Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    nej en træner fyring vil bare endnu engang sætte os tilbage - så medmindre det er absolut nødvendigt håber jeg ikke vi kommer dertil. Sportsdirektøren derimod....

    men igen - det vil intet ændre nu. Og selv om vi alle gerne vil pege fingre af JH så må vi formode at Kent bærer et stort medansvar her da han vel (forhåbentlig) har sagt god for de folk der er kommet til.

    Vi må nok bare indstille os på at løbet er kørt for endnu en sæson, håbe på vi ikke for alvor kommer i problemer i nedrykningsspillet - og så ellers ønske os at man denne gang begynder at få sammensat en slagkraftig trup til næste sæson, og ikke stille sig tilfreds med den
    Kent bærer 100% også et ansvar. Jönsson som det største.. Godt man kun skrev 2 år med ham

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      men uanset om de går så hårdt til ledelsen som vi er nogle der ønsker - så øger dette fokus på OB og de dårlige resultater alt andet lige presset på klub/ledelse osv.

      Problemet er bare; hvad skal/kan man gøre lige nu?

      Jeg håber og tror ikke på en fyring af kent - en træner fyring kan være med til at chokstarte et hold - men virker som en ret kortsigtet løsning, især da man så igen igen skal til at rette truppen efter en ny træners ønsker og spillestil.

      Nye spillere.....ja jo kunne måske gøre lidt - men her og nu er det vel ret begrænset hvad der kan findes - især når nu JH og kent har været så tilfredse med truppen - og åbenbart ikke kunne finde noget de havde lyst til at signe da vinduet var åbent.

      Fyring af JH - det tror jeg så vi er mange der håber på....men her og nu vil det jo intet ændre. Men kunne da være man kunne have en ny sportsdirektør klar til januar så....
      Her og nu er heller ikke the issue, for båden kan allerede været sejlet, det handler om længere sigt.

      Og her er det alfa Omega, at sportsdirektøren ikke hedder Jesper Hansen.

      Denne sæson er jo alligevel på vej i skraldespanden. The quick fix er at identificere, hvor vi halter og så købe ind efter det. Det gjorde man med forsvaret, hvorfor så ikke også angrebet?

      Hvis man skal fyre JH, så skal der være en plan B klar, og den skal være på plads senest en uge efter fyringen. Ellers skal man fortsætte med JH til det er matematisk sikkert, at vi ikke kommer i Top 6.

      Først dér skal han fyres, med mindre de har et alternativ klar allerede nu. Og jeg tvivler.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Jeg vil så gerne gå mod strømmen herinde. Jeg tror faktisk ikke at Kent kan vende den her... aller bedst illustreret ved det halvhjertede forsøg der varede 45 min idag. Sølle 45 min til at prøve noget andet end det der SLET ikke har virket i hverken optakt eller 9!!! Runder af superligaen...
        Gad vide hvor mange andre steder den slags accepteres ? Spørger bare...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Måske Kent ville vise at 4-4-2 er endnu bedre.... øv...
          Det lyd dertid så godt at vi hentede en tidligere mestertræner ... men nu er det for mig kun mere ...øv...øv...øv...ØØØVVV
          John Faxe Jensen er også tidligere mestertræner...
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ove's 3-4-3 lignede altså mere 5-4-1
            Ja, det kan der være noget om ... Jeg synes bare vi så mere robuste ud i 1. halvleg. Vi var selvfølgelig hæmmet af, at have en højrebenet på venstre wingback, men FCM kom efter min hukommelse ikke frem til de store i 1. Synes dog de havde mange flere chancer i 2.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Ja, det kan der være noget om ... Jeg synes bare vi så mere robuste ud i 1. halvleg. Vi var selvfølgelig hæmmet af, at have en højrebenet på venstre wingback, men FCM kom efter min hukommelse ikke frem til de store i 1. Synes dog de havde mange flere chancer i 2.

              MvT
              Helt enig :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Jeg vil så gerne gå mod strømmen herinde. Jeg tror faktisk ikke at Kent kan vende den her... aller bedst illustreret ved det halvhjertede forsøg der varede 45 min idag. Sølle 45 min til at prøve noget andet end det der SLET ikke har virket i hverken optakt eller 9!!! Runder af superligaen...
                Gad vide hvor mange andre steder den slags accepteres ? Spørger bare...
                Jeg går med.
                Han har de spillere han ville have. Om JH er en dårlig sportsdirektør eller ej, Truppen har Kents håndskrift nu. Han sætter start-hold og det er Kents taktiske dispositioner.
                Og det virker ikke.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Ja, det kan der være noget om ... Jeg synes bare vi så mere robuste ud i 1. halvleg. Vi var selvfølgelig hæmmet af, at have en højrebenet på venstre wingback, men FCM kom efter min hukommelse ikke frem til de store i 1. Synes dog de havde mange flere chancer i 2.

                  MvT
                  Helt enig. Jeg synes det lignede, at FCM ikke var forberedte på 3-4-3 og derfor ikke kunne sætte spillet ordentligt; det blev bedre for dem, da vi gik over til 4-4-2 og de sendte Olsson på banen. Hassan blev sat i scene i omstillinger; Olsson kunne være det bindeled Van Der Vaart ikke var.

                  Hvis vi var kommet foran efter 3 minutter kunne vi godt have taget dem på alvorligt på sengen. Og jeg synes det passer bedre med wingbacks.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Helt enig. Jeg synes det lignede, at FCM ikke var forberedte på 3-4-3 og derfor ikke kunne sætte spillet ordentligt; det blev bedre for dem, da vi gik over til 4-4-2 og de sendte Olsson på banen. Hassan blev sat i scene i omstillinger; Olsson kunne være det bindeled Van Der Vaart ikke var.

                    Hvis vi var kommet foran efter 3 minutter kunne vi godt have taget dem på alvorligt på sengen. Og jeg synes det passer bedre med wingbacks.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg går stadig og drømmer om:

                    .............Grytebust
                    ......KEP-Tverskov-Tingager
                    Lund .........................Barret
                    ......BigMak-Desler.Izunna
                    ...........Fester-Jönsson/AK/Joan

                    Ja, det bliver gået lidt på kompromis med fint kombinationsbold, men jeg er bare træt af at tabe. Mere rugbrød, tak.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Jeg går stadig og drømmer om:

                      .............Grytebust
                      ......KEP-Tverskov-Tingager
                      Lund .........................Barret
                      ......BigMak-Desler.Izunna
                      ...........Fester-Jönsson/AK/Joan

                      Ja, det bliver gået lidt på kompromis med fint kombinationsbold, men jeg er bare træt af at tabe. Mere rugbrød, tak.

                      MvT
                      Ja! Og "MERE RUGBRØD, TAK!" - det ville være en fed tifo. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Jeg går stadig og drømmer om:

                        .............Grytebust
                        ......KEP-Tverskov-Tingager
                        Lund .........................Barret
                        ......BigMak-Desler.Izunna
                        ...........Fester-Jönsson/AK/Joan

                        Ja, det bliver gået lidt på kompromis med fint kombinationsbold, men jeg er bare træt af at tabe. Mere rugbrød, tak.

                        MvT
                        Jeg er også træt af at tabe - og endnu mere at høre på de dårlige undskyldninger for, hvorfor vi taber, end sige den noget alternative holdning til udtrykket "lige det sidste"; der synes at præge et vist, øh, "team"; men jeg tror ikke det hold, og den trup vi har, er i stand til at levere mere "rugbrød", end de allerede gør. Så der er ikke mange alternativer måder at gøre det på. I dag synes jeg faktisk vi så potentialet til mere "rugbrød" i kombination med pasningsspil; om end vi stadig lider under manglende kvalitet og form på den sidste tredjedel.

                        Kent tror på, at vi kan finde den form; jeg siger så, at selv hvis de finder formen vil kvaliteten stadig halte.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ja! Og "MERE RUGBRØD, TAK!" - det ville være en fed tifo. :-)
                          Det ville netop være en fed tifo! "Nok pølsesnak - Mere rugbrød, tak!"

                          Apropos: Her er en mand, der siger tingene lige ud:

                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...r-urealistisk/

                          Ingen bullshit. Ingen mediestyrede ytringer - rent ud af posen; selv om hans hold p.t ligger nr. 6.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det ville netop være en fed tifo! "Nok pølsesnak - Mere rugbrød, tak!"

                            Apropos: Her er en mand, der siger tingene lige ud:

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...r-urealistisk/

                            Ingen bullshit. Ingen mediestyrede ytringer - rent ud af posen; selv om hans hold p.t ligger nr. 6.

                            MvH ChrisOB
                            Og så er han en mand, der stadig er lidt til grin i store dele af den mere "parnassede" fodbolddebat. Den video om deres forberedelse der blev sendt som optakt til kampen i dag, blev i hvert fald flittigt grint ad og set ned på på Facebook, bold.dk og twitter.

                            Men hans hold overpræsterer bare konstant, sæson efter sæson. Og rammer de en dårlig stime, så finder de sgu noget ekstra frem i tanken og vender det gennem hård fight.

                            Bo har forstået, at først så skaber man et hold, et fundament, og så bygger man op nedefra. Og hvis man møder bedre hold, så kan man i det mindste fighte, slås og løbe som nogle sindssyge. Det virker ikke altid. Men lige nu ligger det mindste hold i ligaen nr. seks, og spillede mindst lige så godt mod FCK i dag, som nr. 11, et hold der har et budget der er over dobbelt så stort som ACHs, gjorde sidste uge...
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Og så er han en mand, der stadig er lidt til grin i store dele af den mere "parnassede" fodbolddebat. Den video om deres forberedelse der blev sendt som optakt til kampen i dag, blev i hvert fald flittigt grint ad og set ned på på Facebook, bold.dk og twitter.

                              Men hans hold overpræsterer bare konstant, sæson efter sæson. Og rammer de en dårlig stime, så finder de sgu noget ekstra frem i tanken og vender det gennem hård fight.

                              Bo har forstået, at først så skaber man et hold, et fundament, og så bygger man op nedefra. Og hvis man møder bedre hold, så kan man i det mindste fighte, slås og løbe som nogle sindssyge. Det virker ikke altid. Men lige nu ligger det mindste hold i ligaen nr. seks, og spillede mindst lige så godt mod FCK i dag, som nr. 11, et hold der har et budget der er over dobbelt så stort som ACHs, gjorde sidste uge...
                              Jamen det er jo også bare fordi vi lige mangler det sidste og at vi totalt uforskyldt vindue efter vindue har så mange nye spillere i en trup vi også vindue efter vindue er så tilfredse med ;-) ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Og så er han en mand, der stadig er lidt til grin i store dele af den mere "parnassede" fodbolddebat. Den video om deres forberedelse der blev sendt som optakt til kampen i dag, blev i hvert fald flittigt grint ad og set ned på på Facebook, bold.dk og twitter.

                                Men hans hold overpræsterer bare konstant, sæson efter sæson. Og rammer de en dårlig stime, så finder de sgu noget ekstra frem i tanken og vender det gennem hård fight.

                                Bo har forstået, at først så skaber man et hold, et fundament, og så bygger man op nedefra. Og hvis man møder bedre hold, så kan man i det mindste fighte, slås og løbe som nogle sindssyge. Det virker ikke altid. Men lige nu ligger det mindste hold i ligaen nr. seks, og spillede mindst lige så godt mod FCK i dag, som nr. 11, et hold der har et budget der er over dobbelt så stort som ACHs, gjorde sidste uge...
                                Jeg kan godt lide "skæve" typer; og Bo Henriksen er lige præcis sådan én. Jeg vil meget hellere høre på flyvsk bullshit end indpakket bullshit og konstante formaninger om, at "det sidste mangler". Det er ikke det samme som, at jeg hellere så Bo Henriksen som træner for OB; det er udelukkende en mening om, hvordan man kommunikerer til omverdenen; og hvor træt jeg er blevet af Jesper og Kents bullshit; så jeg hellere vil høre på en fynsk udgave af den tasmanske djævel fra tegneserierne. ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X