Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Til vinter er set bare for sent , og så vil det koste dyrt i manglende indtægter .

    Hvornår er der iøvrigt udbetaling af tv penge i den nye struktur ?
    Det er allerede for sent om ganske få kampe..

    Tror ikke den fulde fordeling har været fremme

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er det...

      JH udtalte efter kampen at man selvfølgelig er skuffet men kan se fremgang.
      Fremgangen kunne ses efter 2 meget lige kampe mod FCK og FCM i følge ham

      Jeg har dog en lidt anden vurdering. En KLASSE keeper og en masse held.. Ellers var de 2 kampe jo også tabt 3-0 minimum.
      Vi har jo stort set ikke haft en kæmpe målchance inden for rammen i de 2 kampe
      Seriøst?!!!!......manden er jo idiot vi har knapt et skud indenfor rammen....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Seriøst?!!!!......manden er jo idiot vi har knapt et skud indenfor rammen....
        Seriøst

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det er det...

          JH udtalte efter kampen at man selvfølgelig er skuffet men kan se fremgang.
          Fremgangen kunne ses efter 2 meget lige kampe mod FCK og FCM i følge ham

          Jeg har dog en lidt anden vurdering. En KLASSE keeper og en masse held.. Ellers var de 2 kampe jo også tabt 3-0 minimum.
          Vi har jo stort set ikke haft en kæmpe målchance inden for rammen i de 2 kampe
          jeg vil dog give ham så meget at udtrykket er blevet bedre - det var jo direkte jammerligt i starten af sæsonen hvor nærmest hele holdet lignede nogen der ikke rigtigt gad. Det syntes jeg trods alt er blevet bedre.

          Men det er så bare ikke i nærheden af at være nok...stadig for mange der underpræstere og stadig en trup der bare ikke er god nok

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det er åbenbart stadig de små ting den er galt med ifølge Kent.....
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jeg vil dog give ham så meget at udtrykket er blevet bedre - det var jo direkte jammerligt i starten af sæsonen hvor nærmest hele holdet lignede nogen der ikke rigtigt gad. Det syntes jeg trods alt er blevet bedre.

            Men det er så bare ikke i nærheden af at være nok...stadig for mange der underpræstere og stadig en trup der bare ikke er god nok
            Handler vel også om at man sædvanligvis yder lidt ekstra når det er de store hold man møder
            Last edited by Magge; 18-09-2016, 16:12.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              jeg vil dog give ham så meget at udtrykket er blevet bedre - det var jo direkte jammerligt i starten af sæsonen hvor nærmest hele holdet lignede nogen der ikke rigtigt gad. Det syntes jeg trods alt er blevet bedre.

              Men det er så bare ikke i nærheden af at være nok...stadig for mange der underpræstere og stadig en trup der bare ikke er god nok
              Fuldstændig enig. Men det er jo stadig møg kedeligt at se på

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Fuldstændig enig. Men det er jo stadig møg kedeligt at se på
                bestemt - mener på ingen måde det er "godt nok" - men det skal dog med (for nuancernes skyld ;) ) at det er blevet bedre på visse områder.

                Men vi vinder stadig ikke, får ingen point og score heller ingen mål. Jeg levede fint med kedelig bold hvis vi ellers hev nogle 1-0er hjem som jeg mindes vi gjorde en del under LO.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  bestemt - mener på ingen måde det er "godt nok" - men det skal dog med (for nuancernes skyld ;) ) at det er blevet bedre på visse områder.

                  Men vi vinder stadig ikke, får ingen point og score heller ingen mål. Jeg levede fint med kedelig bold hvis vi ellers hev nogle 1-0er hjem som jeg mindes vi gjorde en del under LO.
                  Man kan se at der bliver kæmpet lidt mere ja. Det er vigtigt at få med for nuancens skyld :)
                  Men spillet er ikke blevet bedre desværre

                  Comment


                    http://www.fyens.dk/sport/Videoanaly...rtikel/3071660

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Man kan se at der bliver kæmpet lidt mere ja. Det er vigtigt at få med for nuancens skyld :)
                      Men spillet er ikke blevet bedre desværre
                      jeg tror jeg vil sige det er gået fra "nærmest elendigt" til "lettere ligegyldigt"

                      Comment


                        Også velkommen i klubben til dig Leif Rasmussen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          jeg tror jeg vil sige det er gået fra "nærmest elendigt" til "lettere ligegyldigt"
                          Den nåede jeg for en 3-4 kampe siden. Ligegyldigheden.. Den ramte jeg ikke engang under Troels.

                          Comment


                            Hvis Kent gerne vil rykkes helt frem i lynch-køen, skal han da bare fortsætte med sådan nogle udtalelser her:

                            - Vores defensiv har set fin ud, hvor både kampen mod FCK og kampen i dag snildt kunne have endt 0-0. Det er indiskutabelt, at i den kreative og offensive del, der har vi slet ikke ramt det niveau, som vi selv havde forventet af os, siger OB-træneren.

                            Gider du holde din fede kæft Kent Nielsen!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvis Kent gerne vil rykkes helt frem i lynch-køen, skal han da bare fortsætte med sådan nogle udtalelser her:

                              - Vores defensiv har set fin ud, hvor både kampen mod FCK og kampen i dag snildt kunne have endt 0-0. Det er indiskutabelt, at i den kreative og offensive del, der har vi slet ikke ramt det niveau, som vi selv havde forventet af os, siger OB-træneren.

                              Gider du holde din fede kæft Kent Nielsen!
                              Hvis vi er så pissegode defensivt, hvorfor har Grytebust så så satans travlt?

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Han kæmper for sit job .... det må være årsagen. Alle kan jo se han er helt væk med sine postulater.

                                Comment

                                Working...
                                X