Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tror helt sikkert du er inde på noget af det rigtige. Men det rejser bare de samme spørgsmål. Hvorfor f... ja du kender vel resten?

    De skylder en sejr. Men der skal også være evner og omstændigheder til det.

    MvH ChrisOB
    I know i know. Vilje kan ikke gøre det alene. Fordi de andre hold vi møder har lige så meget vilje eller mere. Og så er vi tilbage til at evnerne er det der får vægtskålen til at vippe den ene eller den anden vej

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Men vi følte os mere forbundne med holdet, så det glemte folk hurtigt. ;-)

      MvH ChrisOB
      Jeg æææææælskede bare Ove P

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mon dog at vi kommer til at høre noget der ikke er blevet sagt de sidste uger? Mon man kommer i dybden?
        Tør man gå den sportslige ledelse på klingen og stille spørgsmål flere brugere herinde har stillet tonsvis af gange med rette?

        Frygter bare at det bliver en overfladisk skøjtning henover tingene og at man som lidende hardcore fan sidder endnu mere frustreret tilbage
        men uanset om de går så hårdt til ledelsen som vi er nogle der ønsker - så øger dette fokus på OB og de dårlige resultater alt andet lige presset på klub/ledelse osv.

        Problemet er bare; hvad skal/kan man gøre lige nu?

        Jeg håber og tror ikke på en fyring af kent - en træner fyring kan være med til at chokstarte et hold - men virker som en ret kortsigtet løsning, især da man så igen igen skal til at rette truppen efter en ny træners ønsker og spillestil.

        Nye spillere.....ja jo kunne måske gøre lidt - men her og nu er det vel ret begrænset hvad der kan findes - især når nu JH og kent har været så tilfredse med truppen - og åbenbart ikke kunne finde noget de havde lyst til at signe da vinduet var åbent.

        Fyring af JH - det tror jeg så vi er mange der håber på....men her og nu vil det jo intet ændre. Men kunne da være man kunne have en ny sportsdirektør klar til januar så....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Men vi følte os mere forbundne med holdet, så det glemte folk hurtigt. ;-)

          MvH ChrisOB
          og så var der vel et mere presserende mål - overlevelse. Alt drejede sig jo om point så alt der kunne skrabes sammen var godt.

          Men ja Ove fik lidt fight og vilje ind i holdet igen efter en modløs tid med TB ved roret - og så skaffede han og holdet point igen - så kan meget tilgives

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg æææææælskede bare Ove P
            Vi kommer også til at æææææælske noget ved OB igen, det tror jeg, det håber jeg. Så ligegyldigheden får et spark.

            Måske ikke lige nu, af åbenlyse grunde, men håbet kan ikke slås ihjel. :-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Mon dog at vi kommer til at høre noget der ikke er blevet sagt de sidste uger? Mon man kommer i dybden?
              Tør man gå den sportslige ledelse på klingen og stille spørgsmål flere brugere herinde har stillet tonsvis af gange med rette?

              Frygter bare at det bliver en overfladisk skøjtning henover tingene og at man som lidende hardcore fan sidder endnu mere frustreret tilbage
              De har garanteret taget beslutningen efter FCM-kampen, det giver dem et døgn til at lave et kritisk interview. Jeg tror deres intensioner er gode, og at de forsøger, men jeg forestiller mig, at det går sådan her:

              Journalist ringer op til Thorfar: Du har ringet til Niels Thorborgs omstilling, er du god for plus 50 millioner tryk 1, har du lyst til at investere i OB tryk 2, er du journalist så læg på.

              Derefter ringer de op til Jesper Hansen. Journalist: Vi laver i morgen et indslag om situationen i OB, i den forbindelse vil jeg gerne interviewe dig i vores studie i København, har du mulighed for at stille op til det?

              Jesper Hansen: Nej.

              Journalist: Vi kan også sende en tidligere håndboldspiller ud med en mikrofon, der modsat jeres fungere, hvis der er vind, hvad siger du til det?

              Jesper Hansen: Nej tak.

              Journalist: Hvad så med at vi har dig igennem live på telefon?

              Jesper Hansen: Nej tak.

              Journalist: Du er sportschef i Fyns eneste Superligaklub, du bliver nødt til at medvirke på en eller anden måde!

              Jesper Hansen: Jeg har et citat liggende, hvor jeg fortæller, at jeg er tilfreds med truppen, jeg kan sende det til din mail.

              Og det er så her, at vi skal sætte vores lid til Tøffe. Han vil som den eneste kunne redde det program. I hans sidste skriverier om OB har han givet udtryk for en del frustrationer, de er nok ikke blevet mindre efter i dag. Min drøm er at han bare starter på 100 i bedste Tøffe-stil <3

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Læste flere steder herinde at vi var rigtigt godt med da vi spillede 3-4-3, at det var den bedste fodbold vi spillede i superligaen i sæsonen.
                Ved nogen hvorfor vi gik tilbage til 4-4-2 i anden halvleg? Var der udtalelser eller forklaring af Kent om det?
                Det er jeg så heller ikke enig i.
                Vi har 1 50% chance, som bliver dårligt udnyttet ... det var det.
                FCM havde 2 der er tættere på at give mål.

                Spillet var, famlende ... i begge halvlege.
                Vi rammer målet med en triller på frispark ... i omtrent minut 75.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  men uanset om de går så hårdt til ledelsen som vi er nogle der ønsker - så øger dette fokus på OB og de dårlige resultater alt andet lige presset på klub/ledelse osv.

                  Problemet er bare; hvad skal/kan man gøre lige nu?

                  Jeg håber og tror ikke på en fyring af kent - en træner fyring kan være med til at chokstarte et hold - men virker som en ret kortsigtet løsning, især da man så igen igen skal til at rette truppen efter en ny træners ønsker og spillestil.

                  Nye spillere.....ja jo kunne måske gøre lidt - men her og nu er det vel ret begrænset hvad der kan findes - især når nu JH og kent har været så tilfredse med truppen - og åbenbart ikke kunne finde noget de havde lyst til at signe da vinduet var åbent.

                  Fyring af JH - det tror jeg så vi er mange der håber på....men her og nu vil det jo intet ændre. Men kunne da være man kunne have en ny sportsdirektør klar til januar så....
                  Nej du har ret. Der er ingen quick fix før til vinter.. En fyring af Kent vil nok ikke rykke det store

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    og så var der vel et mere presserende mål - overlevelse. Alt drejede sig jo om point så alt der kunne skrabes sammen var godt.

                    Men ja Ove fik lidt fight og vilje ind i holdet igen efter en modløs tid med TB ved roret - og så skaffede han og holdet point igen - så kan meget tilgives
                    Lige præcis. Han har endda gjort så meget impact, at han nærmest beskrives som en uforbeholden løsning på det sportslige morads, vi har nu - på en nærmest Messias facon.

                    Jeg vil dog gerne have vi ikke opgiver at barren både kan sættes højt, og at vi får den samme feeling med holdet som under Ove P.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Vi kommer også til at æææææælske noget ved OB igen, det tror jeg, det håber jeg. Så ligegyldigheden får et spark.

                      Måske ikke lige nu, af åbenlyse grunde, men håbet kan ikke slås ihjel. :-)

                      MvH ChrisOB
                      Jeg håber det også. Jeg savner det. Jeg kan satme flyve på en sky hele ugen når det går godt og vi er med i toppen...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        De har garanteret taget beslutningen efter FCM-kampen, det giver dem et døgn til at lave et kritisk interview. Jeg tror deres intensioner er gode, og at de forsøger, men jeg forestiller mig, at det går sådan her:

                        Journalist ringer op til Thorfar: Du har ringet til Niels Thorborgs omstilling, er du god for plus 50 millioner tryk 1, har du lyst til at investere i OB tryk 2, er du journalist så læg på.

                        Derefter ringer de op til Jesper Hansen. Journalist: Vi laver i morgen et indslag om situationen i OB, i den forbindelse vil jeg gerne interviewe dig i vores studie i København, har du mulighed for at stille op til det?

                        Jesper Hansen: Nej.

                        Journalist: Vi kan også sende en tidligere håndboldspiller ud med en mikrofon, der modsat jeres fungere, hvis der er vind, hvad siger du til det?

                        Jesper Hansen: Nej tak.

                        Journalist: Hvad så med at vi har dig igennem live på telefon?

                        Jesper Hansen: Nej tak.

                        Journalist: Du er sportschef i Fyns eneste Superligaklub, du bliver nødt til at medvirke på en eller anden måde!

                        Jesper Hansen: Jeg har et citat liggende, hvor jeg fortæller, at jeg er tilfreds med truppen, jeg kan sende det til din mail.

                        Og det er så her, at vi skal sætte vores lid til Tøffe. Han vil som den eneste kunne redde det program. I hans sidste skriverier om OB har han givet udtryk for en del frustrationer, de er nok ikke blevet mindre efter i dag. Min drøm er at han bare starter på 100 i bedste Tøffe-stil <3
                        Lad os håbe på noget mere kød. Hvad er det ca i morgen?

                        Comment


                          Som jeg skrev på twitter tidligere, så har vi ikke engang muligheden for at fyre Kent, selv hvis vi ville.

                          Hele holdet er bygget op om småspil/boldbesiddelsesfilosofien, så vi kan ikke bare hente en "Ove P" ind. Det her hold kan ikke spille Ove P-bold! Og der går ikke rigtig nogen boldbesiddelses-trænere ledige rundt i DK (jo, Wieghorst, men nej!), så det er enten Kent eller en eller anden lottokupon fra udlandet/de lavere rækker.

                          Vi må køre igennem med Kent indtil vinter, og se om vi ikke kan få skrabet nogenlunde med point sammen til nedrykningsspillet (man tager pointene med ned, så det er ret væsentligt), og så må vi evaluere til vinter. Forhåbentligt med konklusionen, at man har nået grænsen for JHs formåen, og at der skal købes en kant + en 3 (evt. 4.).angriber.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Nej du har ret. Der er ingen quick fix før til vinter.. En fyring af Kent vil nok ikke rykke det store
                            nej en træner fyring vil bare endnu engang sætte os tilbage - så medmindre det er absolut nødvendigt håber jeg ikke vi kommer dertil. Sportsdirektøren derimod....

                            men igen - det vil intet ændre nu. Og selv om vi alle gerne vil pege fingre af JH så må vi formode at Kent bærer et stort medansvar her da han vel (forhåbentlig) har sagt god for de folk der er kommet til.

                            Vi må nok bare indstille os på at løbet er kørt for endnu en sæson, håbe på vi ikke for alvor kommer i problemer i nedrykningsspillet - og så ellers ønske os at man denne gang begynder at få sammensat en slagkraftig trup til næste sæson, og ikke stille sig tilfreds med den

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Lige præcis. Han har endda gjort så meget impact, at han nærmest beskrives som en uforbeholden løsning på det sportslige morads, vi har nu - på en nærmest Messias facon.

                              Jeg vil dog gerne have vi ikke opgiver at barren både kan sættes højt, og at vi får den samme feeling med holdet som under Ove P.

                              MvH ChrisOB
                              helt enig. Tror også bare grunden til man begynder at nævne Ove igen er at han kunne få et hold til at præstere - et hold sammensat for relativt små midler.
                              Og det ser jo desværre ikke ud til at man fra ledelsen ønsker for alvor at investere i holdet....(og alligevel melder man ud omkring top 6 - hvilket jo er håbløst)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Som jeg skrev på twitter tidligere, så har vi ikke engang muligheden for at fyre Kent, selv hvis vi ville.

                                Hele holdet er bygget op om småspil/boldbesiddelsesfilosofien, så vi kan ikke bare hente en "Ove P" ind. Det her hold kan ikke spille Ove P-bold! Og der går ikke rigtig nogen boldbesiddelses-trænere ledige rundt i DK (jo, Wieghorst, men nej!), så det er enten Kent eller en eller anden lottokupon fra udlandet/de lavere rækker.

                                Vi må køre igennem med Kent indtil vinter, og se om vi ikke kan få skrabet nogenlunde med point sammen til nedrykningsspillet (man tager pointene med ned, så det er ret væsentligt), og så må vi evaluere til vinter. Forhåbentligt med konklusionen, at man har nået grænsen for JHs formåen, og at der skal købes en kant + en 3 (evt. 4.).angriber.
                                Enig. Vi skal beholde Kent. Tror på at han kan føre os til toppen hvis han bare havde noget at arbejde med.. Men Jesper Hansen skal væk. Og det må gerne ske nu

                                Comment

                                Working...
                                X