Hvis jeg skal nå op på et par positive indlæg idag må jeg sige at Nana igen var en positiv overraskelse
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægAh come on.
Jeg er helt på linje med de fleste i, at det ville være rigtig rart med klar tale når vi spiller dårligt og ift. niveauet i truppen. Kald en spade for en spade! Et virkeligstjek ville klæde dem.
Men Kent Nielsen er en dygtig træner, der har bevist sit værd. Er stadig helt overbevist om, at han er den rigtige træner for os. Det er altså aaaaaaaaaaaaaaaaalt for tidligt at begynde på det der. Lad os nu lade være med at ødelægge det for os selv ved at vende os imod holdet og træneren.
God mesterskabssæson i AaB, ja... katastrofe i Brøndby. So-so med total-defensiv i Horsens...
Comment
-
Jeg er helt på linje med de fleste i, at det ville være rigtig rart med klar tale når vi spiller dårligt og ift. niveauet i truppen. Kald en spade for en spade! Et virkeligstjek ville klæde dem.
Men Kent Nielsen er en dygtig træner, der har bevist sit værd. Er stadig helt overbevist om, at han er den rigtige træner for os. Det er altså aaaaaaaaaaaaaaaaalt for tidligt at begynde på det der. Lad os nu lade være med at ødelægge det for os selv ved at vende os imod holdet og træneren.
Kent har bevist sit værd ja.....men han mangler altså stadig at bevise det i OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSynes bestemt Pereira startede fint. JBL var en del af den usammenhængende bagkæde, der gav EfB 2-1 målet.
Comment
-
Comment
-
Før eller siden kommer du til at hoppe i båden, for så er både Kent og top 6 væk.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Det kan fanme bare ikke passe, at de eneste 2 muligheder som træner er:
- Ove P-spil med lange bolde, ild i øjnene, men uden at kunne sætte 3 afleveringer sammen, eller
- Kent N-spil m kønsløs boldflytteri og spillere med rygrad af bolledej.
Er det virkeligt de eneste 2 måder at gøre det på`??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet kan fanme bare ikke passe, at de eneste 2 muligheder som træner er:
- Ove P-spil med lange bolde, ild i øjnene, men uden at kunne sætte 3 afleveringer sammen, eller
Comment
-
Den rigtige måde er et miks maks af skarphed i beslutninger, på transfer, og spotning af den rigtige sammensætning.
Alle ting, som vi i den grad har kikset med og stadig gør.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDet kan fanme bare ikke passe, at de eneste 2 muligheder som træner er:
- Godt nok ved at være træt af at se på den der viljeløse gang bold de disker op med
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægDet er åbenbart ikke længere en aktiv mailadresse... Andre bud?
Comment
Comment