par sider. Det er vel næppe mange?

Leave a comment:

Working...
X