Hvorfor sparker Tingager den ikke bare væk?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: FcK - OB (10-09-16)
Collapse
X
-
vi er bare ikke gode nok....ser frem til den jyske bonderøv der siger vores trup er stærk nok får et kæmpe Los i røven ud af klubben....Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGod start... Vi er klart kommet bedst igang...
Vi havde, indtil i dag, stort set kun mødt bundhold ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægvi er bare ikke gode nok....ser frem til den jyske bonderøv der siger vores trup er stærk nok får et kæmpe Los i røven ud af klubben....
Det kan jo så også godt vise sig at blive tilfældet.
Hvis man skal finde de positive ting i dag, udover Grytes præstation, så spiller Izunna i store dele af kampen lige netop den rolle han skal. Joan er permanent blevet en fodboldspiller og Tingager kommer ind og gør det også fint.
Hvis vi spillede med angribere, så havde vi nok fået et point eller tre mere i den her sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægLigaen er ved at brække over, og vi ligger desværre i den forkerte ende. Men vi har truppen til top 6 ifølge træner og Sportsdirektør😐"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Jeg har lige forladt parken. Gud hvor jeg dog hader den arena!
Men det værste er sgu at jeg ikke er skuffet. Mit hold har lige tabt i 87. Minut, men er ikke skuffet.. Jeg er lidt ligeglad efterhånden. Jeg har mistet troen på det her hold - ligaen er knækket og vi er i bundstriden. Vi kommer forhåbentligt stærkere tilbage næste år.
Anyways. Set fra udebaneafsnittet så Izunna virkelig god ud i dag. Tingager laver et fantastisk indhop. Desler er pisse langsom og elendig afslutter, men er egentlig okay i dag. Joan laver nogle gode ting, og han bliver bedre endnu. Tverskov laver utroligt mange dumme boldtab. Makrini er desværre den onde i dag. Grytebust er den bedste målmand vi længe har haft, men ham mister vi sikkert snart pga. dårlige resultater.. Samme med Makrini, han gider da ikke forlænge.
Oooooog.... Den absolutte grund til at vi ligger hvor vi ligger, vores to angribere er helt nede i kulkælderen. De kan ingenting i øjeblikket, og uden deres mål - Ja, så overrasker det mig at vi ikke ligger endnu længere nede i tabellen.
Godnat! Nu vil jeg hjem og glemme endnu et nederlag.
Comment
Comment