Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob-fcn 14/8

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Gregor og Maxsø er dog nok to af de svageste, på et ikke skide stærkt OL-landshold.
    Pyhaaa, det bliver tungt mod Nigeria.
    Og på FCN's hold er de nogle af de bedste og har stor betydning. En kæmpe fordel for os

Comment

Vil da hellere se Buus end Thrane, Buus er da i det mindste back og han virker rimelig hurtig. Defensivt er nok lidt som Lund og offensivt mener jeg faktisk han er god nok til SL.

Comment

Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        Vil da hellere se Buus end Thrane, Buus er da i det mindste back og han virker rimelig hurtig. Defensivt er nok lidt som Lund og offensivt mener jeg faktisk han er god nok til SL.
        Jeg vil også gerne se Buus på backen. Har ærlig talt ikke den fjerneste idé om hans niveau, men da han ikke var med i truppen mod Viborg, kan det vel tænkes at Thrane på backen var mere af nød end af gavn.

Comment

Det ville så ogaå have været svært at smide Buus ind i kampen mod Viborg, eftersom han ikke var udtaget til truppen.

Hvis han er god nok, så spiller han selvfølgelig backen mod FCN på søndag.

EDIT: JMJ var så lige det hurtigere :)

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Thrane fik vel 15-20 min og gjorde det okay. Tror det er bedste løsning..
            Arg. Han stod fuldstændig forkert, og det var kun fordi at Viborg ikke ville ret meget fremad banen generelt at han ikke blev udstillet. Han kiggede flere gange febrilsk efter Kep og tverskov for at tjekke om han stod rigtigt, så det er bestemt ikke en skolet back vi får ind. Nu har han dog trænet det hele ugen, så han vil nok se bedre ud på søndag. Til gengæld var hans raids fremad banen okay, så det er bare med at få fat på spillet, så han ikke skal dække op

Comment

FCN's JJ nok ikke med mod os pga kommende transfer

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...af-joshua-john

en lille fordel igen vel

Comment

Joao klar til i morgen

http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-til-fcn-kamp/

Comment

Bedømt ud fra dagens træning bliver start 11'eren således:
                  Gryte
                  Lund - KEP - Tverskov - Joao
                  Edmundson - MeM - JJ - Jönne
                  AK - Fester

Comment

Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                    Bedømt ud fra dagens træning bliver start 11'eren således:
                    Gryte
                    Lund - KEP - Tverskov - Joao
                    Edmundson - MeM - JJ - Jönne
                    AK - Fester
                    Ikke overraskende. Jønsson stadig med som blind passager. Han får lang snor på en plads hvor han ikke føler sig hjemme. Synd for ham og for OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Ikke overraskende. Jønsson stadig med som blind passager. Han får lang snor på en plads hvor han ikke føler sig hjemme. Synd for ham og for OB.
                      Hvem siger han ikke føler sig hjemme på pladsen , og mon ikke det har været afklaret under forhandlingerne med ham at han skulle være kant i OB ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvem siger han ikke føler sig hjemme på pladsen , og mon ikke det har været afklaret under forhandlingerne med ham at han skulle være kant i OB ?
                        I så fald var det dårligt set ... er der meget der tyder på.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Det siger Jönsson.

Jeg er i træningskampene blandt andet blevet brugt på midtbanens venstrekant hos OB. Men allerhelst vil jeg spille i angrebet, siger Jönsson.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det siger Jönsson.
                            Jeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .

Og har endnu sværere ved at se det er synd for ham
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Jeg har svært ved at se han skulle være blevet en angrebsplads under kontraktforhandlingerne .

Nu synes jeg også det er mest synd for OB. Mine Aab kammerater griner også hånligt af han er fejlplaceret. De gange han spillede på kanten i Aab fungerede det heller ikke. Det kommer det heller ikke til i OB.

Comment

Gad vide om han stepper op i morgen så han går fra katastrofal til bare pænt ringe.. Vi kan da håbe. Så er vi jo så næsten 11 mod 11 igen

Comment

Working...
                                X