Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg håber også stadig man kan finde lidt guld blandt de transferfrie.
    Mit forslag/ ønske kunne være ham her.
    http://www.transfermarkt.de/ronny/profil/spieler/43847

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      men hvis KN har peget på det meste, og JH bare har nikket, er de vel begge lige ansvarlige?
      ja pilen begynder vel så småt også at pege i kents retning....men får jeg valget vil jeg klart hellere beholde kent end jesper - og så se hvad det kan blive til med Kent ved roret og en forhåbentlig noget bedre sportsdirektør

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja pilen begynder vel så småt også at pege i kents retning....men får jeg valget vil jeg klart hellere beholde kent end jesper - og så se hvad det kan blive til med Kent ved roret og en forhåbentlig noget bedre sportsdirektør
        Lige præcis. Det er enten dem begge eller bare Jesper Hansen.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Jeg synes ærligt talt, at nogen spiller russisk roulette med klubben.

          Det skriger til himlen, at det ikke fungerer for holdet, og at der mangler noget kvalitet, hvis målsætningen skal holde. Publikum har man allerede "smidt på porten" - der er jo nærmest historisk ringe tilskuertal på hjemmebane pt.
          De tilskuere kommer først tilbage, er min påstand, når man begynder at vinde nogle sejre, og klubben begynder i handling at vise, at man altså VIL den der top 6.
          Men er det i virkeligheden dét man vil? Eller...jo, det vil man selvfølgelig gerne. Det vil alle holdene. Men sådan - hånden på hjertet - kan OB mon se sig selv dybt i øjnene og helt ærligt sige offentligt: Vi VIL top 6.
          Eller har man bare ikke midlerne til at følge med, således at OB og vi fans må "nøjes" med blot at være med i bedste række?

          Hvis man fastholder at top 6 i den her sæson ER målsætningen, så synes jeg, at nogen i OB fejler big time.
          Hvis man på de indre linjer "blot" har ambitioner om at lege med i bedste række efter bedste evne, så ville det klæde OB at melde det ud, at klubben endnu ikke er gearet til målsætningen om top 6. Så er der i hvert fald en chance for, at vi fans lidt bedre forstår klubbens ageren her op til transfervinduets lukning.

          Hvis vi nu "realistisk" kigger på OBs spillermateriale, hvor mange af dem, der normalt starter inde, ville så reelt kunne komme på holdet i de klubber, vi må formode at skulle ligge i top 6, tror I?

          Grytebust kunne nok godt snige sig ind på en plads på et andet hold.
          Desler/Lund... nej
          Tverskov - måske
          Kenneth Emil - måske
          Joao - nej
          Edmunson - nej
          Makrini - kunne nok godt snige sig ind i en start-11 på et top 6 hold
          Izunna - måske (bedømt ud fra tidligere præstationer)
          JJT - nej
          Jönsson - som han spiller nu - på ingen måde
          Greve - nej
          Thrane - nej
          Fester - måske
          AK - måske


          Altså....set med mine øjne, så har OB ikke ligefrem spillermaterialet, der bare vupti lige ville gå ind på holdet i de klubber, vi må formodes at skulle kæmpe med top 6 om. Jeg synes personligt, det skriger til himlen, at der mangler et par spillere af virkelig høj kvalitet, hvis den målsætning skal indfries, og det er mig komplet uforståeligt, hvis OB har midlerne til det, at man ikke agerer. Hvis man IKKE har midlerne til det, jamen så er det fair nok - men så hedder den altså nok heller ikke top 6.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det håber jeg heller ikke. Det ville da være latterligt komisk hvis Jespers inkompetence skulle koster Kent jobbet
            Enig.

            Kent har bevist, at i parløb med den rette sportsdirektør og en ordentlig ledelse, kan han levere resultater. Vi spillede noget ret god fodbold i perioder af sidste sæson, og selvom truppen lige nu ligger og vipper omkring top-seks, så er det ikke mere end tre, måske fire, spillere der skal til, før vi har et hold der kan spille med om Europa.

            En meget stor del af skuffelsen over sæsonstarten og JH tror jeg (også) bunder i, at det jo for fanden netop så ud til i store dele af sidste sæson, at vi var på rette vej.

            I denne sæson skulle der så tages et skridt op, og vi skulle etableres som fast top-seks-hold. Det skridt har man så ikke evnet at tage, på trods af, at manglerne er ret åbenlyse, og svagheden ved at spille videre med Falk blev påpeget vidt og bredt i slutningen af sidste sæson.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg holder fast i, at Mathias Gehrt sikkert lander i brevsprækken inden for en uges tid. Ren og skær gut feeling.
              Han skal da være velkommen.

              Comment


                In related: Det er sgu pinligt, hvor lidt føling de har med tingene hos FS. Det er jo ren gætværk, baseret på andre mediers kilder, og så lige med nogle mere eller mindre tilfældige tal smidt ind i puljen. De har ikke engang kunne finde ud af, om McGeady er højre eller venstre fodet.

                http://www.fyens.dk/sport/OB-paa-for...rtikel/3059541
                Last edited by Sheed; 01-09-2016, 15:22.

                Comment

                Working...
                X