Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Man Like Jack ‏@_ClinicalCosta 9 min.9 minutter siden
    BREAKING: ShantaRonaldo spotted near Liverpool's training ground, looking to seal a 3 year deal. #DeadlineDay
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Han er ikke at finde i hverken u17 eller u19-truppen.
      Det er naturligvis en and.
      Så sejler jeg videre i egen andedam til der kommer mere solid rygter ;)
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Der er meeeget stille i Ådalen... ://

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg har nu før oplevet Davidsen mangle viden om det han skrev om ... faktisk to gange.
          En gang med u21, hvor han tydeligvis ikke kendte nok til truppen og en gang i suppen ...
          Is på, laver du aldrig fejl på job?

Comment

Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
            Is på, laver du aldrig fejl på job?
            Jo da, det var dog bare ret grundlæggende ting ... han var simpelthen ikke vidende om det han skrev om.
            Som da Morten Bruun før sæsonstarten skulle beskrive hvem der var profiler for OB ... det gik helt galt :D.
            Jeg husker davidsens som i samme kategori.
            Det er bare for at sige, at manden sagtens kan tage fejl ... ikke at han ikke har styr på OB.
            Last edited by Entusiastens; 31-08-2016, 14:11.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

9 timer tilbage..

Comment

OB i maskinen på EB.tv nu, ikke kønt... Ligegyldig, trist, kedelig, gammeldags, lyder det bla...

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  OB i maskinen på EB.tv nu, ikke kønt... Ligegyldig, trist, kedelig, gammeldags, lyder det bla...
                  Var det ikke Ricardo der engang sagde: "At være OB fan, det er lidt som at kysse sin egen søster"

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Var det ikke Ricardo der engang sagde: "At være OB fan, det er lidt som at kysse sin egen søster"
                    Tror det var, "at være assistent"...

Comment

Jeps - det var assistentrollen. :-)
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!

Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

Comment

Argh, drenge. Var det nu alligevel det han sagde?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Lader til at de har set flere OB kampe end JH/KN
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

AGF henter Jesper Juulsgaard i BIF.. Dejligt at se en klub omkring vores niveau der evner at vise handlekraft
                            Også selvom man er "tilfreds" med truppen

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                              Han er set på hotel i morges med Troels Bech :-(
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              AGF henter Jesper Juulsgaard i BIF.. Dejligt at se en klub omkring vores niveau der evner at vise handlekraft
                              Også selvom man er "tilfreds" med truppen
                              Jeg ved sgu ikke hvor dejligt det er, når man må formode de er vores direkte konkurrent til top 6. :-)

Anyways.. Jeg er glad for at vi ikke har vist handlekraft, hvis det havde landet os Jesper Juelsgaard. Han er stærkt overvurderet, og har ikke set særlig stærk ud i Brøndby.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jeg ved sgu ikke hvor dejligt det er, når man må formode de er vores direkte konkurrent til top 6. :-)

Anyways.. Jeg er glad for at vi ikke har vist handlekraft, hvis det havde landet os Jesper Juelsgaard. Han er stærkt overvurderet, og har ikke set særlig stærk ud i Brøndby.
                                Det er jeg meget enig i. Han ligner i hvert fald en spiller der har mistet meget tempo ift. at spille back. Nu de er igang med at hente lidt fallerede spillere, må de MEGET gerne lige tage Izunna med i købet.

Comment

Working...
                                X