Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FcK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hvorfor sparker Tingager den ikke bare væk?

    Comment


      #92
      3. nederlag i trak og det bliver til 4. i næste weekend.. Hvad nu KN og JH??
      Last edited by Jacob97; 10-09-2016, 16:54.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
        Hold kæft vi bliver isoleret i bunden snart 
        Snart?

        Comment


          #94
          Drenge mod mænd.

          Men det var jo aldeles forventet. Vi er jo ikke et top 6 hold.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #95
            Vi har ikke noget hold....

            Comment


              #96
              vi er bare ikke gode nok....ser frem til den jyske bonderøv der siger vores trup er stærk nok får et kæmpe Los i røven ud af klubben....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                #97
                Eneste positive for mig idag er at Izunna i dele af kampen lignede den spiller vi troede vi havde hentet

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af retep Se indlæg
                  Hold kæft vi bliver isoleret i bunden snart 
                  Nej da, JH har købt ind så vi kan slutte i top 6....

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    God start... Vi er klart kommet bedst igang...
                    Mon der er nogen der i dag kan se meningen med ikke kun at kigge på pointhøsten, men også hvem vi har spillet imod.
                    Vi havde, indtil i dag, stort set kun mødt bundhold ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Ligaen er ved at brække over, og vi ligger desværre i den forkerte ende. Men vi har truppen til top 6 ifølge træner og Sportsdirektør😐

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        vi er bare ikke gode nok....ser frem til den jyske bonderøv der siger vores trup er stærk nok får et kæmpe Los i røven ud af klubben....
                        Altså han har jo - senest bekræftet af Kent Nielsen inden kampen i dag - sikret lige nøjagtig det hold Kent ville have. Så hvis han ikke skulle sige at holdet var godt nok var det det samme som at sige de har ansat den forkerte træner.

                        Det kan jo så også godt vise sig at blive tilfældet.

                        Hvis man skal finde de positive ting i dag, udover Grytes præstation, så spiller Izunna i store dele af kampen lige netop den rolle han skal. Joan er permanent blevet en fodboldspiller og Tingager kommer ind og gør det også fint.

                        Hvis vi spillede med angribere, så havde vi nok fået et point eller tre mere i den her sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Ligaen er ved at brække over, og vi ligger desværre i den forkerte ende. Men vi har truppen til top 6 ifølge træner og Sportsdirektør😐
                          Ja og nu et det for sent at gøre noget.
                          "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Ligaen er ved at brække over, og vi ligger desværre i den forkerte ende. Men vi har truppen til top 6 ifølge træner og Sportsdirektør😐
                            Men hvis vi har det må det også betyde at de begge to fiser af når vi ikke når målsætningen.

                            Comment


                              Jeg har lige forladt parken. Gud hvor jeg dog hader den arena!

                              Men det værste er sgu at jeg ikke er skuffet. Mit hold har lige tabt i 87. Minut, men er ikke skuffet.. Jeg er lidt ligeglad efterhånden. Jeg har mistet troen på det her hold - ligaen er knækket og vi er i bundstriden. Vi kommer forhåbentligt stærkere tilbage næste år.

                              Anyways. Set fra udebaneafsnittet så Izunna virkelig god ud i dag. Tingager laver et fantastisk indhop. Desler er pisse langsom og elendig afslutter, men er egentlig okay i dag. Joan laver nogle gode ting, og han bliver bedre endnu. Tverskov laver utroligt mange dumme boldtab. Makrini er desværre den onde i dag. Grytebust er den bedste målmand vi længe har haft, men ham mister vi sikkert snart pga. dårlige resultater.. Samme med Makrini, han gider da ikke forlænge.

                              Oooooog.... Den absolutte grund til at vi ligger hvor vi ligger, vores to angribere er helt nede i kulkælderen. De kan ingenting i øjeblikket, og uden deres mål - Ja, så overrasker det mig at vi ikke ligger endnu længere nede i tabellen.

                              Godnat! Nu vil jeg hjem og glemme endnu et nederlag.

                              Comment


                                Hold nu kæft Zanka er dum at høre på

                                Comment

                                Working...
                                X