Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: FcK - OB (10-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Men hvis vi har det må det også betyde at de begge to fiser af når vi ikke når målsætningen.
    Ja jeg forventer helt klart at både KN og JH bliver fyret hvis vi ikke ender i top 6, og det er stadig lige urealistisk at ende i top 6.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Jeg har lige forladt parken. Gud hvor jeg dog hader den arena!

      Men det værste er sgu at jeg ikke er skuffet. Mit hold har lige tabt i 87. Minut, men er ikke skuffet.. Jeg er lidt ligeglad efterhånden. Jeg har mistet troen på det her hold - ligaen er knækket og vi er i bundstriden. Vi kommer forhåbentligt stærkere tilbage næste år.

      Anyways. Set fra udebaneafsnittet så Izunna virkelig god ud i dag. Tingager laver et fantastisk indhop. Desler er pisse langsom og elendig afslutter, men er egentlig okay i dag. Joan laver nogle gode ting, og han bliver bedre endnu. Tverskov laver utroligt mange dumme boldtab. Makrini er desværre den onde i dag. Grytebust er den bedste målmand vi længe har haft, men ham mister vi sikkert snart pga. dårlige resultater.. Samme med Makrini, han gider da ikke forlænge.

      Oooooog.... Den absolutte grund til at vi ligger hvor vi ligger, vores to angribere er helt nede i kulkælderen. De kan ingenting i øjeblikket, og uden deres mål - Ja, så overrasker det mig at vi ikke ligger endnu længere nede i tabellen.

      Godnat! Nu vil jeg hjem og glemme endnu et nederlag.
      Vi har set nogenlunde samme kamp. Der er dog også grund til at rose tingager for et godt indhop.
      Synes vi spiller en udmærket 2. Halveg. Fck er selvfølgelig bedre, men vi formår i holde lidt mere i bolden og kommer til en god mulighed og flere dødbolde. Det mest ærgerlige er at vi taber i 87. på et dumt straffe. Havde de bare vundet på verbic annullerede scoring var jeg ikke så bitter, men lige på den her måde er det hårdt. Jeg er i hvert fald skuffet, når nu vi faktisk spiller os lidt op og var så tæt på point

      Comment


        Ringeste OBere igen AK og Jønsson... Fede indkøb JH👍
        Til gengæld ser Edmundson godt ud i mange facetter + Gryte, Izunna og BigMak

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Oooooog.... Den absolutte grund til at vi ligger hvor vi ligger, vores to angribere er helt nede i kulkælderen. De kan ingenting i øjeblikket, og uden deres mål - Ja, så overrasker det mig at vi ikke ligger endnu længere nede i tabellen.
          Hold dog op. Deres arbejdsbetingelser er skandaløse. Vi har kæmpe problemer med at finde dem og få bragt dem i gode positioner med bolden, hvor de kan blive farlige. Nej, der er absolut ikke nogle af dem der er i topform, men det kommer de heller ikke, hvis vi ikke formår at spille dem gode, og omgiver dem med nogle reelle trusler, så de kan finde noget plads.

          Som situationen er lige nu, er vi uendeligt nemme at dække op for, fordi at vores angribere ikke har den topfart der gør dem til store trusler på omstillinger og lange dybe bolde, og fordi at vores midtbane ikke bevæger bolden hurtigt nok, i høj grad mangler kreativitet og et drev med bolden der gør dem farlige overfor forsvaret. Der er absolut ingen forsvarer i ligaen der frygter en af vores midtbanefolk i løb retvendt mod målet, da de hverken har farten, dribleevnerne, afslutningsevnerne eller evnen til at slå skarpe afleveringer fremadrettet.

          Det er simpelthen ikke bare dårlig form, der er grunden til at to angribere de scorede 26 mål i 54 kampe i sidste sæson, kun har scoret 2 mål i 13 kampe i denne. Deres arbejdsbetingelser er ganske enkelt langt fra at være ligeså gode.

          Comment


            Jeg ser samme kamp som Hankatten. Kunne de ikke bare have scoret i første halvleg. Nu virkede det som om vi havde en chance for at vinde, hvilket selvfølgelig var komplet urealistisk.

            Der blev kæmpet godt, men vi mangler noget opfindsomhed offensivt. Det var heller ikke ligefrem Lunds bedste kamp.

            Nå men meget var som det plejer. Parken er et frygteligt sted at se fodbold, Dommeren var elendig, og zanka er en af mine alltime-hadespillere.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Hold dog op. Deres arbejdsbetingelser er skandaløse. Vi har kæmpe problemer med at finde dem og få bragt dem i gode positioner med bolden, hvor de kan blive farlige. Nej, der er absolut ikke nogle af dem der er i topform, men det kommer de heller ikke, hvis vi ikke formår at spille dem gode, og omgiver dem med nogle reelle trusler, så de kan finde noget plads.

              Som situationen er lige nu, er vi uendeligt nemme at dække op for, fordi at vores angribere ikke har den topfart der gør dem til store trusler på omstillinger og lange dybe bolde, og fordi at vores midtbane ikke bevæger bolden hurtigt nok, i høj grad mangler kreativitet og et drev med bolden der gør dem farlige overfor forsvaret. Der er absolut ingen forsvarer i ligaen der frygter en af vores midtbanefolk i løb retvendt mod målet, da de hverken har farten, dribleevnerne, afslutningsevnerne eller evnen til at slå skarpe afleveringer fremadrettet.

              Det er simpelthen ikke bare dårlig form, der er grunden til at to angribere de scorede 26 mål i 54 kampe i sidste sæson, kun har scoret 2 mål i 13 kampe i denne. Deres arbejdsbetingelser er ganske enkelt langt fra at være ligeså gode.
              Det er jeg sgu udmærket klar over. Man skulle da være idiot, hvis man ikke kan se at grunden til vores offensiv er ikke-eksisterende, er at Falk spiller for et andet hold nu. Jeg er helt med på at serviceringen af vores angribere slet ikke er god nok! Men hvad nytter det at have to angribere som kan absolut ingenting selv?

              To angribere som netop kan noget på egen hånd, det er da netop de to vi har rendende på vores hold. Så jeg ser det bestemt som en to-delt version - Vores midtbane og kanter formår ikke at gøre noget godt for dem, og de formår ikke at gøre noget godt for sig selv og holdet - hele offensiven var slet ikke til stede i dag. Røvkedeligt og sørgerligt at være vidne til, og det er langt fra første gang!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Altså han har jo - senest bekræftet af Kent Nielsen inden kampen i dag - sikret lige nøjagtig det hold Kent ville have. Så hvis han ikke skulle sige at holdet var godt nok var det det samme som at sige de har ansat den forkerte træner.

                Det kan jo så også godt vise sig at blive tilfældet.

                Hvis man skal finde de positive ting i dag, udover Grytes præstation, så spiller Izunna i store dele af kampen lige netop den rolle han skal. Joan er permanent blevet en fodboldspiller og Tingager kommer ind og gør det også fint.

                Hvis vi spillede med angribere, så havde vi nok fået et point eller tre mere i den her sæson.
                nå men så må han jo have et Los samme vej hvis ikke målsætningen holder
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Det er jeg sgu udmærket klar over. Man skulle da være idiot, hvis man ikke kan se at grunden til vores offensiv er ikke-eksisterende, er at Falk spiller for et andet hold nu. Jeg er helt med på at serviceringen af vores angribere slet ikke er god nok! Men hvad nytter det at have to angribere som kan absolut ingenting selv?

                  To angribere som netop kan noget på egen hånd, det er da netop de to vi har rendende på vores hold. Så jeg ser det bestemt som en to-delt version - Vores midtbane og kanter formår ikke at gøre noget godt for dem, og de formår ikke at gøre noget godt for sig selv og holdet - hele offensiven var slet ikke til stede i dag. Røvkedeligt og sørgerligt at være vidne til, og det er langt fra første gang!
                  Når det kommer til at kunne noget på egen hånd, så er der sgu forskel på at skulle sætte en mand retvendt mod målet og komme til afslutning, og at modtage bolden ude ved sidelinjen og skulle skabe noget med tre modspillere som de nærmeste folk. Vores angriberes arbejdsbetingelser er nærmere det sidste, især når man som i dag vælger at køre den ene ud på kanten, og at man ikke evner at slå en aflevering op gennem kæderne centralt. Vi får absolut ingen penetrering med bolden op igennem midten af banen, fordi at vi er totalt overmatchet ift. hurtighed i boldomgangen og genpres, så alt spil foregår over kanterne, hvor vi igen mangler kvalitet og vores spillere meget hurtigt bliver isolerede. Så er det svært at gøre en forskel som angriber centralt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Men hvis vi har det må det også betyde at de begge to fiser af når vi ikke når målsætningen.
                    Så bliver der til mindst 3 gode ting i aften:
                    1. Vi var tæt på point i Parken ( i sted at blive skagtet hvad mange havde forventet)
                    2. Holdet kæmpede og fightede.
                    3. Ser ud at vi kan slippe af med de to "vi er helt tilfreds"-herrer i en overskuelig tid.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Altså han har jo - senest bekræftet af Kent Nielsen inden kampen i dag - sikret lige nøjagtig det hold Kent ville have. Så hvis han ikke skulle sige at holdet var godt nok var det det samme som at sige de har ansat den forkerte træner.

                      Det kan jo så også godt vise sig at blive tilfældet.

                      Hvis man skal finde de positive ting i dag, udover Grytes præstation, så spiller Izunna i store dele af kampen lige netop den rolle han skal. Joan er permanent blevet en fodboldspiller og Tingager kommer ind og gør det også fint.

                      Hvis vi spillede med angribere, så havde vi nok fået et point eller tre mere i den her sæson.
                      Et usselt forsøg på, at redde sin egen røv. Er der en håndvask på kontoret Jesper.
                      Last edited by sinus; 10-09-2016, 19:57.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Så bliver der til mindst 3 gode ting i aften:
                        1. Vi var tæt på point i Parken ( i sted at blive skagtet hvad mange havde forventet)
                        2. Holdet kæmpede og fightede.
                        3. Ser ud at vi kan slippe af med de to "vi er helt tilfreds"-herrer i en overskuelig tid.
                        1. Vi burde være blevet slagtet. Kun uskarpe FCKere og en blind linjevogter forhindrede dette.

                        2. Tjek. Det kan man ikke sætte en finger på.

                        3. Håber det, men frygter det der sker efter. Vores øverste ledelse skal så ud og lede efter erstatninger, og det har jeg ikke den store tiltro til. Men holder ikke til mere "helt tilfreds" og "forbandet over nederlaget".

                        Bliv bedre. NU.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          El Mak om Kents kritik om at det var dumt lavet i straffesituationen:
                          "Hvis ikke jeg havde været aggressiv, så var han nok blevet sur over det. Nu var det for aggressivt, men om det var dumt eller ej, ved jeg ikke helt. Det kan man se fra flere sider."
                          Lyder ikke som det bedste forhold, men håber jeg overinterpreterer det.

                          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...et-af-delaney/

                          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-nederlaget/
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Lige ved point på trods af et massivt press fra FCK, god indstilling og fejt, men kæmpe kvalitets forskel, lidt som en pokal kamp mellem et superliga hold og så et hold fra 2. division.

                            Håber de tager kampgjesten med til de kommende kampe.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              El Mak om Kents kritik om at det var dumt lavet i straffesituationen:
                              "Hvis ikke jeg havde været aggressiv, så var han nok blevet sur over det. Nu var det for aggressivt, men om det var dumt eller ej, ved jeg ikke helt. Det kan man se fra flere sider."
                              Lyder ikke som det bedste forhold, men håber jeg overinterpreterer det.

                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...et-af-delaney/

                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...er-nederlaget/
                              Jeg synes ikke, at man kan bedømme deres forhold ud for det citat. Man ved jo ikke, om det er sagt med et glimt i øjet. Det kan jo være, at Makrini har joket lidt med, at Kent altid står og råber på sidelinjen. Man jokede også med i Aab, at Kent aldrig var tilfreds, måske i fem minutter hvis de havde vundet en titel, men det var også det.
                              Jeg håber i hvert fald ikke, at der er dårlig kommunikation imellem de to. Vi har taget hul på "sorte september", og det kan ende rigtig grimt. Hvis Kent, gud forbyde det, skulle tabe spillertruppen, så er OB sat minimum fem år tilbage.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Jeg synes ikke, at man kan bedømme deres forhold ud for det citat. Man ved jo ikke, om det er sagt med et glimt i øjet. Det kan jo være, at Makrini har joket lidt med, at Kent altid står og råber på sidelinjen. Man jokede også med i Aab, at Kent aldrig var tilfreds, måske i fem minutter hvis de havde vundet en titel, men det var også det.
                                Jeg håber i hvert fald ikke, at der er dårlig kommunikation imellem de to. Vi har taget hul på "sorte september", og det kan ende rigtig grimt. Hvis Kent, gud forbyde det, skulle tabe spillertruppen, så er OB sat minimum fem år tilbage.
                                Sat fem år tilbage , hmm kræver det ikke at der har været fremgang over de fem år ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X