Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Vejle - OB (07-09-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Vejle - OB (07-09-16)

    Det er sgu dejligt at få besøg af OB i Vejle igen, hvad tilstand vi så end er i... Det er efterhånden også lidt tid siden, men har som oftest været en god dag, rigtig god endda... og det vil helt sikkert gøre det NOGET sjovere at være vejlenser hvis det kunne blive til sejr igen...
    Helbredet bestemmer, men drømmen er en dejlig sensommeraften på Stadion med en kold fadøl og en sejr. God mulighed for endelig at se OB live igen, og det ville give et kick med en god oplevelse... Går ikke altid lige meget op i den Pokalturnering, men en sejr bliver vigtig her...

    Trods flytningen er det noget med vi stadig har folk på landsholds opgaver eller hvordan er det? Jeg har ikke lige helt hittet ud af et overblik over rykkede kampe og landskampe, hvem der er udtaget, og hvem der er tilfreds og utilfreds... men kunne se KN er blandt de der ikke er helt tilfreds(også fordi vi har FcK allerede om lørdagen)... men vi kommer vel til at mangle Myse, og også Edmund, og så ved jeg ikke om der er nogen til u-landskampe dagen før..?

    Under alle omstændigheder så kan vi vel godt forvente et forholdsvis reservespækket OB hold, med tanke på den efterfølgende kamp...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det er sgu dejligt at få besøg af OB i Vejle igen, hvad tilstand vi så end er i... Det er efterhånden også lidt tid siden, men har som oftest været en god dag, rigtig god endda... og det vil helt sikkert gøre det NOGET sjovere at være vejlenser hvis det kunne blive til sejr igen...
    Helbredet bestemmer, men drømmen er en dejlig sensommeraften på Stadion med en kold fadøl og en sejr. God mulighed for endelig at se OB live igen, og det ville give et kick med en god oplevelse... Går ikke altid lige meget op i den Pokalturnering, men en sejr bliver vigtig her...

    Trods flytningen er det noget med vi stadig har folk på landsholds opgaver eller hvordan er det? Jeg har ikke lige helt hittet ud af et overblik over rykkede kampe og landskampe, hvem der er udtaget, og hvem der er tilfreds og utilfreds... men kunne se KN er blandt de der ikke er helt tilfreds(også fordi vi har FcK allerede om lørdagen)... men vi kommer vel til at mangle Myse, og også Edmund, og så ved jeg ikke om der er nogen til u-landskampe dagen før..?

    Under alle omstændigheder så kan vi vel godt forvente et forholdsvis reservespækket OB hold, med tanke på den efterfølgende kamp...
    Reservespækket?!?!?! Det kan jeg love dig for, jeg ikke forventer, og månen skulle da næsten være en grøn ost, hvis Kent Nielsen pludseligt skulle få den tankegang, at vi kan stille med et reservehold mod 1.divisions vinderfavoritterne.

    Så nej, det bliver med fuld fokus på kampen og i stærkeste opstilling.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Reservespækket?!?!?! Det kan jeg love dig for, jeg ikke forventer, og månen skulle da næsten være en grøn ost, hvis Kent Nielsen pludseligt skulle få den tankegang, at vi kan stille med et reservehold mod 1.divisions vinderfavoritterne.

      Så nej, det bliver med fuld fokus på kampen og i stærkeste opstilling.
      Nej det skulle gerne være i stærkeste hvis man kan kalde den det..

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Reservespækket?!?!?! Det kan jeg love dig for, jeg ikke forventer, og månen skulle da næsten være en grøn ost, hvis Kent Nielsen pludseligt skulle få den tankegang, at vi kan stille med et reservehold mod 1.divisions vinderfavoritterne.

        Så nej, det bliver med fuld fokus på kampen og i stærkeste opstilling.
        Ja reservespækket var nok ikke det rigtige ord, og jeg er egentlig på linje med dig... men tænker folk som Mikkelsen, Lund, Greve mfl. som i sig selv ikke har spillet sig af, men også i lyset af de præstationer dem foran i køen har leveret... Det kunne måske blive en bedre opstilling på dagen, med flere af reserverne i stedet...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ja reservespækket var nok ikke det rigtige ord, og jeg er egentlig på linje med dig... men tænker folk som Mikkelsen, Lund, Greve mfl. som i sig selv ikke har spillet sig af, men også i lyset af de præstationer dem foran i køen har leveret... Det kunne måske blive en bedre opstilling på dagen, med flere af reserverne i stedet...
          Jo bestemt, men tænker da, at Kent vil stille med det, han vurderer til at være det stærkeste hold på dagen.

          Comment


            #6
            Det er vel ligemeget hvad han stiller med, så taber vi jo alligevel, hvis truppen er den samme som den vi har nu.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Jo bestemt, men tænker da, at Kent vil stille med det, han vurderer til at være det stærkeste hold på dagen.
              Det tror jeg da bestemt du har ret i. Så må vi se hvem det bliver... men som jeg lige sidder og vender den en ekstra gang, så bliver det nok som du siger, at månen næsten skal være en grøn ost hvis ikke Jønne, Desler, AK osv. er at finde i starteren... Så kan man altid finde 100 plusser og minusser ved det ene og det andet...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Det er vel ligemeget hvad han stiller med, så taber vi jo alligevel, hvis truppen er den samme som den vi har nu.
                Naturligvis taber vi

                Comment


                  #9
                  Selvom resultaterne ikke har været prangende, så skal vi stå sammen! Pokalturneringen kan blive vores vej til Europa! Støt op om fællesskabet og deltag i busturen til Vejle! Tilmeldingen er bindende!

                  https://www.facebook.com/events/542477655960416/

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OB til jeg dør Se indlæg
                    Selvom resultaterne ikke har været prangende, så skal vi stå sammen! Pokalturneringen kan blive vores vej til Europa! Støt op om fællesskabet og deltag i busturen til Vejle! Tilmeldingen er bindende!

                    https://www.facebook.com/events/542477655960416/
                    Hvad skulle vi i Europa?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Hvad skulle vi i Europa?
                      På fede aways til Nordirland, Polen og Bag-Belgien. Og hvis vi så tabte, så havde det stadig været en fed tur:-)

                      Comment


                        #12
                        Ikke sikker på jeg helt fanger hvad der er op og ned, men det er så også lige meget, jeg hæfter mig mest ved at det ligner en træner der er mere klar på at lave udskiftninger i starteren... Tror mere og mere på vi kommer til at se de folk der, Mikkelsen, Lund, Greve osv. i en starter snart...

                        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kent-n-vil-bruge-pausen-paa-fysisk-traening/
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mle-hjemmebane
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Vi må håbe at Sten bliver klar og så bliver det interessant, hvem der spiller i stedet for Joan.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Vi må håbe at Sten bliver klar og så bliver det interessant, hvem der spiller i stedet for Joan.
                              Jeg vil nu ikke have noget imod at se Falkesgaard i morgen, det vil være fint med nogle minutter til ham også. Jeg håber på, at vi får Desler ud på højre kanten, med Lund som back selvfølgelig. Hvis Vejle spiller deres 3-5-2/5-3-2, som de har spillet i de seneste par kampe, så kunne det meget vel være ude på kanterne, at vi skal finde pladsen og overtallene, og så vil to løbestærke spillere som Lund og Desler godt kunne agere en god tandem, der vil kunne løbe i bagrum og i overlap, fremfor en Greve eller Thrane måske, som søger meget ind i banen.

                              Comment

                              Working...
                              X