Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Vejle - OB (07-09-16)
Collapse
X
-
Fra OB.DK
Onsdag aften klokken 20:15 spiller OB i Vejle, hvor VB tager imod i DBU Pokalen. OB uden de skadede Jens Jakob Thomasen og Joao Pereira, mens Joan Simun Edmundsson heller ikke er med i truppen, da han spiller landskamp med Færøerne tirsdag aften.
Truppen består af følgende:
1. Michael Falkesgaard
2. Kenneth Emil Petersen
3. Frederik Tingager
6. Jeppe Tverskov
8. Mohamed El-Makrini
9. Rasmus Jönsson
10. Rasmus Festersen
13. Sten Grytebust
15. Izunna Uzochukwu
18. Mathias Thrane
19. Mikkel Desler
20. Jacob Barrett
21. Mathias Greve
22. Nana Welbeck
23. Thomas Mikkelsen
24. Oliver Lund
26. Yao
28. Anders K. Jacobsen
Comment
-
Vi slipper for Jacob Scoop som er skadet, igen.
http://www.vejle-boldklub.dk/index.p...er&newsId=8672
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægIkke sikker på jeg helt fanger hvad der er op og ned, men det er så også lige meget, jeg hæfter mig mest ved at det ligner en træner der er mere klar på at lave udskiftninger i starteren... Tror mere og mere på vi kommer til at se de folk der, Mikkelsen, Lund, Greve osv. i en starter snart...
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/kent-n-vil-bruge-pausen-paa-fysisk-traening/
Håber da også Kent prøver at smide folk der ikke levere en tur på bænken....Men det er da godt nok sølle at vi har en trup hvor en spiller som TM måske nærmer sig en startplads.......
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægKopirer lige et bud på en startopstilling i morgen fra Izunna-tråden, da den passer bedre her.
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - JBL
Desler - Makrini - Welbeck - Joan
AK - Fester
Izunna kan skiftes med Welbeck
Greve & Yao kan sættes ind
Mikkelsen vil nok også få noget spilletid
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægEr det en forventet start udfra træning eller fyens.dk eller blot en forhåbning?
De blev i hvert fald og spillede et ret hårdt spil 4 mod 4 eller 5 mod 5 ... hvor alt hvad der ellers ligner normale startere var gået ind.
Det tænker jeg ikke de ville gøre, hvis de skulle starte dagen efter.
Jeg så kun det, så ved ikke andet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægKopirer lige et bud på en startopstilling i morgen fra Izunna-tråden, da den passer bedre her.
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - JBL
Desler - Makrini - Welbeck - Joan
AK - Fester
Izunna kan skiftes med Welbeck
Greve & Yao kan sættes ind
Mikkelsen vil nok også få noget spilletid
Grytebust
Lund KEP Tverskov JBL
Greve ElMak Izu Yao
TM FesterBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg tror mere på at Desler tildeles en bænkplads p.gr.a. formdyk, og at Izu starter med ElMak igen. Welbeck kan så få indhop. AK ligner ikke en starter med de rygproblemer der plager ham igen igen
Grytebust
Lund KEP Tverskov JBL
Greve ElMak Izu Yao
TM Fester
Med Yao på banen i omkring 60 min, så ville jeg være glad, da han kan vise endnu mere af den aggressivitet, som vi har set tidligere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvor mange striwer forventes det at vi bliver på lægterne i dag ?
40- 50 er mit bud .
OB taber aldrig efter en landskamp pause , så gætter på 1-1 i ordinær tid og 2-1 sejr til os efs .
Comment
-
Jeg har lige lavet en oversigt over de seneste 6 års pokalfodbold for OB - bare lige så folk ikke bliver for skuffede når aftenen er omme og vi har tabt 2-1.
2010/11
1/8-finale
OB - FCN 2-3 (FCN vinder pokalen - og vi ender som nummer 2 i Suppen)
2011/12
3. runde
Fredericia - OB 1-0 (Well...)
2012/13
Kvartfinalen (uuuuh)
OB - Horsens 2-4 (Horsens rykkede ud af Superligaen denne sæson)
2013/14
4. runde
FCK - OB 4-3 (fair nok, man kan ikke forvente at vinde i Parken, vi var dog foran både 2-0 og 3-2).
2014/15
2. runde
Brønshøj - OB 1-0 (Brønshøj var på daværende tidspunkt uden sejr i 1. division - skudstatistikken var i øvrigt i stor favør til Brønshøj)
2015/16
3. runde
Fredericia - OB 2-1 (Ove P. strikes again)
2016/17
2. runde
Vejle - OB ?-?
Mht i aften: https://www.youtube.com/watch?v=B5HRYsRECOU
Comment
Comment