Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Tipsbladet: Derfor har OB skuffet
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægLigesom KN , JH og MD kun nævner det som passet ind i deres kram for at sælge OB bedst muligt ;-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægLigesom KN , JH og MD kun nævner det som passet ind i deres kram for at sælge OB bedst muligt ;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægJeg vil nu mene at MD kommer med et, sådan rimeligt nuanceret indslag, med en historik og historie, som måske kunne 'retfærdiggøre' vores endnu ikke fulde potentiale.
Det kræver tid og tålmodighed.
En ny angriber og kreativ kant/offensiv midt ville nok kunne skabe lidt tiltrængt konkurrence.
Mål for en angriber er psykisk EPO - Lad os håbe de snart får huld på bylden, for der er da hårdt at køre landet rundt og gå på hjemmebane og se dem tabe igen og igen..
Hvem ønsker dog ikke snart bedre tider og sportslig succes efter 6 lange, skuffende og ekstrem hårde år, men Rom blev simpelthen ikke bygget på én dag.
Vi skal og må videre i søgen efter subtop fodbold i O'ense igen.
Vejle kampen er stadig et dejligt minde om at vi altså faktisk godt kan spille direkte og god fodbold, samt skabe klasse stemning på tribunen.
- Hold nu kæft dem ønsker jeg flere af.
Jeg har også stadig tiltro til at Izunna bliver en succes og Rasmus Jönsson har jeg absolut heller ikke afskrevet bare fordi hans start ikke har været optimal.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægIngen OB'er kan være uenig i at vores sæsonstart har været dårlig, men der har også været lyspunkter og et af dem er at Kent Nielsen ikke er bange for at afprøve nye konstellationer eksempelvis med Tverskov på den centrale midtbane og Desler på venstrekanten. Jeg har altså stadig tiltro til at Kent Nielsen er den helt rigtige træner for os og skulle vi havne udenfor top 6 i år så mener jeg stadig han skal fortsætte som træner i OB.
Jeg har også stadig tiltro til at Izunna bliver en succes og Rasmus Jönsson har jeg absolut heller ikke afskrevet bare fordi hans start ikke har været optimal.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægKent Nielsen var da ikke tvunget til at spille med Tverskov på den centrale midtbane eller at prøve med Desler på venstre kant.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægKent Nielsen var da ikke tvunget til at spille med Tverskov på den centrale midtbane eller at prøve med Desler på venstre kant.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Desler mente at kampen i parken var helt lige. Åååhhhhhhhkayyyy
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-kamp-mod-fcm/
- Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDesler mente at kampen i parken var helt lige. Åååhhhhhhhkayyyy
- Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDesler mente at kampen i parken var helt lige. Åååhhhhhhhkayyyy
- Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægGodt nok skræmmende med den type total urealistisk syn på egen formåen.....bliver man ved med at bilde sig selv ind alt er godt nok så er der jo ingen grund til at forbedre sig.
Comment
Comment