Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tipsbladet: Derfor har OB skuffet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Og at VFF ikke skulle have haft det straffe de brændte, da KEP ikke tog den med hånden. Hvis I vil helt derud, må I sgu tage alt med i begge retninger. Samtidig kunne man argumentere for at AK blev snydt for straffe da VFF´eren går i brystet på ham, da AK header den over ham og han tackler ureglementeret i brystet på ham med skulderen. Jeg bryder mig ikke om at man kun nævner det som passer ind i ens kram - så bliver man utroværdig.
    Ligesom KN , JH og MD kun nævner det som passet ind i deres kram for at sælge OB bedst muligt ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ligesom KN , JH og MD kun nævner det som passet ind i deres kram for at sælge OB bedst muligt ;-)
      Præcist. Konteksten var jo MDs gennemgang, som jo i bedste fald er tendentiøs. Når nu vi tager alle indspark med, og vejer det hele op mod hinanden, er vi vel alle enige om, at OB har fået de point, som de har fortjent.

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Når de gør det, så er det på en "nuanceret" måde og så er det jo okay... ;-)

MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Jeg vil nu mene at MD kommer med et, sådan rimeligt nuanceret indslag, med en historik og historie, som måske kunne 'retfærdiggøre' vores endnu ikke fulde potentiale.
          Det kræver tid og tålmodighed.

En ny angriber og kreativ kant/offensiv midt ville nok kunne skabe lidt tiltrængt konkurrence.
          Mål for en angriber er psykisk EPO - Lad os håbe de snart får huld på bylden, for der er da hårdt at køre landet rundt og gå på hjemmebane og se dem tabe igen og igen..

Hvem ønsker dog ikke snart bedre tider og sportslig succes efter 6 lange, skuffende og ekstrem hårde år, men Rom blev simpelthen ikke bygget på én dag.

Vi skal og må videre i søgen efter subtop fodbold i O'ense igen.

Vejle kampen er stadig et dejligt minde om at vi altså faktisk godt kan spille direkte og god fodbold, samt skabe klasse stemning på tribunen.
          - Hold nu kæft dem ønsker jeg flere af.
          Ingen OB'er kan være uenig i at vores sæsonstart har været dårlig, men der har også været lyspunkter og et af dem er at Kent Nielsen ikke er bange for at afprøve nye konstellationer eksempelvis med Tverskov på den centrale midtbane og Desler på venstrekanten. Jeg har altså stadig tiltro til at Kent Nielsen er den helt rigtige træner for os og skulle vi havne udenfor top 6 i år så mener jeg stadig han skal fortsætte som træner i OB.
          Jeg har også stadig tiltro til at Izunna bliver en succes og Rasmus Jönsson har jeg absolut heller ikke afskrevet bare fordi hans start ikke har været optimal.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Ingen OB'er kan være uenig i at vores sæsonstart har været dårlig, men der har også været lyspunkter og et af dem er at Kent Nielsen ikke er bange for at afprøve nye konstellationer eksempelvis med Tverskov på den centrale midtbane og Desler på venstrekanten. Jeg har altså stadig tiltro til at Kent Nielsen er den helt rigtige træner for os og skulle vi havne udenfor top 6 i år så mener jeg stadig han skal fortsætte som træner i OB.
            Jeg har også stadig tiltro til at Izunna bliver en succes og Rasmus Jönsson har jeg absolut heller ikke afskrevet bare fordi hans start ikke har været optimal.
            Ikke er bange for..? Han er tvunget til det...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Ikke er bange for..? Han er tvunget til det...
              Kent Nielsen var da ikke tvunget til at spille med Tverskov på den centrale midtbane eller at prøve med Desler på venstre kant.

Comment

Kent Nielsen var da ikke tvunget til at spille med Tverskov på den centrale midtbane eller at prøve med Desler på venstre kant.
                Hvis de spillere som er hentet til de respektive pladser fungerede ville det ikke være nødvendigt at tænke i alternativer .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

KN satte ikke lige pludselig vores bedste forsvarer op på midten bare fordi han havde lyst. Det hang selvfølgelig sammen med at der var en række skader og skavanker, og at han var nød til at gøre det...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Desler mente at kampen i parken var helt lige. Åååhhhhhhhkayyyy

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-kamp-mod-fcm/

- Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

- Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.
                      Det var da lige i den forstand, at holdene havde lige mange spillere på banen ... mon ikke det er det han mener?
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Det er jo ligemeget. Efter denne runde er vi på 12 pladsen.
                        "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

The JH is strong in this one...

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Det var da lige i den forstand, at holdene havde lige mange spillere på banen ... mon ikke det er det han mener?

Comment

Godt nok skræmmende med den type total urealistisk syn på egen formåen.....bliver man ved med at bilde sig selv ind alt er godt nok så er der jo ingen grund til at forbedre sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Godt nok skræmmende med den type total urealistisk syn på egen formåen.....bliver man ved med at bilde sig selv ind alt er godt nok så er der jo ingen grund til at forbedre sig.
                                Det er godt nok skræmmende, ja. Der er jo intet i vejen med at sige, at FCK bare var bedre, men at man samtidigt kan tage indstillingen med til kampen mod FCM. Det virker som en slags kollektiv psykose.

MvH ChrisOB

Comment

Working...
                                X