Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

    Han er en fan-SLO. Ikke tilknyttet nogen gruppe og dermed en super kandidat til at møde alle parter fra et neutralt standpunkt. Jeg glæder mig til samarbejdet.
    Lyder godt! Forhåbentlig kan det være et skridt i den rigtige retning for fanscenen.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Synes det er en rigtig god person vi får som slo! Godt her af fanpanelet og OB

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Nogen der ved, hvad han er for en fyr?
    Han er en fan-SLO. Ikke tilknyttet nogen gruppe og dermed en super kandidat til at møde alle parter fra et neutralt standpunkt. Jeg glæder mig til samarbejdet.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Nogen der ved, hvad han er for en fyr?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fanpan...nmBdXrbu50vE6U

    Leave a comment:


  • Whoven
    replied
    Det kommer vel i høj grad også an på, hvordan vi fans vælger at arbejde sammen med den nye SLO. Den kommercielle del kan prøve at topstyre fanscenen så meget de vil, men hvis vi kun vil samarbejde med en evt. ny SLO, så må de vel omstille sig til det.

    Leave a comment:


  • binzer-fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg

    Sagtens Den nye "job beskrivelse" lyder i høj grad til at være det en SLO rent faktisk skal være. Jeg synes desværre bare, at det her er endnu et eksempel på at Jack og Co ønsker kontrol med fanscenen. Det her lyder som om der ligesom skal være en (her Brix som "SLO" der skal holde den egentlige SLO i ørene.

    Det er så langt fra hvad man ser i andre klubber i Danmark. Og endnu et eksempel på hvor topstyret fanscenen er ved at blive i Odense. Desværre!

    Jeg synes at Brix gør et kæmpe arbejde og forbedrer oplevelsen på stadion 100%
    Men hans stilling burde IMO IKKE være SLO. Kald ham noget andet, men en respekteret SLO i miljøet i Odense er han ikke
    Men er det ikke ok at SLOen tager sig af alle supportere ok ikke kun stemningsskabere
    Også selvom det ikke er det de gør andre steder så synes jeg i hvert fald at det er på sin plads at se alle der kommer på stadion som supportere.

    Så jeg syntes faktisk det lyder som en fornuftig ordning, så må vi så se når han begynder sit arbejde

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg

    Kunne man se det posetivt at Brix skal tage sig af alle supportere på alle tribuner og den nye skal konsentrer sig om dem på Rmn?
    Sagtens Den nye "job beskrivelse" lyder i høj grad til at være det en SLO rent faktisk skal være. Jeg synes desværre bare, at det her er endnu et eksempel på at Jack og Co ønsker kontrol med fanscenen. Det her lyder som om der ligesom skal være en (her Brix som "SLO" der skal holde den egentlige SLO i ørene.

    Det er så langt fra hvad man ser i andre klubber i Danmark. Og endnu et eksempel på hvor topstyret fanscenen er ved at blive i Odense. Desværre!

    Jeg synes at Brix gør et kæmpe arbejde og forbedrer oplevelsen på stadion 100%
    Men hans stilling burde IMO IKKE være SLO. Kald ham noget andet, men en respekteret SLO i miljøet i Odense er han ikke

    Leave a comment:


  • binzer-fan
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Så får Brix sin forlængede arm på tribunen. Så slipper vores SLO for at se kampen sammen med pøblen, men kan i stedet sidde på vip tribunen sammen med de andre laktasker. Ærgerlig udvikling
    Kunne man se det posetivt at Brix skal tage sig af alle supportere på alle tribuner og den nye skal konsentrer sig om dem på Rmn?

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Så får Brix sin forlængede arm på tribunen. Så slipper vores SLO for at se kampen sammen med pøblen, men kan i stedet sidde på vip tribunen sammen med de andre laktasker. Ærgerlig udvikling

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    OB søger kampdags-SLO:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-soeger-kampdags-slo/

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Jeg måtte desværre se kampen igår fra langsiden. Men fra min plads var der et udmærket lydniveau og også et godt fremmøde.

    Godt gået til alle der tog turen igår! 👍🏻

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Sådan! Hvor er det fedt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Det er store dele af den uofficielle scene der var til stede :).
    Dog med The Province Boys som arrangører. Men uden alle de forskellige fra den uofficielle ville det ikke kunne lade sig gøre .

    60 mand en tirsdag hvor over halvdelen skulle op på arbejde i dag er absolut godkendt og viser at scenen er på vej frem.
    fantastisk Marco. Stort tak til jer alle herfra

    Leave a comment:

Working...
X