Annoncering

Collapse
No announcement yet.

StateTroopers klare besked til ledelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det sjovt - jeg hørte det på en helt anden måde; som en indirekte kritik af JH og andre (sportsudvalg?), da kent ved at sige han havde været inde over en stor del af de spillere der er blevet hentet....ikke alle - som han vel bør

    måske det bare er mig der lægger for meget i ordene - men jeg havde da forventet at kent var inde over hver enkelt spiller og sagde ja tak/ nej tak
    Ja sådan opfattede jeg det overhovedet ikke..

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Jeg ønsker ikke at sige noget dårligt om JH. Han virker som et rart menneske og jeg tror han har gjort alt hvad han kan.. Og jeg er sikker på at han lider mere end os fordi det både går dårligt på banen samtidig med at han kan mærkes fansnes utilfredshed.. Kent prøvede at tage noget af presset fra JH idag ved at sige at han havde besluttet de fleste signings og derfor skulle han også dele skylden. Og det er noteret Kent. Det er skrevet bag ørene. Men du har før bevist dit værd og har et glimrende cv. Du har stadig lidt snor..

      Men jeg ønsker stadig at Jesper Hansen forlader min klub. Jo hurtigere jo bedre.. Tilliden er væk og kan ikke genopbygges
      Stor respekt for dine ord om JH og respekt forcen hvis han står ind for sin del af ansvaret. Tror allerede lange at holdsammensætning har i første linie Kents håndskrift.
      Men har ikke mere din tiltro til Kent som træner i OB, desværre.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg ønsker ikke at sige noget dårligt om JH. Han virker som et rart menneske og jeg tror han har gjort alt hvad han kan.. Og jeg er sikker på at han lider mere end os fordi det både går dårligt på banen samtidig med at han kan mærkes fansnes utilfredshed.. Kent prøvede at tage noget af presset fra JH idag ved at sige at han havde besluttet de fleste signings og derfor skulle han også dele skylden. Og det er noteret Kent. Det er skrevet bag ørene. Men du har før bevist dit værd og har et glimrende cv. Du har stadig lidt snor..

        Men jeg ønsker stadig at Jesper Hansen forlader min klub. Jo hurtigere jo bedre.. Tilliden er væk og kan ikke genopbygges
        Det er sgu ved at komme noget langt ud det her...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det er sgu ved at komme noget langt ud det her...
          Jeg sagde presset. Ikke trykket

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            er han ansat på kontrakt? Er han ikke blot funktionær med 1, 3, X mdr. opsigelse?
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jo det tror jeg han er. Derfor skal han jo stadig fyres :)
            Jov han er ikke kontrakt ansat, han har en funktionær agtig kontrakt.

            I teorien kunne han have fået at vide at han nu er perioden ud (de måneder hans har tilbage, fyres han er det jo noget med de år man har været ansat) det vil faktisk betyde at han muligvis har sidste dag d. 31-12-2016 eller 31-01-2017 og vi pt. leder efter en ny.

            Vandrørene har aldrig været så stille i OB som under JH, så ingen ved jo hvad der sker..

            Comment

            Working...
            X